Henkkareiden kysyminen vi**ttaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu
Ja saa muuten olla TODELLA tarkka pelisilmä että osaa katsoa onko kuvassa oleva tyyppi sama kuin laput esittänyt. Minä en ainakaan siihen pystyisi. Omakin kuva ajokortissa aika kaukana tän päivän näkymästä.

Mä en katso koskaan sitä kuvaa enkä edes vuosilukua jos kyseessä on ajokortti. Riittää kun siinä on b-luokka merkintä. Jos ei ole ajokortti niin sitten riittää vuosiluku. Silloin olen tehnyt tehtäväni, mä en kanssa pysty miettimään sen tarkemmin että onko sama kuvassa vai ei. Varsinkin neitokaiset muuttuvat niin paljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tuo muuten haittaa, viiden sekunnin vilautus vaan. Kortin siis. Ärsyttää vaan jotkut uunot joille ei ilmeisesti ikinä ole tullut mieleen että niitä henkkareita voidaan todella kysyä ja että ne voisi pitää nopeasti saatavilla eikä kaivella hämmästyneenä viittä minuuttia jotain laukkuja.

Ei toi mullekaan mikään iso ongelma ole. Varsinkin kun sitä käy yleensä siinä yhdessä ja samassa kaupassa niin kaikki myyjät muistaa mut eikä kysele papereita.

Kävin tossa perjantaina lomapuvussa hakemassa pari saunakaljaa kaupasta ja kyllä kysyivät papereita:jahas: Kaksi metrinen jääkaappipakastin kurkkusalaateissa onkin varmasti potentiaalinen alaikäinen, joka on lainannut jonkun muun lomapukua. Noh, myyjien ohjeistukset...

Poikkeuksia löytyy tässäkin asiassa siis

Mä en katso koskaan sitä kuvaa enkä edes vuosilukua jos kyseessä on ajokortti. Riittää kun siinä on b-luokka merkintä. Jos ei ole ajokortti niin sitten riittää vuosiluku. Silloin olen tehnyt tehtäväni, mä en kanssa pysty miettimään sen tarkemmin että onko sama kuvassa vai ei. Varsinkin neitokaiset muuttuvat niin paljon.

Markettien kassalla olen huomannut saman, että myyjä vaan lähinnä vilkaisee että jonkinlainen vaaleanpunainen kortti löytyy. Ymmärtää kyllä, marketeissa kun on aina jonoa ja varsinsinkin viikonlopun aikoihin juomia ostetaan jatkuvasti. Ei silloin varmaan kerkeä paljon papereita vilkuilla. Alkossa kyllä katsovat mielestäni huomattavasti tarkemmin papereita. Viimekin kerralla myyjä otti henkkarini omaan käteensä, katsoi sitä, katsoi minua, taas korttiani, ja sitten vasta luovutti sen takaisin minulle :rolleyes: Ruokakaupassa vain vilkaisevat korttia.

:rolleyes:

tyhmaa-ja-epareilua.jpg

Voi luoja kuinka vitun urpoo porukkaa tälle planeetalle onkaan eksyny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom