Hemo Rage

Onko hemo-ragessa vielä 1,3 DMAAta?Ainakin tukun tuoteselosteessa on, mutta tuli tilattua pari kk sitten purkki (mulla on nyt 2 purkkia, 1 täynnä ja yks puolillaan) ,jonka etiketissä ei ainakaan lue, että olisi 1,3DMAAta?

On siinä. Imo, tosta ei 14-vuotiaalle ole mitään muuta kuin rahan menoa. Ei ne lihakset noilla kasva yhtään sen nopeammin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikällä ei ainakaan lue purkissa, että olisi DMAA:ta, joten tuskin sitä siinä on. Eipä tuo kyllä piristäkkään Jack3d:n tavoin. Beta-alaniinin tuossa Hemo Ragessa huomaa, en muuta.

Onkos muilla ollu niin et ku tätä ottanu ni sen jälkeen tullu paha olo (oksennusta meinaan, treenin jälkeen) ja muuten koko illan kestävä koko kropan heikotus?

Alkaa jo pelottaa et mitähän nyt tapahtuu.

+ vaikuttaakohan mahdollisesti kun samaan aikaan otan tätä lääkettä 2 kertaa päivässä:
http://www.apteekkituotteet.fi/Levocetirizin-Ratiopharm

Onkos muilla ollu niin et ku tätä ottanu ni sen jälkeen tullu paha olo (oksennusta meinaan, treenin jälkeen) ja muuten koko illan kestävä koko kropan heikotus?

Alkaa jo pelottaa et mitähän nyt tapahtuu.

+ vaikuttaakohan mahdollisesti kun samaan aikaan otan tätä lääkettä 2 kertaa päivässä:
http://www.apteekkituotteet.fi/Levocetirizin-Ratiopharm

Allergialääkkeillä saattaa olla väsyttävä vaikutus. Tiedän sen kokemuksesta, koska olen niitä kohta 20 vuotta epäsäännöllisesti syönyt. Joskus kesäduunissa vuorotyössä otin Zyrteciä unilääkkeenä, jos ei meinannut uni tulla. Nyt vedät samalla ainetta, joka stimuloi keskushermostoa ja piristää. Voi olla elimistö hieman sekaisin, kun ei tiedä kumpaan suuntaan pitäisi mennä. Tämä nyt siis ihan mutulla kirjoitettua.

Ihan jees boosteri, mutta kyllä mä jätän ostamatta seuraavalla kerralla.
Pystyn reenaa yhtä kovaa mummin tekemällä mehulla kun nuori vielä olen.

Hyvin tuntuu toimivan Kauha Hemoa & NO-Explode:dia voisin väittää että hiki virtaa ja aika kohtuullisen pumpin kyllä saa, tokihan reenin jälkeen menee aminoja joka kerta voi toki vaikuttaa sekin.
Mutta väittäisin toimivaksi Boosteriksi :thumbs:
Monia eri Boosterita on tullu kokeiltua ja tullaan kokeilee, tämä yhdistelmä jää suosikeiksi.

Ps. Kallistahan tämä puuha on mutta harrastukseen ei pitä laskea rahaa jos se on mieleistä :)

Mulla on vähän jemmassa näitä rageja. Tänään otin yhen kauhan ennen treenejä :haart: Vitun kukkahattutädit. No onneks "varasto" riittää harvalla käytöllä pari vuotta.

En sitte tiiä mikä täs on mikä ei sovi mun kropalle, otin yhen kauhallisen tos kesällä ihan vaan testiks (joulusta purkki oli ollut kaapinpohjalla), ekat 3-4min meni ihan ok ja sitte alko sellanen heikko ja ehkä hieman pyörryttävä olo, samalla teki mieli oksentaa. Hyi ssaatana ku kuvittelee edes sitä oloa. Muuten vaikka vetäis minkälaista ruokaa ja mihinkä aikaan niin ei tule mitään tämäntapaista.

Niin, eikö tätä enään saa mistään? Prkl jotaki huijaus ainetta pitäisi tilata motivaatiota tuomaan. :)

Eipä sitä Suomesta taida saada, ulkomailta kylläkin.. Smartpowdersista tuli itse tilattua Jack3dia kokeilumielessä ja Hemo ragea näyttäis valikoimassa olevan myös 20eur hintaan. Toimituskulutkaan eivät ihan hillittömät ole, mutta toimitusaika maksimissaan 2-4 viikkoa. Jos tuolta ostat, niin tarkkana sitten sen kanssa kumpaa hemo ragea tilaat. Siellä taitaa olla sitä alkuperäistä, jossa DMAA:ta ja uudempaa versiota, joka ei sitä sisällä.

Eipä sitä Suomesta taida saada, ulkomailta kylläkin.. Smartpowdersista tuli itse tilattua Jack3dia kokeilumielessä ja Hemo ragea näyttäis valikoimassa olevan myös 20eur hintaan. Toimituskulutkaan eivät ihan hillittömät ole, mutta toimitusaika maksimissaan 2-4 viikkoa. Jos tuolta ostat, niin tarkkana sitten sen kanssa kumpaa hemo ragea tilaat. Siellä taitaa olla sitä alkuperäistä, jossa DMAA:ta ja uudempaa versiota, joka ei sitä sisällä.

Tuliko jack3d kuitenkin ihan ongelmitta perille? ei taida tullejakaan tulla kun jää paketti niin halvaksi.

Tuliko jack3d kuitenkin ihan ongelmitta perille? ei taida tullejakaan tulla kun jää paketti niin halvaksi.

Tilasin viisi päivää sitten eli ei ole vielä tullut perille. Voin tänne laittaa sitten viestiä, että tuliko mutkitta perille.. Ja veroja ei välttämättä tuu, koska vero on alle 10e. Tähän tulee kai vuodenvaihteessa muutos eli en tiedä minkälainen uusi systeemi on, ehkäpä siitä sitten pienet verot tulee.

Suositut

Back
Ylös Bottom