Hemo Rage

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se yleensä kannattaa ihan suosiolla ottaa max annos jos noista haluaa jotain irti.

niin no otin eka tuon puoli annosta ja sen 200mg kofeiinia , yllä mainitsin , että ei ole minkäänlaista kofeiinitoleranssia , niin ajattelin , että potkii jo puolesta scoopista.

En tiedä oliko aikasemmin tossa sun avatarin alla lukenut ikä totta vai joku läppä. Mutta jos oikeesti olet alle 15-vuotias, niin kannattas varmaan jättää kaikki tollaset voimakkaasti piristävät väliin. Ei mitään jeesustelua tai moralisointia, vaan ihan asiallinen neuvo.

En tiedä oliko aikasemmin tossa sun avatarin alla lukenut ikä totta vai joku läppä. Mutta jos oikeesti olet alle 15-vuotias, niin kannattas varmaan jättää kaikki tollaset voimakkaasti piristävät väliin. Ei mitään jeesustelua tai moralisointia, vaan ihan asiallinen neuvo.

Joo no en mä joka treeni sitä ota.. nytki tulee 2vk taukoa.Ei toi nyt sinänsä ole vaarallista esim verrattaessa perusnuorta joka vetää monta Energiajuomaa päivässä , dokaa huolella , polttaa muutakin kuin tupakkaa ym.
Halvalla sain niin päätin kokeilla.Ja kun on suositus , että alaikäiset ei sais vetää tota nii se on vaan sen takia , että saatais siitä pelottavamman näköinen...
ihan kohtuudella kun otan niin en usko , että mitään terveyshaittoja tulee.

Joo no en mä joka treeni sitä ota.. nytki tulee 2vk taukoa.Ei toi nyt sinänsä ole vaarallista esim verrattaessa perusnuorta joka vetää monta Energiajuomaa päivässä , dokaa huolella , polttaa muutakin kuin tupakkaa ym.
Halvalla sain niin päätin kokeilla.Ja kun on suositus , että alaikäiset ei sais vetää tota nii se on vaan sen takia , että saatais siitä pelottavamman näköinen...
ihan kohtuudella kun otan niin en usko , että mitään terveyshaittoja tulee.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288

:hyper:

Pari scooppia näppäsin ei kyllä pärissy likellekkään niin hyvin kun jack3d ja no-xplode eka kerroilla.
Pakko perua puheita. Nyt parin tunnin syömättömyys edellä ja kaks kukkurallista ja puolikas mitta kampetta niin johan alko päriseen. saa nähdä saako etes unta kun on niin höpelö olo.

Miks vitussa?Parempi se on tollasta vetää ja urheilla ku kiskoo kaljaa ja vetää röökii.

Miks vitussa?Parempi se on tollasta vetää ja urheilla ku kiskoo kaljaa ja vetää röökii.

Onpas vitun kypsää ajatella, että vaihtoehtoina ovat vain 1)rööki, bisse ja muut päihteet ja 2)lisäravinnepiristeet. Kyllä nuori voi piristeitä vedellä, mutta toleranssi nousee todella kovaksi jo nuorena, jolloin tulevaisuudessa täytyy napsia piristeitä monta ämpärillistä, jotta edes jaksaa kömpiä salille. Ei siinä, oon silti sun kanssa samaa mieltä.

Vuoden treenannut No-Xplodella ja nyt menossa eka purkki Hemo Ragea. Tämä potkii paljon paremmin, uskomattomia treenejä!! Tosin mahan pitää olla tyhjä kun tätä ottaa, mutta niinhän se on muissakin buustereissa.

Ultra Concentrated vs Non Concentrated

Its like comparing a shot of whiskey to a beer!! Onko noilla nyt todellisuudessa muuta eroa kuin se että toista laitetaan yks scooppi ja toista enemmän??

Eilen tuli purkit jä kyllähän se potki aivan perkeleesti. Hikoilu oli kyllä aivan älytöntä, melkein hävetti. Vähentyykö toi hikoilu pidempiaikaisessa käytössä?

Yhden purkin oon syöny ja en huomannut mitään kovin erikoista. Vertailuna oli oma loaderi, jonka teen itse (bcaa, aakg, glutamiini, hera, beta-alaniini + dmaa, vihreä tee)

Kyllä nuori voi piristeitä vedellä, mutta toleranssi nousee todella kovaksi jo nuorena, jolloin tulevaisuudessa täytyy napsia piristeitä monta ämpärillistä, jotta edes jaksaa kömpiä salille. Ei siinä, oon silti sun kanssa samaa mieltä.

Joo näinhän se menee: ensin hemo ragee ja sitten siirrytään metamfetamiiniin.

Eilen tuli purkit jä kyllähän se potki aivan perkeleesti. Hikoilu oli kyllä aivan älytöntä, melkein hävetti. Vähentyykö toi hikoilu pidempiaikaisessa käytössä?
Mulla ei ole ainakaan vähentynyt, joka kerta t-paita ollut aivan läpi märkä ja tuottaa ongelmia saada treenin loputtua paita pois päältä. Vettä mennyt myös treenin aikana 1,5 litrasta sinne 2,5 litraan.

Toimii kyllä niinkun boosterin pitääkin. Erona hemolla esim crackiin verrattuna sellanen että treenin jälkeenkin on pitkään vielä ihan älytön fiilis ja meno päällä. Huonona puolena tietenkin että ei tule uni kyllä yhtään sillonkun pitäs!

Eilen tuli testailtua kun tilaus saapui. Vedellyt tossa 1.M.R. nimistä tuotetta viime viikot ja siihen verrattuna kyseessä jotenkin hiukan miedomman olonen energiapommi, mutta sopii ainakin mulle paremmin kun en heti painu annoksen jäljiltä nukkumaan tunniksi kahdeksi putkeen (jonka jälkeen herään kuin uudestisyntyneenä) vaan pysyin peräti hereilläkin (vaikka väsyttikin edelleen) ja sain asioita tehtyä. Ei myöskään aiheuta pahoinvointia eikä kummempia kehon ylivireys tuntemuksia kuten tuo toinen. 1.M.R:n samoin kun nyt tän Hemo Rage Black UC:n tulin hankkineeksi kun etin jotain laillisella osastolla liikkuvaa piristettä jolla voisin kamppailla masennuslääkkeiden aiheuttamaa päiväväsymystä vastaan saadakseni taas hiukan treenattua. Toimii siedettävästi tarkotukseensa ja eikä hintaakaan onneks ollu ku 20e alennuksesta. :) Vihdoin taitanee päästä uudestaan treenaamisen makuun paremmin \o/ Me happy.

nyt joo onko noissa oikeesti jotain oleellista eroa, UC vs. alkuperäinen? Voinko hyvillä mielin tyytyä alkuperäiseen kun tota UC.ta ei oo iherbissä edes ja sieltä kuitenkin sais halvemmalla tota alkuperästäki.

Onko hemo-ragessa vielä 1,3 DMAAta?Ainakin tukun tuoteselosteessa on, mutta tuli tilattua pari kk sitten purkki (mulla on nyt 2 purkkia, 1 täynnä ja yks puolillaan) ,jonka etiketissä ei ainakaan lue, että olisi 1,3DMAAta?

Suositut

Back
Ylös Bottom