Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se yleensä kannattaa ihan suosiolla ottaa max annos jos noista haluaa jotain irti.
En tiedä oliko aikasemmin tossa sun avatarin alla lukenut ikä totta vai joku läppä. Mutta jos oikeesti olet alle 15-vuotias, niin kannattas varmaan jättää kaikki tollaset voimakkaasti piristävät väliin. Ei mitään jeesustelua tai moralisointia, vaan ihan asiallinen neuvo.
Joo no en mä joka treeni sitä ota.. nytki tulee 2vk taukoa.Ei toi nyt sinänsä ole vaarallista esim verrattaessa perusnuorta joka vetää monta Energiajuomaa päivässä , dokaa huolella , polttaa muutakin kuin tupakkaa ym.
Halvalla sain niin päätin kokeilla.Ja kun on suositus , että alaikäiset ei sais vetää tota nii se on vaan sen takia , että saatais siitä pelottavamman näköinen...
ihan kohtuudella kun otan niin en usko , että mitään terveyshaittoja tulee.
Pakko perua puheita. Nyt parin tunnin syömättömyys edellä ja kaks kukkurallista ja puolikas mitta kampetta niin johan alko päriseen. saa nähdä saako etes unta kun on niin höpelö olo.Pari scooppia näppäsin ei kyllä pärissy likellekkään niin hyvin kun jack3d ja no-xplode eka kerroilla.
En tiedä oliko aikasemmin tossa sun avatarin alla lukenut ikä totta vai joku läppä. Mutta jos oikeesti olet alle 15-vuotias, niin kannattas varmaan jättää kaikki tollaset voimakkaasti piristävät väliin. Ei mitään jeesustelua tai moralisointia, vaan ihan asiallinen neuvo.
Miks vitussa?Parempi se on tollasta vetää ja urheilla ku kiskoo kaljaa ja vetää röökii.
Kyllä nuori voi piristeitä vedellä, mutta toleranssi nousee todella kovaksi jo nuorena, jolloin tulevaisuudessa täytyy napsia piristeitä monta ämpärillistä, jotta edes jaksaa kömpiä salille. Ei siinä, oon silti sun kanssa samaa mieltä.
Mulla ei ole ainakaan vähentynyt, joka kerta t-paita ollut aivan läpi märkä ja tuottaa ongelmia saada treenin loputtua paita pois päältä. Vettä mennyt myös treenin aikana 1,5 litrasta sinne 2,5 litraan.Eilen tuli purkit jä kyllähän se potki aivan perkeleesti. Hikoilu oli kyllä aivan älytöntä, melkein hävetti. Vähentyykö toi hikoilu pidempiaikaisessa käytössä?