Hemo Rage

Tänään kokeilin yhden annostuksen about 10gr. Aikasemmin kokeillut useampaan kertaa no xplodia, mutta tää oli kyllä aika erilainen. Tuntui, että toistoihin pystyi keskittymään hyvin ja virtaa riitti, samoilla sarjapainoilla ei hengästynyt läheskään niin paljon kuin yleensä ja muutenkin sarjojen välillä palautui tosi nopeasti. En tiedä oliko lume effektiä, mutta tuntui kyllä toimivan hyvin. Tiedä sit minkälaiset vaikutukset tolla on pitkällä aikavälillä, tuskin kovin imartelevat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jooh, itelläki vähän oli jo täpinät päällä tuosta tuotteesta, mutta "Huperzine A" juttujen jälkeen, mitä googlasin, taidankin jättää kyseisen tuotteen hyllyyn=)

Mä kanssa katoin jonkun videoklipin missä Zack Khan hehkuttaa tota. Nutrex tosin taitaa olla myös miehen sponsori. :D

Juu sponssihan se onkin. Jos ei ois Khanin sponssi, niin ei varmaan tulis es tilattua.
Eilen saapui postissa pönikkä ja tänään pääsee testaa!! :dance:

Pitäppäs heti kommentit sitten tänne käytön jälkeen :D

Noniin, nyt on pari treeniä takana Hemo-Ragen voimalla. Olen kokeillut aikaisemmin mm. Crackin, Jack3din, beastin ja horse powerin. Voin rehellisesti sanoa, että Hemo-Rage oli
aivan toista maata kuin nämä aikaisemmat. Varmaan johtuu myös osittain siitä, että olen hirveä
Zack Khan fani ja sain siitä fiilistä ku Khankin vetää tätä :D Mutta se mitä huomasin, vaikka
olen dietillä ja kalorit alkavat olla todella alhaalla, jaksoin treenata huomattavasti aikaisempaa
paremmin. Energiaa tuntui riittävän aivan loputtomiin ja pumppi oli yllättävän kova. Mielenkiitoista myös, että sarjan jälkeen palautui todella nopeasti seuraavaan sarjaan. Tuntui, että hengitys tasaantui aikaisempaa nopeammin. Treenin jälkeistä väsymystä ei myöskään tullut, vaan tuntui siltä, että voisi heittää vaikka toisen reenin putkeen. Aloitin tosin myös toissapäivänä käyttämään ALR:n Poisonia, joten silläkin lienee osuutta asiaan. :dance2:

Ai heti aletaan vittuilee ku liittymispäivä on viime kuussa. Oon ollu tällä palstalla jo vuodesta 2004 (bannit tuli) ja treenannu jo silloin, kun itse et ole saanut edes tangolla ykköstä penkissä. :piis:

Jep jep. Ei ton nyt mitään vittuilua pitänyt olla. Älä heti vedä herneitä nokkaan. :D

Tänää tuli purkki postissa ja testiin otettii. Oli treenitehot kyllä iha eri luokkaa ku pelkillä kofeiinitableteilla :D ja hikeä valu niin perkeleesti. Treenin jälkeen oli vielä älyttömän pirteä olo ja jälkihikeä pukkasi normaalia enemmän.

Noni pistetäänpä ketju takas pystyy , tänään saapu pönikkä , mutta vasta huomenna pääsen testaa.Tekijä ei halua paljastaa , kui paljon kofeiinia tossa on , mutta pakkauksessa sanotaan , että ei saa ottaa mitään muuta kofeiinituotetta samaan aikaan.Ajattelin vetää samaan aikaan Creatine complex extreme-näytepakkauksen ( Tauriini , 200mg kofeiini , beeta alaniini , kreatiini ).
Ihan ilman huolia voisin vetää? :) Jos esim. otan puoli scooppia hemo rage ultra consentratea

Ai heti aletaan vittuilee ku liittymispäivä on viime kuussa. Oon ollu tällä palstalla jo vuodesta 2004 (bannit tuli) ja treenannu jo silloin, kun itse et ole saanut edes tangolla ykköstä penkissä. :piis:

KING LÖNille iski heti Hemo-Raget päälle kun oli pari kertaa vetäny sitä! Pelottavaa ainetta...

Noni pistetäänpä ketju takas pystyy , tänään saapu pönikkä , mutta vasta huomenna pääsen testaa.Tekijä ei halua paljastaa , kui paljon kofeiinia tossa on , mutta pakkauksessa sanotaan , että ei saa ottaa mitään muuta kofeiinituotetta samaan aikaan.Ajattelin vetää samaan aikaan Creatine complex extreme-näytepakkauksen ( Tauriini , 200mg kofeiini , beeta alaniini , kreatiini ).
Ihan ilman huolia voisin vetää? :) Jos esim. otan puoli scooppia hemo rage ultra consentratea
Ite otin tänää 1 kauhallise lisäks yhen 200mg kofeiinitabletin, täytyy sanoo et blokkas hyytymistä aikalailla. Ainoo negatiivine vaikutus oli, et hiki oli tunkkase hajust ja sitä tuli paljo!

Ite otin tänää 1 kauhallise lisäks yhen 200mg kofeiinitabletin, täytyy sanoo et blokkas hyytymistä aikalailla. Ainoo negatiivine vaikutus oli, et hiki oli tunkkase hajust ja sitä tuli paljo!
No mä otan nyt sitten noin puol scooppia ja sit viel ton creatine complex extremen :D

Eilen otin puoli scooppia + 200mg kofeiinia , ihan hyvin treeni meni , ei mitään erikoista , odotin enemmän.(En juo kahvia/energiajuomia joten ei ole kofeiinitoleranssia)
Tänään otin kokonaisen scoopin ja aloin jo hyppiä kotona , kirjaimmellisesti.Salilla treeni kulki kovaa ja ei väsyttäny treenin jälkeen , tosin lihakset oli hapoilla niin ei voinut jatkaa :)
Metrossa kun piti istua jotain 25 minuuttia niin teki hankalaa , teki mieli liikkua koko ajan.
Eka pwo jota olen kokeillut ja hyvä tää on :) Siis hemo-rage black ultra cons.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom