Helsingin Sanomat tänään 31.10. (kele..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Samaa juttua oli muuten Aamulehdessäkin tänään.

Suora lainaus:

"Aineet liikkuvat sisäpiirissä
30.10. - 22:00

Rikoskomisario Jari Luoto Tampereen poliisilaitoksen huumeyksiköstä toteaa,:" Niin sanotuilla bodaussaleilla hämäräperäinen toiminta aineiden kanssa on äärettömän suuri ongelma."

– Mutta kun katsoo saleilla käyviä nuoria kavereita, niin kyllä se hälyttää. He treenaavat muutaman kuukauden ja lihasmassaa on tullut hyvässä lykyssä parikymmentä kiloa lisää."

JA HOHOOOOOO!!!!:lol2:

Mitä sanookaan liikuntakeskus Go-Go:n Toimitusjohtaja Taru Vähätalo:

"– Meillä ei ole ollut ikinä mitään ongelmia. Täällä käy fiksuja, tavallisia ihmisiä, , ei mitään kehonrakentajia, toteaa GoGo:n toimitusjohtaja Taru Vähätalo.
"

Måååårjes, siellä taas asiantuntevuus puhuu. Tuosta nyt en ole ollenkaan hämmästynyt että tuo Vähätalo noin sanoo, katsoen minkälainen paikka Go-Go on mutta mielestäni tuo lausunto kertoo jotain kehonrakentajien maineesta.
Tuo, että komisario sanoo noin tuosta muutaman kuukauden salilla käymisestä, kertoo kait lähinnä siitä ettei äijä ite reenaa ollenkaan, joten ei tiedä mitä puolessa vuodessakin voi saada aikaan nollatasosta.

Mitä olette tästä mieltä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gogo ei ole ihan pienen budjetin liikuntakeskus Tampereella.
Ihmettelen, että sen toimitusjohtaja kuitenkin menee sanomaan, ehkäkin vain lapsuksena, jotain tuollaista.

Katsotaanko saleilla, jossa ei käy SM-tason kehonrakentajia tai voimannostajia, kieroon kehittyneempiä punttaajia? Olis se perkele kumma juttu sekin. Joutuis valitsemaan salinsa kehitystasonsa mukaan...

Originally posted by lepex
Rikoskomisario Jari Luoto Tampereen poliisilaitoksen huumeyksiköstä toteaa,:" Niin sanotuilla bodaussaleilla hämäräperäinen toiminta aineiden kanssa on äärettömän suuri ongelma."

– Mutta kun katsoo saleilla käyviä nuoria kavereita, niin kyllä se hälyttää. He treenaavat muutaman kuukauden ja lihasmassaa on tullut hyvässä lykyssä parikymmentä kiloa lisää."
Saleilla on siis äärettömän suuri ongelma? Vai poliisilla?
Oon 10 vuotta eri saleilla käyny, enkä oo ikinä kuullu kenenkään valituksia aiheesta.
Eikä oo kyllä piikkejäkään näkyny.

Mutta sen verran oon kuullu että Jutila on nähty siellä Atleticolla ja sillä on kyllä massa lisääntyny hälyttävästi.;)

Kertakaikkiaan uskomatonta tekstiä.Olis hyvä mennä omaksi huvikseen tollaselle "ei hormooneille" salille neuvottelemaan että "voinx mä käydä täällä vaikka mä kerran söin hormooni pillereitä,mut en mä syö niitä enää,ja mitä sit tehään jos mä sorrun uudestaa syömään niitä pillereitä?!!?"

Gogo ei ole ihan pienen budjetin liikuntakeskus Tampereella.
Ihmettelen, että sen toimitusjohtaja kuitenkin menee sanomaan, ehkäkin vain lapsuksena, jotain tuollaista.

Katsotaanko saleilla, jossa ei käy SM-tason kehonrakentajia tai voimannostajia, kieroon kehittyneempiä punttaajia? Olis se perkele kumma juttu sekin. Joutuis valitsemaan salinsa kehitystasonsa mukaan...

Ihan yleinen trendi nykyään. Kun tänne Jyväskylään tuli Elixia, niin kyseisen paikan toimitusjohtaja sanoi paikallisessa lehdessä "Se ryhmä jota emme tänne halua ovat kehonrakentajat".

Eli kehonrakentajat rinnastetaan main stream-mediassa ja vähän muuallakin narkkareihin, rikollisiin sun muihin.

Ajatelkaapa mikä haloo olisi noussut, jos tuossa lainaamassani Hesarin jutussa olisi lukenutkin vaikka "tutkimuksen mukaan homojen määrä vähentynyt kuntosaleilla". Johan toimituksen puhelimet soisivat punaisina, kiihkeät eturyhmät ottaisivat yhteyttä tasa-arvovalutuutettuun ja valittaisivat kurkku suorana ihmisoikeusloukkauksesta.

Originally posted by osku
Kertakaikkiaan uskomatonta tekstiä.Olis hyvä mennä omaksi huvikseen tollaselle "ei hormooneille" salille neuvottelemaan että "voinx mä käydä täällä vaikka mä kerran söin hormooni pillereitä,mut en mä syö niitä enää,ja mitä sit tehään jos mä sorrun uudestaa syömään niitä pillereitä?!!?"
Niin, miten ne muuten toteaa ne kauhiat hormoonihirmut? Pistetäänkö isot pojat heti kättelyssä purkkiin pissimään, vai riittäkö pelkkä 40cm hanska porttikieltoon?

Originally posted by Nitsku
Ihan yleinen trendi nykyään. Kun tänne Jyväskylään tuli Elixia, niin kyseisen paikan toimitusjohtaja sanoi paikallisessa lehdessä "Se ryhmä jota emme tänne halua ovat kehonrakentajat".

Eli siellä saa nostella puntteja, mutta kohtuudella,sillä jos lihakset kasvaa liikaa niin kuulut ei toivottuun ryhmään!:david:

Originally posted by Hippa
Tuosta jutusta herää kysymys, että miten HS määrittelee kehonrakentajan?

Miten kehonrakentaja ylipäätään määritellään? Jos käyn salilla ja nostelen painoja body-tyylillä olen silloin bodari? Ja jos osallistun kisoihin niin olen kehonrakentaja? Näinkö se siis menee?

Jos sanoisin kavereilleni, jotka ovat minua isompia, olevani bodari niin varmaan nauraisivat päin naamaa :nolo:

"Se on sellanen tyhmä jätkä kuka käyttää niitä parabolisia asteroideja:david: ) Sellasia taas ovat kaikki Jasper Pääkköstä isommat miehet ja naiset, joilla on sixpäcci.:rolleyes:

Kalevassa oli samanlaista juttua, tässä muutama lainaus:

"Salit sitoutetaan erottamaan jäsenensä tai muutoin estämään harjoittelun, jos tämä syyllistyy dopingaineiden käyttöön tai käytön edistämiseen."

"Dopingin käyttö saleilla liioiteltua"(alaotsikko)

"Dopingin käytön yleisyys kuntosaleilla on kansan suussa kulkema hokema, mutta selvästi liioiteltua."

"Kuntosali ei ole enää sama kuin puntit kellarissa löytyneessä vapaassa tilassa, vaan korkeatasoinen panostettu palvelutila, jossa usein on myös ohjattua musiikkiliikuntaa."

Artikkelin mukaan kolme prosenttia saleista koki dopingin haittaavan liiketoimintaa. 31 prosentin mukaan dopingia koskeva uutisointi on pilannut alan mainetta.

Nyt kyllä herää kysymys, onko sitä juttua tullut luettua itse ollenkaan.

Samaa juttua oli muuten Aamulehdessäkin tänään.

Suora lainaus:

"Aineet liikkuvat sisäpiirissä
30.10. - 22:00

JA HOHOOOOOO!!!!:lol2:

Mitä sanookaan liikuntakeskus Go-Go:n Toimitusjohtaja Taru Vähätalo:

"– Meillä ei ole ollut ikinä mitään ongelmia. Täällä käy fiksuja, tavallisia ihmisiä, , ei mitään kehonrakentajia, toteaa GoGo:n toimitusjohtaja Taru Vähätalo.
"

Måååårjes, siellä taas asiantuntevuus puhuu. Tuosta nyt en ole ollenkaan hämmästynyt että tuo Vähätalo noin sanoo, katsoen minkälainen paikka Go-Go on mutta mielestäni tuo lausunto kertoo jotain kehonrakentajien maineesta.
Tuo, että komisario sanoo noin tuosta muutaman kuukauden salilla käymisestä, kertoo kait lähinnä siitä ettei äijä ite reenaa ollenkaan, joten ei tiedä mitä puolessa vuodessakin voi saada aikaan nollatasosta.

Mitä olette tästä mieltä?

Ei helvetti mitä tämä on ? Olen yli kymmenen vuotta treennannut paikkakuntani 8 salilla ja maan useilla eri saleilla ja koskaan ei ole kukaan missään tullut tarjoamaan niitä paljon puhuttuja "mömmöjä" Onko asiat todella näin huonosti että poliisista annetaan tälläisiä "musta tuntuu lausuntoja" todella kevein perustein :curs:

Tziisas,mitä lehtikirjoituksia.

Oliskohan viikon verran aikaa,kun luin lehdestä jutun jossa mies oli pöllinyt motskarin suoraan koeajolta.

Jutussa mainittiin tyyliin,"kehonrakennusta harrastava mies ei palauttanutkaan ajokkia..."

Olikohan se taas niin tärkeää mainita tuo harrastus?:david:

Originally posted by Jarek
Jutussa mainittiin tyyliin,"kehonrakennusta harrastava mies ei palauttanutkaan ajokkia..."

Olikohan se taas niin tärkeää mainita tuo harrastus?:david:
Saattoi hyvinki vieläpä olla samanlainen 'bodarivartaloinen' tyyppi ku se moranheiluttaja siellä Ruåtsissa.:lol2:

Kohta varmaan Go-Go:lle, Elixialle + muille samantyylisille saleille on porttikielto liian lihaksikkaille henkilöille, jäsenyys loppuu jos erehdyt kehittymään liikaa. Siksipä varmaan tämäntyyliset salitkin varustellaan niin, ettei kukaan vähänkään tosissaan treenaava sinne eksy.

Ja Aamulehdessä myös:

"Powerhouse Gymin toimitusjohtaja Juha Hakala kertoo hyväksyvänsä sitoumuksen, vaikka ei välttämättä näe sille tarvetta.

– Itselläni on ollut jyrkkä linja tällaisten aineiden välittämiseen tai niistä tiedottamiseen salilla. Jos sellaista on ilmennyt, olen sanonut, että ei ole meille toivottu asiakas.

– Olen tehnyt selväksi kaikille, että täällä on ihan turha aineista puhua tai niitä kaupitella."

Korjatkaa, jos olen väärässä. Eikös Hakalalla ole kärystä johtuva kilpailukielto päällä?

Originally posted by haavevahva
Ja Aamulehdessä myös:

"Powerhouse Gymin toimitusjohtaja Juha Hakala kertoo hyväksyvänsä sitoumuksen, vaikka ei välttämättä näe sille tarvetta.

? Itselläni on ollut jyrkkä linja tällaisten aineiden välittämiseen tai niistä tiedottamiseen salilla. Jos sellaista on ilmennyt, olen sanonut, että ei ole meille toivottu asiakas.

? Olen tehnyt selväksi kaikille, että täällä on ihan turha aineista puhua tai niitä kaupitella."

Korjatkaa, jos olen väärässä. Eikös Hakalalla ole kärystä johtuva kilpailukielto päällä?

Mun muistaakseni päättyi hieman tämänvuoden SM-skabojen jälkeen.Btw. Taitaa Hakala olla sanonu ton ihan salibisnesten ja julkisuuskuvan kannalta

Pitääkin olla tarkkana ettei ajaudu väliinputoajaksi.
Liian lihaksikas Gogolle ja isojen poikien salilta käännytetään kynäniskana jo ovella.

Mulle riittää kun eivät päänympärysmittaan puutu.:)

Eiköhän kohta tule EU:n komissiolta direktiivi joka kieltää vapaat painot loukkaantumisvaaran takia. Salilla saa olla vain koneita joissa on CE-merkintä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom