Helsingin salit + HINTATASO

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Cockton sanoi:
pitää sen verta pahaa ääntä ettei kehannu paljoo jyystää.

Ahaa, eli se raivostuttava pajavasara-treenaaja oletkin sinä?! Välistä salia voisi kilinän ja kolinan vuoksi luulla pajaksi :evil:

Vakavammin ottaen, vaakaprässi (juurikin se) pitää säätää niin, että olet lähtöasennossa lähestulkoon polvet korvissa. Näin voit ähkiä laitteessa kolistelematta painopakalla.

vonPryz sanoi:
Ahaa, eli se raivostuttava pajavasara-treenaaja oletkin sinä?! Välistä salia voisi kilinän ja kolinan vuoksi luulla pajaksi :evil:

Vakavammin ottaen, vaakaprässi (juurikin se) pitää säätää niin, että olet lähtöasennossa lähestulkoon polvet korvissa. Näin voit ähkiä laitteessa kolistelematta painopakalla.

:lol2:

Juu ei... Syyllinen tuohon ei löytynyt vielä. Tiedän kyllä, että polvet korviin lähtiessä, ei mulla muuten riitä se rata edes. Meikäläisen käytössä äänet lähtee liikeradan yläpäässä, johtunee huonosta rasvauksesta koska se vinkuna on infernaalista - pakkaa en tiputtele :)

Yksi ääni lisää Kisikselle. Just tulin sieltä ja hyvin sujuu jumpat siellä. Hintataso on lähes ilmainen ja bonuksena saa kyyläillä cheer-jouluja!

-T- sanoi:

No jaa. Vitusti jengiä ainakin 18-20 välillä, sisäänpäinlämpeävä "penkkijengi" tekemässä penkkiä ja juomassa samalla kahvia 2 h/kerta ja paska musa. Painoja (siis kiekkoja) saa haeskella usein ympäri salia.

Hyviäkin puolia tosin kyllä löytyy, paljon suorituspaikkoja, iso, halpa kortti+palautusjuoma, ok sauna.

Itsellä oli Erälle kortti pari vuotta kun asuin suunnilla eikä kyllä ole oikeastaan yhtään ikävä.

Mä suosittelen tota Kontulassa sijaitsevaa kuntokellaria, joka on pommisuojassa...Kertamaksu on 2e ja neljän kuukauden kortti on 54e...:rock:

Kävin viime syksynä HOTGYMILLÄ ja oli mun mielestä tosi hyvä paikka. Siellä saa opiskelijatkin alennuksia ja siellä on se kulkukortti systeemi. Pääsee siis aina reenailemaan. On mielestäni erittäin monipuolisesti laitteita ym. Käsipainoja myös tarpeeksi.

Itse asun töölössä joten töölögym on järkevä valinta...todella lähellä, hieno sali, olen tykännyt sen ilmapiiristä! City.fi sivuilta ladattavalla citycardilla saa 20€ etua 3kk salikortista eli normi hinta 120€, nyt 100€...eli emmä tiiä onks se nyt niin kallista tolla hinnalla? 33€ kuussa....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vähän OT, mutta pakko sanoa, kun niin moni tuntuu näitä "kaappeja" pelkäävän. Vaikka mä olen tämmönen ruoko, niin mieluummin treenaan sellaisella salilla missä on kovaa treenaavia kovakuntoisia sällejä. Siitä saa itekin motivaatiota, kun muutkin treenaa kovaa ja se motivoi itseäkin kovempaan treeniin. Lisäksi näiden treeneistä saa vaikutteita ja sehän ei voi olla huono homma tämmöiselle tikulle.

Ja asiaan:
Kaupallisilla saleilla hintataso heiluu n.35€-60€/kk. Ja monilla saleilla on nykyään nuo sopimushommelit, mikä ainakin mut pitää niiltä saleilta poissa. En tiedä onko Töölö Gym jo mainittu. Pari kuukautta siellä joskus treenailin ja hyvältä paikalta vaikutti. Iso sali ja ainakaan silloin ei mitään älyttömiä ruuhkia ollut. Hintaa näytti nykyään olevan opiskelijalle 38€/kk.

Edit: olihan se jo mainittu...

CityGymille vaan jos hinta pelottaa, maksoin vuosikortistani alle 300e. jäsenliittymistarjouksiakin on melkein aina tyyliin 15-25e sisältää jäsenyyden, magneettikortin +1kk ilmaista treenaikaa. eikä sido mihinkään.

paras (ja myös yksi halvimmista) saleista pk-seudulla on bbc vallilassa. Arvostelu ko salista löytyy pakkikselta söörtsin avulla

Suositut

Back
Ylös Bottom