Helsingin ravintolat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diablo
  • Aloitettu Aloitettu
Rautatieaseman lähellä on Morrison's Grill & Green jonka hamppareita jengi kehuu aina paljon. En ole itse käynyt syömässä mutta aikomus on ollut joskus käydä. Ei taida kalliskaan olla!
http://www.rafla.fi/morrisons/fi/etusivu
Kannatan Morrisonia! Ihan rautatieaseman korvilla ja safka on mitä mainiointa. Pihvin ja kermaperunoiden jälkeen ei jäänyt meikäläiselle kyllä enää tilaa jälkiruualle ja maku oli kyllä todella toimiva. Sopii myös varmaan siinä mielessä, että ei oo mikään äärimmäisen fiini paikka, mutta kuitenkin ihan tunnelmallinen normaalille ihmiselle kynttilöineen päivineen, kun ei ihan oven suuhun istu. Tosiaan burgereitakin kaikki on kehunut, mutta itse en ole niitä maistanut. Pöydän voi varata etukäteenkin helposti netistä jos haluaa, mutta eiköhän torstai-iltana mahdu muutenkin. Ja viidellä kympillä kyllä selviää kahden hengen laskusta niin halutessaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tyttöystävä pitäs viedä torstaina vuosipäivän kunniaks safkaa jonnekkin.. ei nyt mitään ykköset päälle meinikii, mut ehkä vähän rauhallisempaa. Oon miettiny et joku nepalilainen mesta vois olla aika kova.. sit ku noita hampurilaisravinteleita jotku hehkuttavat ( ei hesee tai mäkkärii) , nyt jorain ideaa, ei mielellään millään ajanvarausjärjestelmällä . ja loppuun voisin lisätä et rossoa ja chikosia on ihan turha ehdotella tai räkälöitä. ja putjetti on sellanen 50€ ravintelilaskuun :)

E: pitäs olla jossain rautatieasemalta kävelymatkan päässä :)

Mites Virgin Oil? Itse tykästyin kovasti kun joku aika sitten siellä siipan kanssa käytiin. Molemmat tykättiin safkasta, aina alkupaloista jälkkäriin asti. Ja ne pihvit.. :kuola: Ei mikään ökykalliskaan ja mun mielestä ihan kivan tunnelmallinen :)

Mites Virgin Oil? Itse tykästyin kovasti kun joku aika sitten siellä siipan kanssa käytiin. Molemmat tykättiin safkasta, aina alkupaloista jälkkäriin asti. Ja ne pihvit.. :kuola: Ei mikään ökykalliskaan ja mun mielestä ihan kivan tunnelmallinen :)

Kannatan! Hyvää safkaa!

tyttöystävä pitäs viedä torstaina vuosipäivän kunniaks safkaa jonnekkin.. ei nyt mitään ykköset päälle meinikii, mut ehkä vähän rauhallisempaa. Oon miettiny et joku nepalilainen mesta vois olla aika kova.. sit ku noita hampurilaisravinteleita jotku hehkuttavat ( ei hesee tai mäkkärii) , nyt jorain ideaa, ei mielellään millään ajanvarausjärjestelmällä . ja loppuun voisin lisätä et rossoa ja chikosia on ihan turha ehdotella tai räkälöitä. ja putjetti on sellanen 50€ ravintelilaskuun :)

E: pitäs olla jossain rautatieasemalta kävelymatkan päässä :)

Ravintola Teatteriin. Siinä on jo vähän tyyliä, dumppaa sut jos johonkin hampurilaismestaan tyttöparan kärräät.

Dodii, virgin oiliin varattu torstaille paikka, tilasin vielä jostain rauhallisesta kulmasta ja kynttilöillä :)

Mukavaa iltaa teille molemmille. :) Toivottavasti ette joudu keittiön oven viereen tai sitten tarjoilija ei kaada koko tarjotillista täynnä juomia teidän päälle. ;) (Nimim. kokemusta on ko. paikassa) Joo, en maalaa piruja seinille, oikeasti, rattoisaa ja tunnelmallista iltaa. :)

Joo morrisonis viime viikonloppuna ja ihan överi jees. Meen toisteki! Tosin alkupalojen suhteen oli aika nihkeetä. Vuohenjuusto bruchetta oli kyl jees alkupaloista muuta syötävää ei oikee löytyny. King Kongilla tietty sit jatku.

Kuulin että on kaksi ravintolaa jotka on kieltäneet Stadi tv:n yöruokaa-ohjelman kuvaamiset: Ravintola Huviretki ja Soul Kitchen. Ohjelma on sen verran mukava että mainitaan nyt että näissä paikoissa on takakireetä eikä niiden tarjontaa saa kovin näkyvästi arvostella. :P

Mikä on Lauttasaaressa se joku meksikolainen ravintola siinä aika lähellä ärrää muistaakseni? tais joku pubi olla siinä ennen myös?

Mistäs löytyy Helsingin parhaat tuliset (siis maukkaat) burgerit? Oulussa kävin Kauppuri 5 (http://www.kauppuri5.fi/) nimisessä mestassa ja oli aivan loistava paikka. Mitään vastaavaa täällä? Chicosin hot & spicy burgerin kävin testaamassa mutta oli ehkä jopa pykälää liiankin tulinen makuuni.

Kaverin kanssa (no homo) hyvin syömään. Kuurna itsellä mielessä, onko muita suosituksia? Santa Fen ja Michelin tähden väliin.

Oliskos vinkkiä asiallisesta ruokapaikasta Hakis/Kallio/Vallila -akselilla? Pitäis olla suhteellisen siisti mesta sen verran asiallinen meluntaso että keskustelemaan pystyisi ja ruokalistalla olisi hyvä olla jotain kana/liha/kala -settiä ainakin mulle eli pelkkä pizza/hamppari ei nyt ihan nappaa. Jos ei täälläpäin ole niin kai se keskustakin on mahdollisuus mutta mieluummin täälläpäin. Järkevä hintataso saisi myös olla tosin eipä täälläpäin mitään gurmeeta taida ollakkaan.

Oliskos vinkkiä asiallisesta ruokapaikasta Hakis/Kallio/Vallila -akselilla? Pitäis olla suhteellisen siisti mesta sen verran asiallinen meluntaso että keskustelemaan pystyisi ja ruokalistalla olisi hyvä olla jotain kana/liha/kala -settiä ainakin mulle eli pelkkä pizza/hamppari ei nyt ihan nappaa. Jos ei täälläpäin ole niin kai se keskustakin on mahdollisuus mutta mieluummin täälläpäin. Järkevä hintataso saisi myös olla tosin eipä täälläpäin mitään gurmeeta taida ollakkaan.

Graniittilinna: http://www.graniittilinna.com/page.php?page_id=8&language=1

Monte Etna Kurvissa testattu ja varsin asialliseksi mestaksi todettu. Jos kohtuuhintaista ja asiallisen laatuista italialaista haluaa niin voi tuota kyllä ehdottomasti suositella :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom