Helsingin kuntosalit

Nyt kun muutin tänne rakkaaseen pääkaupunkiimme niin pitäisi löytää itselleni sopiva sali joka sijaitsee kohtuullisen matkan päässä Sörnäisistä. Pakkojäsenyys on vähän ahdistavalta tuntuvaa muttei toki täysin poissuljettua. Tarkoitus on kuitenkin aloittaa taas säännölliset reenit ja omat reenithän perustuvat pääosin vapaiden painojen kolisteluun salin puolella. Ei haittaa toki jos salilla voi aerobistakin tehdä omatoimisesti, jopa spinningpyörän selässä, mutta tuo ei ole mikään ehdoton vaatimus. Mitäs kohtuuhintaisia vaihtoehtoja tästä lähistöltä löytyy? Itselle tulee mieleen Motivus Center, GB Gym, Solana ja Silver Gym ainakin. Töölö Gym toki vähän kauempana mutta vaihtoehtona kiinnostava. Mihin noista pääsisi tutustumaan maksamatta naurettavia kympin kertamaksuja? Muitakin vaihtoehtoja kuunnellaan toki ;).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tule vaan EB:lle, eli East Bodylle, hyvä paikka, ja mukavat, asialliset omistajat(Mantilat).
Niin, juu, tämä siis löytyy Itäkeskuksesta.
 
Tule vaan EB:lle, eli East Bodylle, hyvä paikka, ja mukavat, asialliset omistajat(Mantilat).
Niin, juu, tämä siis löytyy Itäkeskuksesta.
No ei tuokaan ihan mahdottomuus ole sillä pääseehän Itikseen tästä metrolla kätevästi. Mieluummin kuitenkin hiukan lähempänä oleva paikka :).
 
No ei tuokaan ihan mahdottomuus ole sillä pääseehän Itikseen tästä metrolla kätevästi. Mieluummin kuitenkin hiukan lähempänä oleva paikka :).


Jos et halua itse :puntti: vaan tulet metrolla, niin olet perillä alle 10:ssä minuutissa.
Salilla on hyvä meininki, ja tarvittaessa sieltä löytyy aina :whip: , :kippis1: on myös vieressä.
 
Jos et halua itse :puntti: vaan tulet metrolla, niin olet perillä alle 10:ssä minuutissa.
Salilla on hyvä meininki, ja tarvittaessa sieltä löytyy aina :whip: , :kippis1: on myös vieressä.
Uskotaan että on hyvä sali ;). Saakos tota testata ilmatteeks edes kerran? Kommentteja muistakin vaihtoehdoista kaivataan toki silti.
 
Silver Gymiä voin suositella kyllä jos sörkästä haluaapi.

Mä voisin samassa ketjussa kysyä, onko kukaan testannut noita Blue Fitneksiä sen enempää? Kävin joskus tutustumassa Pasilan saliin, oli suht koht aunarista ainakin silloin, mutta sijainti ois mulle vaan niin optimi. Silloin se oli auki vaan kuudesta lähtien, mutta nyt alkaa kellonajatkin olla kohdallaan (5.00->)ja mua alkais houkuttaa Hot Gymiltä tuonne siirtyminen.
 
Silver Gymiä voin suositella kyllä jos sörkästä haluaapi.

Mä voisin samassa ketjussa kysyä, onko kukaan testannut noita Blue Fitneksiä sen enempää? Kävin joskus tutustumassa Pasilan saliin, oli suht koht aunarista ainakin silloin, mutta sijainti ois mulle vaan niin optimi. Silloin se oli auki vaan kuudesta lähtien, mutta nyt alkaa kellonajatkin olla kohdallaan (5.00->)ja mua alkais houkuttaa Hot Gymiltä tuonne siirtyminen.
Mua lähimmät on tosiaan Silver ja Solana. Tässä kaupungissa ei näköjään saa salia testata ilman maksua kuin erikoistapauksissa :rolleyes:. No kai se on ne muutamat kertamaksukympit maksettava että sopiva mesta löytyy.
 
Eiköhän Töölö gym ole kuitenkin ihan kuningasluokkaa, sinne mäkin polkisin jos hesassa asuisin... (eli n.vuoden-2vuoden päästä :) ), vantaalta on turhan pitkä matka..
 
Kampissa olisi CityGym aivan metroaseman vieressä, Radisson SAS-hotellin kupeessa. Ei pakkojäsenyyttä ja mun muistaakseni antavat kokeilla salia kerran ilmaiseksi. Hyviä tarjouksia heillä kans on.

http://maps.google.fi/maps?hl=fi&q=city gym&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

www.citygym.fi
Muuten hyvä mutta joutuu jo 70€ maksamaan ennenkuin pääsee noihin kohtuullisen järkihintaisiin kuukausimaksuihin. Muuten vaikuttaa ihan asialliselta salilta kyllä.

Töölö Gym on turhan hankalien yhteyksien päässä jos julkisilla menee, vajaa puoli tuntia matkaa tästä salille mikä ei innosta. Taidan käydä tänään testaamassa tuon Solanan mikä on tuossa melkein vieressä. Siellä kohtuullinen tarjous loppuvuodesta. Silver Gym tarvii testata myös jos Solana ei jostain syystä ole mistään kotoisin.
 
Silver Gymiä voin suositella kyllä jos sörkästä haluaapi.

Mä voisin samassa ketjussa kysyä, onko kukaan testannut noita Blue Fitneksiä sen enempää? Kävin joskus tutustumassa Pasilan saliin, oli suht koht aunarista ainakin silloin, mutta sijainti ois mulle vaan niin optimi. Silloin se oli auki vaan kuudesta lähtien, mutta nyt alkaa kellonajatkin olla kohdallaan (5.00->)ja mua alkais houkuttaa Hot Gymiltä tuonne siirtyminen.

Bluefitneksellä oon ite käyny, yks sen sali on siinä heti sörkän metroaseman vieressä,toinen just siellä Pasilassa ja sit yks Myllypurossa. Onhan niit sit viel jossain Espoossakin.

Se Pasilan sali on vähän salonkimainen, enkä oikein itekään siitä hirveesti innostunu. Sörkän sali on kellarimainen perussali, ihan ok, pystyy tekemään kaiken tarvittavan ja airobisia laitteitakin on. Myllypuron sali on isompi ja hallimainen, miun mielestä paras noista kuitenkin. Ja siellä on sit myös spinningsalit niinku Pasilassaki.
 
BBC:rock:
 
Sain toissa viikolla testattua tuon Hakaniemen Solanan. Ihan hyvä sali, joskin aika pieni. Lähes kaikki tarvittava omiin treeneihin kyllä tuolta löytyy. Nyt on sitten näköjään GBGymille loppuvuoden reenit tarjouksessa 149 ja City Gymille 159. Noihin tulee ehkä jotain pientä päälle mutta pitää tuo GB kai ainakin käydä testaamassa ja ehkä Silver Gym. Voi olla kyllä että loppuvuoden vois ainakin reenata GB:llä jos se on yhtään mistään kotoisin.
 
No niin, nyt on testattu City Gym ja Silver Gym myös. City gym on tosi edullinen jos tekee pitemmän sopparin mutta eipä tuo muuten erottunut oikein hyvässä eikä pahassakaan. Kyykkypaikan telineet mielestäni paskat koska niitä ei voi säätää ja jos ei omille välityksille sovi niin noihin tellinkeihin on ankeaa painoja sovitella jos enemmän rautaa selässä. Laitearsenaali aika vanhaa mutta positiivisena jäi mieleen t-tankosoutu jota harvemmalta salilta löytyy. Peruslaitteet löytyy ja käsipainojakin perusreenaajan tarpeisiin mutta ei tuo sali oikein säväyttänyt ja varsinkin kun sinne matkassa menee se parikyt minsaa niin se karsii tuon listaltani pois.

Tänään käyty Silver Gymillä. Selkeästi paras sali kaikin puolin millä olen Helsingissä reenannut jos nyt ei Töölö Gymiä oteta huomioon. Laitteita on monipuolisesti samoin kuin kyykky/veto ja penkkipaikkoja. Tilaa on myös mukavasti kun vertaa vaikka Solanaan tai City Gymiin. Aerobisia laitteita myös omiin tarpeisiini riittävästi. Ainoa selkeä miinus tulee aukioloajoista jotka voisivat kyllä jatkua pidemmälle iltaan kun kerran magneettikortit ovat käytössä mutta kyllä tuolla reenit ehtii tekemään jos ei ihan levottomat työajat ole. Saattaa olla että kallistun Silverin suuntaan vaikka Solanakin on hyvä ja siellä on ihan hyvä tarjous loppuvuoden reeneistä voimassa. Kuitenkin Solana ja Silver ovat mielestäni molemmat kelpo saleja ja voisin reenata helposti molemmissa tulevaisuudessa. Hieno homma että tästä kävelymatkan päässä löytyy noinkin hyviä saleja :).
 
kuka punttimimmi tunnustaa oleensä tänää aamuna Hesote koulun salilla?
Ties vaikka mitä puntista niin pakko olla täältä :D
"treenana kolmijakosella..."
" käytän UFS heraa, maltoo.." :D
 
Nyt on reenattu viikko Silverillä ja pakko sanoa että oikein mainio salihan tuo on. Ainoa miinos oikeastaan tulee aukioloajoista jotka voisivat jatkua illalla myöhempään kun kerran magnettikortit käytössä ovat. Muuten ei juuri valittamista löydy. Pakkislaisista bongattu kai Karpo tuolla kertaalleen :).
 
Mä kans käyn Siverillä. Kiva paikka, itseä jotenkin se tunnelma siellä kiehtoo eniten näistä pääkaupunkiseudulla käymistäni saleista.

Miinuksena ehkä se, että usein suhteellisen ruuhkainen, tai ainakin ahtaan oloinen. Johtunee varmaan salin pitkulaisesta mallista. Miesten pukkarissa ei saa aina kaappia.

Plussina hyvät laitteet, ilmapiiri, toimiva sauna. Autonkin saa työnnettyä sinne Nesteen parkkikselle.

Henkilökunnasta en osaa kyllä sanoa mitään, kun tuntuvat aina olevan siellä kopissaan tai jumppaa vetämässä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom