Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Joku asiantuntija voisi antaa tulikuumia tipsejä, että mitkäs olis näin kesällä kovia mestoja sellaisille 25+ -vuotiaille? Enemmänkin yökerhomeininkiä mutta esim. hyvät terassit ja muut kuppilat otetaan aina huomioon...

Jos 16v tytöt kiinnostaa, suuntaa Herkkuun ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ale, Amarillo, Circus, Virgin Oil ja Huuma (k21 mutta joka kerta päässy sisään 18 vuotiaana) :)

Circus on sit k-24.

Jonkin verran oon keskustan yökerhoissa/baareissa käynyt, mutta edelleen haussa mukavan rento, +-30v. suosiossa oleva jorauspaikka, missä olis monipuolista musiikkia soitannassa. Tuntuu olevan liian haastava yhdistelmä eli vinkkejä otetaan mielihyvin vastaan! :)

Missäs paikoissa on sunnuntaisin meininkiä ja/tai halpaa juomaa?

Pitäis lähtee sunnuntaina isolle keitolle ja joku hyvä menomesta olis hakusessa. Ei mitään rokkibaareja tai istuskelumestoja vaan nyt etitään oikein kunnon likasta hinkkausluolaa. Onks Amarillossa, Huumassa, Tigerissä tai Tivolissa meininkiä sunnuntaisin? Kesällä tuli ravattua paljonkin sunnuntairetkillä, mutta nopeestihan noissa tarjouksien ja muiden mukana väkimäärät vaihtuu.

amarillossa ainakin 100 varma saanti plus halvat juomat

Itse kävin nyt perjantaina vanhojen kavereitten kanssa Vantaan Onnelassa. Kyseiseen sedulaan mut vietiin puoliväkisin, ja näin jälkeenpäin ajateltuna olis kannattanu vastustaa tota viimeseen asti. Mun silmiin koko paikka näytti keskeneräseltä, kaikkee oli tehty vähän, muttei kuitenkaan loppuun.

Kaikista eniten mun iltaa häiritsi kuitenkin se musiikki. Tai oikeemmin se äänenvoimakkuus - jos haluu puhua, niin sitte pitää karjua vaikka toinen on vieressä. Olis edes ollu joku hiljasempi tila, missä ois voinu jutella tai vaihtoehtosesti suojella korviaan, mut ei. Ainii, olihan siellä se röökiterassi, mis ei ollu noin kovalla. Sen ainut huono puoli oli reilusti miinuksella oleva lämpötila. Arktisista oloista huolimatta terassi sai osakseen suurta suosiota. Sisätilojen likaisuudella, ja kalusteiden hajanaisuudella yhdistettynä korvia raiskaavaan musiikkiin saattaa toisaalta olla tekemistä asian kanssa:(

Niin siis, sisätilat -joo :down:. Laseja ja roskia joka puolella. Onneksi neuvokkaat työntekijät ymmärsivät siivota roskat lattialle :thumbs:. Siihen ne jäi kätevästi kiinni johtuen lattian tahmaisuudesta. Joka puolella, ihan mihin vaan käveli niin jalat on kiinni lattiassa. Oksennusta oli lattioilla myös kiitettäviä määriä :urjo: :thumbs:. Sisätilojen kalusteista nyt vielä sen verran, että ne on rikki, paskoja.
Alkoholimyynti oli kans ihan pelleilyy -kaikki loppu. Suurimman hämmästyksen aiheutti lonkeron loppuminen. Kaljaa tais kumminkin riittää ihan koko illaksi, joten peukut siitä :thumbs:

Yks kumma asia minkä myös huomasin oli se, että lähes jokainen ihminen kävelee sua päin. Mikä vittu siinäkin on, ettei voi vähän väistää.

Jos pidät:

teineistä
järkyttävän kovasta musiikista
tungoksesta
suhun "törmäävistä" ihmisistä
loppuneista alkoholijuomista
oksennuksesta
tahmaisuudesta

- on Vantaan Onnela paikka juuri sinua varten. Itse en toivottavasti vieraile uudestaan.

Jaahas, tällanen maalainen suunta tossa huomenissa Helsingin yöelämään ja vähän vinkkiä kaivataan :) Eli mitäs paikkoja kannattais suosia, jos kriteerit suurinpiirtein seuraavat: k-20 tai jopa k-22, asiallista väkeä (lue: joka toinen kaveri ei tuu haastaa riitaa :D), naisia (tästä ei tingitä) ja siis yökerhoa haetaan.

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

Jaahas, tällanen maalainen suunta tossa huomenissa Helsingin yöelämään ja vähän vinkkiä kaivataan :) Eli mitäs paikkoja kannattais suosia, jos kriteerit suurinpiirtein seuraavat: k-20 tai jopa k-22, asiallista väkeä (lue: joka toinen kaveri ei tuu haastaa riitaa :D), naisia (tästä ei tingitä) ja siis yökerhoa haetaan.

City-lehden mukaan parhaat bilemestat tällä hetkellä ovat: DTM, Kaarle (ikäraja taitaa olla 24v.), Apollo (24v.), LeBonk, Fredan Tivoli, The Tiger, Jenny Woo, On the rocks ja YK. Kuulemma Onnela avaa ovensa jälleen nyt viikonloppuna.
Kuudes Linja Kalliossa on vähän erityylinen mesta, ei mikään perusklubi vaan lievästi boheemimpi. Tuohon riitajuttuun vaikea mennä sanomaan mitään, kun viinasta se useimmiten johtuu ja sitä on vaikea välttää klubeilla. :)
The Circuksessa esiintyy huomenna Redman posseineen ja luvassa muutenkin räppi ja rnb-pitoinen ilta.

Eiköhän noista nyt joku mesta löydy. Hauskaa iltaa! :)

Jos pukeudut siististi niin yritä Teatteri tai Mecca.

Olinkohan vääränä iltana liikenteessä, pistäydyin lauantai iltana PRKL:ssa. Mulla oli porukan lyhimmät hiukset ja varmaan isoin hauis :D
Oon vasta muuttanut Espooseen ja välillä yrittänyt käydä kattelee noita Hesan kuppiloita. Olis kiva löytää sellainen rock henkinen mesta, tai missä te lihaksikkaat örmykörmy miehet käytte että vois etes kattella miehiä?? :wtf: Tai no näkeehän heitä joka kuppilan ovella ja narikassa, mut mut.. annan heidän tehdä rauhassa työnsä :) Tiger, circus joo jees silloin kun haluan vain tanssimaan. Onko On the Rocks pieni paikka vai onks siel toinenkin kerros yms? kun kävelin ohi niin näytti vain pikkukuppilalta, en enää viitsinyt lähteä sisälle.

Oi kiitti paljon.. Täytyypäs ens kerralla suunnata tonne. Stam1nan keikelle olis kyl kiva mennä, mutta toivon olevani tuolloin jossain lämpimässä paikassa viettämässä lomaani :) Ja pitää käydä katsomassa se Rocksin alakerta. joten eiköhän siinä ole mulle kuppiloita hetkeksi :D Kun käy harvakseltaan niin ei montaa paikkaa tartte..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom