Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Käytiin tsekkailee Prkl eilen, ei oikeen vakuuttanut.
Kyseessä siis jälleen uusi heavy/rockbaari, Kaisaniemestä löytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä osaa oikeen sanoa. Jotenkin tökki vastaan. Ajattelin antaa tosin toisen mahdollisuuden vielä, ehkä mulla oli jotenkin outo fiilis muuten vaan :)

Täältä ääni Redrumin lauantaille! Housea ja teknoa. Paras äänentoisto ja hyvä meno!:dance:

Bileet Cosmic City, Helsinki Techno city ja Jack!

http://www.redrum.fi/venue/

Täältä ääni Redrumin lauantaille! Housea ja teknoa. Paras äänentoisto ja hyvä meno!:dance:

Bileet Cosmic City, Helsinki Techno city ja Jack!

http://www.redrum.fi/venue/

Jono tohon kuppilaan on vaa hyvin musta. Äänentoisto on kyl paras, mutta en ymmärrä miks laadukas mesta on pitäny mennä ryssimään.

Mä en ymmärrä tätä lausetta?

Siellä on paljon
SNG.jpg

Ryssimisellä meinasin sitä, että paikka on aika rähjäsen näkönen(varsinkin valot päällä), sitä markkinoidaan jollain euron vesibisse-tarjouksilla ja muutenkin on taso täysin erilaista kuin esim. Ahjossa. Jos kaikki muut asiat ois samalla tasolla kuin äänentoisto.. :kuola:

Redrum venue antaa toisenlaisen kuvan :)

Siellä on paljon
SNG.jpg

Ryssimisellä meinasin sitä, että paikka on aika rähjäsen näkönen(varsinkin valot päällä), sitä markkinoidaan jollain euron vesibisse-tarjouksilla ja muutenkin on taso täysin erilaista kuin esim. Ahjossa. Jos kaikki muut asiat ois samalla tasolla kuin äänentoisto.. :kuola:

Redrum venue antaa toisenlaisen kuvan :)
No olet sitten hyvin vääränä päivänä siellä. :D Mä puhuin redarin lauantaista ja silloin ei ole mitenkään paljoa ulkomaalaisia. Eikä kyllä ole vesibissetarjouksiakaan näkynyt. Minä ihmeen päivänä sä käyt?
Lauantaisin ei ole valoja myöskään päällä, en tiiä muina päivinä.:lol2:
Ja mukavaa underground meininkiä, ei ne Sedulan glitterpallot tekis paikasta yhtään parempaa imo.

No olet sitten hyvin vääränä päivänä siellä. :D Mä puhuin redarin lauantaista ja silloin ei ole mitenkään paljoa ulkomaalaisia. Eikä kyllä ole vesibissetarjouksiakaan näkynyt. Minä ihmeen päivänä sä käyt?
Lauantaisin ei ole valoja myöskään päällä, en tiiä muina päivinä.:lol2:
Ja mukavaa underground meininkiä, ei ne Sedulan glitterpallot tekis paikasta yhtään parempaa imo.

Keskiviikkona taisin viimeks käydä, ku frendi oli siel soittamassa. Vois testaa lauantain joskus, jos ois dubsteppiä. Ei siellä olekaan valoja päällä aukioloaikoina, mutta valot päällä näkee hyvin sen kuinka paskaan kuntoon paikka on päästetty. Enkä kaivannu sinne glitteriä tai muutakaan pinnallista paskaa, vaan rahalle vastinetta. Redarin lauantait näyttää ihan hyviltä, jos nyt esiintyjälistoja kattoo. En käy Seduloissa - tutustu Ahjoon ;)

Keskiviikkona taisin viimeks käydä, ku frendi oli siel soittamassa. Vois testaa lauantain joskus, jos ois dubsteppiä. Ei siellä olekaan valoja päällä aukioloaikoina, mutta valot päällä näkee hyvin sen kuinka paskaan kuntoon paikka on päästetty. Enkä kaivannu sinne glitteriä tai muutakaan pinnallista paskaa, vaan rahalle vastinetta. Redarin lauantait näyttää ihan hyviltä, jos nyt esiintyjälistoja kattoo. En käy Seduloissa - tutustu Ahjoon ;)
Käyppä testaa lauantaina. :)
Mä en usko että Ahjossa paukkuu progehouse kauhean usein joten taidan jättää väliin. ;)

Käyppä testaa lauantaina. :)
Mä en usko että Ahjossa paukkuu progehouse kauhean usein joten taidan jättää väliin. ;)

Mjaa no uutenavuotena oli Bassoradion bileet, diggasin.

Kuulin huhun, KY klubin sulkemisesta :wtf::wtf:, onko todellakin näin että stadin ykkös k18 lihatiski vaipuisi unholaan? Jos näin on, pistäkääs nopeesti ehdotuksia mahdollisista korvaajista

Kuulemma suljettiin viime viikonloppuna. Siitä vaan ale pubiin menemään. Taso tosin nousee verrattuna KY:n. Siellä ei ollu muutakun rasittavaa jengiä, juomat ja musiikin taso niin huono, että meinas pakokauhu iskeä. Onneks ei oo sielläkään tullu yli vuoteen käytyä.

Kuulin huhun, KY klubin sulkemisesta :wtf::wtf:, onko todellakin näin että stadin ykkös k18 lihatiski vaipuisi unholaan? Jos näin on, pistäkääs nopeesti ehdotuksia mahdollisista korvaajista

Ihan vaan kun suuntaat samaan osotteeseen niin löydät pissispalatsin vaan nimi ja tapetit on vaihdettu Fabric tais olla sen "uuden" paikan nimi.

Ihan vaan kun suuntaat samaan osotteeseen niin löydät pissispalatsin vaan nimi ja tapetit on vaihdettu Fabric tais olla sen "uuden" paikan nimi.

Avajaiset nyt la 31.10. kuulemma...

Redrumissa joskus kävin, mutta jengi oli niin sekaisin ties miestä että parempi pysyä poissa. Oon kai vanha ku ei laajenneet pupillit ole mieleeni. :|

karaoke mestoja ytimessä??

Pataässä Mariankadulla, MELKEIN ytimessä. Satumaa, Armas Simonkatu, Yökyöpeli Fabianinkatu, Anna K. Annankatu, Heavy Corner Kampissa Hietaniemenkadulla (to-pe Heavykaraoke)...onhan noita.

Lisää osoitteita saat täältä.

Varmaan suuria muutoksia tapahtunu, jos viikon päästä avataan uusiks :jahas:.

I could care less.:D Viimeks ollu tossa paikassa sisällä ehkä 3-4 vuotta sitten. Kaverin viidakkorumpu vaan noin ilmoitti mulle, joten laitoin tiedon kiertoon. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom