Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytiin tsekkailee Prkl eilen, ei oikeen vakuuttanut.
Kyseessä siis jälleen uusi heavy/rockbaari, Kaisaniemestä löytyy.
Täältä ääni Redrumin lauantaille! Housea ja teknoa. Paras äänentoisto ja hyvä meno!:dance:
Bileet Cosmic City, Helsinki Techno city ja Jack!
http://www.redrum.fi/venue/
Jono tohon kuppilaan on vaa hyvin musta.
Mä en ymmärrä tätä lausetta?
No olet sitten hyvin vääränä päivänä siellä. :D Mä puhuin redarin lauantaista ja silloin ei ole mitenkään paljoa ulkomaalaisia. Eikä kyllä ole vesibissetarjouksiakaan näkynyt. Minä ihmeen päivänä sä käyt?Siellä on paljon
Ryssimisellä meinasin sitä, että paikka on aika rähjäsen näkönen(varsinkin valot päällä), sitä markkinoidaan jollain euron vesibisse-tarjouksilla ja muutenkin on taso täysin erilaista kuin esim. Ahjossa. Jos kaikki muut asiat ois samalla tasolla kuin äänentoisto..
Redrum venue antaa toisenlaisen kuvan
No olet sitten hyvin vääränä päivänä siellä. :D Mä puhuin redarin lauantaista ja silloin ei ole mitenkään paljoa ulkomaalaisia. Eikä kyllä ole vesibissetarjouksiakaan näkynyt. Minä ihmeen päivänä sä käyt?
Lauantaisin ei ole valoja myöskään päällä, en tiiä muina päivinä.:lol2:
Ja mukavaa underground meininkiä, ei ne Sedulan glitterpallot tekis paikasta yhtään parempaa imo.
Käyppä testaa lauantaina.Keskiviikkona taisin viimeks käydä, ku frendi oli siel soittamassa. Vois testaa lauantain joskus, jos ois dubsteppiä. Ei siellä olekaan valoja päällä aukioloaikoina, mutta valot päällä näkee hyvin sen kuinka paskaan kuntoon paikka on päästetty. Enkä kaivannu sinne glitteriä tai muutakaan pinnallista paskaa, vaan rahalle vastinetta. Redarin lauantait näyttää ihan hyviltä, jos nyt esiintyjälistoja kattoo. En käy Seduloissa - tutustu Ahjoon ;)
Käyppä testaa lauantaina.
Mä en usko että Ahjossa paukkuu progehouse kauhean usein joten taidan jättää väliin. ;)
Kuulin huhun, KY klubin sulkemisesta :wtf::wtf:, onko todellakin näin että stadin ykkös k18 lihatiski vaipuisi unholaan? Jos näin on, pistäkääs nopeesti ehdotuksia mahdollisista korvaajista
Ihan vaan kun suuntaat samaan osotteeseen niin löydät pissispalatsin vaan nimi ja tapetit on vaihdettu Fabric tais olla sen "uuden" paikan nimi.
karaoke mestoja ytimessä??
Varmaan suuria muutoksia tapahtunu, jos viikon päästä avataan uusiks :jahas:.Avajaiset nyt la 31.10. kuulemma...
Varmaan suuria muutoksia tapahtunu, jos viikon päästä avataan uusiks :jahas:.