Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu

Ilc81

Banned
Tästäkin on varmaan topikki olemassa mutta kuitenkin:

Missä Helsingin baareissa Pakkiksen käyttäjät tykkäävät käydä kun menojalkaa alkaa vipattamaan? Niin niin, totiset punttiveikothan ei käy missään (esim. Hulkki ;) ) koska se haittaa reenaamista..

Omat kestosuosikkini ovat Mocambo, Baarikärpänen ja jossain määrin On The Rocks.

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hesarilla nykyään. Joskus aikaisemmin käytiin noiden sikiöpoikien (file, odu, kattila) kanssa Alessa, mutta luojan kiitos edellisestä kerrasta on jo kuukausia.

Ale :urjo:

Itselläni on viimeisestä Ale kerrasta pari vuotta aikaa.. onneksi.

Mites onko kellään kokemuksia Lostarista? En ole koskaan käynyt mutta moni kehuu menoa hyväksi. Paikan homo-leima kyllä vähän epäilyttää vaikken homofoobikoksi tunnustaudukkaan, kai siellä sentään kusella saa käydä rauhassa..? Jonot on ainakin aika megalomaaniset kun siitä on ohi joskus mennyt.

Erottajan memphis o iha ok.

Ilecules sanoi:
Mites onko kellään kokemuksia Lostarista? En ole koskaan käynyt mutta moni kehuu menoa hyväksi. Paikan homo-leima kyllä vähän epäilyttää vaikken homofoobikoksi tunnustaudukkaan, kai siellä sentään kusella saa käydä rauhassa..?

Eipä ole omia kokemuksia, mutta kerran kun oltiin DTM:ään menossa (siellä *piti* olla pussy club, nykyisin hesperialle muuttanut, mutta sitten jostain syystä olikin peruttu... oli ihan kiva klubi dtm-aikoinakin, jos nyt vaan osasi ottaa tarpeeksi huumorilla sen kun 40v humaltunut koppalakkijätkä tulee sanomaan "sulla on kaunis hymy" :D), niin taksikuski tiesi kertoa, että lost&found on Helsingin heteroystävällisin homoklubi.

DTM on aika pähee mesta. Hyvät sohvat, hyvä ääni, mageet valot, hyvä ilmastointi, hyvä meno..eikä niitä keijojakaa kannata ottaa niin tosissaan ;-)

Pari viikkoa sit oli Sun bileet DTM:ssä.. sairaaaan hyvät bileet

Yusu sanoi:
DTM on aika pähee mesta. Hyvät sohvat, hyvä ääni, mageet valot, hyvä ilmastointi, hyvä meno..eikä niitä keijojakaa kannata ottaa niin tosissaan ;-)

Dtm:ssä saa tanssia rauhassa ilman, että joku tulee puristelemaan perseestä. Homopuolella musa on kunnon teknotykitystä, naisten puolella (saa onneksi toivoa musaa) ikävä kyllä soi usein ... humppa. :4:

Lostarissa ei saa enää homot ja lesbot käydä rauhassa, kun junttilan antit tulee sinne homofobioineen. Noh! Leikki leikkinä, mutta jos haluaa bailata homoyökerhossa tai edes entisessä sellaisessa, (nyk. pikemminkin homoystävällinen heteroravintola) pitäisi nyt vähintäänkin suhtautua aika ennakkoluulottomasti kyseiseen sakkiin. Ei kukaan kuitenkaan tule mulkusta tarttumaan pisuaarin äärellä - jollei sitä pyydä. ;)

Ei pidä dissata myöskään halpoja mestoja, kuten klassista Stadin tähteä. DJ soittaa suunnilleen, mitä pyydetään ja meininki on tosi rentoa, kun paikalla on kaikki yökukkujat 18-60 -vuotiaaseen. :3:

Harmi, ettei Josafatin tilalle poikinut 60-70 -lukujen musiikkiperinnettä kunnioittavaa paikkaa. Nitetrain on kyllä ihan ok, musa listahittejä ja porukka aika nuorta, mutta ainakaan minä en törmännyt vessassa oksentelevaan nuorisoon. :2:

On the Rocksin sisäänpääsymaksu karkoitti ainakin mut tosi tehokkaasti. :1:

alkuillasta joku Kallion mesta (Exodus, Tauko, Torppa..) tai Loose (hesan paras baari & jukeboxi) sit myöhemmin Lostari, Mocambo..
Joskus myös On The Rocks.

Ale on ihan pop. Enpä kyllä oo kauheesti missää käynyt.. Hesari oli pettymys mulle, iha tylsää musaa. Baarikärpänenkin oli iha älytön viime marraskuussa.

Highlightia haluisin joskus käydä kattomassa, ku joskus 4-5 vuotta sitten kävin siellä tosi ahkerasti.

Ai niin tosiaan: Pasifico, jossa pidetään Bustin' Loosea on yksi parhaita menomestoja Kalliossa. Hiukkasen liikaa Kallion lukiolaisia, mutta muuten oikein tosi Bustin'.

highlight oli ihan jees, porukka vaan aika nuorta ja todella paljon miehiä / vähän naisia. PLÄÄH! Teatterinravintola oli mukava istuskelupaikka, siisti ja ihan viihtyisä (joitakin voi ehkä häiritä jupit jne :) ) Mother oli kanssa ihan jees mutta aika pieni ja siellä ei voi tanssia. Kuulemma sedun uusin "Clubi" on viihtyisä paikka.

Lostari ja DTM on jostain kumman syystä vältetty vaikka täällä jo on vuosia asuttu... Hesarin jono tuntuu vetävän puoleensa, mutta otetaanpa neuvosta vaari ja mennään ensi kerralla Ison Roban tuntumaan ja katsastetaan "kunnon bileet", sittenhän sen näkee :kippis1:

No cornerissa tulee vietettyä aikaa, samoin tavastialla ja sitten jos haluaa jotain lihatiskimeininkiä niin kaivo tai club

Hesarilla on tullut aika paljon norkoiltua, joskus kävin enemmän Kärpäsessä. On The Rocks rokkaa ajoittain, välillä ihan mukavaa vaihtelua.

Muutamassa muussa kuppilassa tulee käytyä tuttuja työntekijöitä moikkaamassa, muuten ikäjakauma on mulle liian nuorta.

Esni, onks Kalliossa ihan oikeesti jotain siedettäviä kuppiloita? Mä suhtaudun asiaan skeptisesti, tosin mulla on siihenkin syyni ;)

Ei mutta joo, se on perjantai taas. Hauskaa iltaa niille, jotka viihteelle menevät!

Aika harvoin tulee käytyä missään, mutta silloin kun on pakko mennä löydän itseni usein Clubilta (nyt kai sekin on muuttunut youngsteri-linjalle) tai sitten aina niin kotoisesta Kallesta.

Mä olen täysin fakki-idiootti, mitä tulee bilepaikan valintaan. :rolleyes:

Sumu sanoi:
Esni, onks Kalliossa ihan oikeesti jotain siedettäviä kuppiloita? Mä suhtaudun asiaan skeptisesti, tosin mulla on siihenkin syyni ;)

Riippuu vähän siitä, mitä etsii. Ehkä joku Iloinen katupoika ei sovi kuin ammattijuopoille, mutta Kallio sinänsä ei ole mikään kirosana, kun puhutaan suht edullisista ihan hauskoista baareista. Ainakin Rytmi, Cafe II-linja, Cafe Mascot, Kolme Kaisaa, Pasifico, Om'pu, William K, Iltakoulu, Mambo ja Kola ja monet muut ovat oikein kelpopaikkoja. Näitä kaikkia en aiemmin maininnut, koska ajattelin lähinnä tanssipaikkoja. Ne taas eivät poikkea keskustasta juuri mitenkään - hiukan halvemmat hinnat ja vähemmän lihatiskimeininki.

(Siis minähän en koskaan käy ulkona! Honest!) :D

Rocks, Amarillo, London bub yleensä... Pääasia että rokki soi. Corner, kantis, Stella Star club... Ale, tiikeri yms. poppihelvetti -paikoissa alkaa vaan vituttaa se musiikki ja kaikki ne idiootit eikä lihatiskit paljon kiinnosta näin varattuna miehenä.

Ei näin vanhana jaksa enää iltasella missään juosta, jääkaapille on ihan sopiva matka ;) . Sen verran kommenttia tähän ketjuun kuitenkin että hyvin on paikat muuttunu kun kaikki nimetkin on ihan outoja paitsi kaivo tietysti :)

Yusu sanoi:

Oikeen loistava paikka!!! :thumbs:
Ja se blokkari :haart: , se on niin... No kaikki siellä käyneet tietää varmaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom