Orid sanoi:.......Uutelasta ym. Yhtäkkiä eteen tuli laidun, jolla lehmät veti ruohoa naamaansa. Olin eka, että mitä helvettiä?! Onko Helsingissäkin lehmiä. Myöhemmin selvis, että nehän oli niitä Miinä Äkkijyrkän elukoita ja se tila on tuossa lähellä :D
Mutta todella hyvät ulkoilumahdollisuudet tällä puolen Vuosaarta ja on jopa hieno uimaranta. Ainoa miinus tosiaan nuo maahanmuuttajat, vaikka toistaiseksi niistä ei ole ollut mitään harmia.
Miina on muuten nykyään nimeltään Liina Lång. Tai sitten olen vaan nähnyt unta. No kyseistä tätiä tuli kesällä useasti nähtyä, kun Uutelassa kävin fillaroimassa. Bikineissäkin oli kerran, pattia kohtalaisesti.
Jos jostain syystä pelkää mustaa miestä, niin kannattaa muistaa, että ne KAIKKI asuu kaupungin vuokrakämpissä. Eli jos asunnon vuokraa vaikka yksityiseltä tai ostaa täräyttää, niin naapurit on suomalaisia.
Itse olin kauhuissani, kun saimme kaupungin kämpän Vuosaaresta. En ollut koskaan käynytkään, mutta kamala paikkahan sen varmasti on. Se on idässä. Parin vuoden päästä ostettiin oma asunto täältä, ja ei ole oikeastaan mitään valittamista. Ihan oikeasti. En väitä silti, että on paras paikka asua. Mutta en myöskään hauku tai kehu esim. Malminkartanoa, koska EN TIEDÄ SIITÄ PAIKASTA MITÄÄN.