helpot kalorit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu
mistä sais sitte paljo kaloreita mahdollisimman vähällä vaivalla, jos mä rupean sekottelemaan maltoa ja proteiiniä ja yritän juoda niitä useammin kun 2 kertaa päiväs niin kyllä saa oksennusta pidätellä. mihinkä noita öljyjä vois sekotella ettei se öljy maistu pahasti läpi?

tämä nyt meni väärään paikkaan . piti mennä tonne sandman83 massakaudesta viestin jatkoksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Öljyistä tosiaan saat helposti energiaa lisää. Kylmäpuristetut rypsiöljyt, tai eivät laadukkaimmat niistä, ainakaan maistu hullummalle! Niissä on semmoinen pehmeä pähkinäinen maku useimmissa. :thumbs: Mulla, ja varmasti monella muullakin menee suoraan lusikalla suuhun! :D Jos ei onnistu, niin sekoita vaikka puuron sekaan tai kippaa jugurtin pinnalle ja kauho siitä naamariin! :)

Mä kyllä kiskon oliiviöljyä ja rypsiöljyä suoraan pullosta, mutta jostain syystä se kuvottaa muita ihmisiä.. Siihen makuun tottuu yllättävän äkkiä, oliiviöljyssä on sellainen mukavan kirpeä maku jota välillä oikein kaipaa. Rypsiöljyssä maistuu enemmän mun mielestä rasva ja sen juominen tökkii enemmän.

Kannattaa sekoittaa öljyt protskujen sekaan niin saa helpolla alas, jos maku tuottaa muuten tuskaa. Eka protskut kippoon, sitten nestettä ja lopuksi öljy sekaan. Soijan ja kaseiinin kanssa makua ei juuri huomaa, mutta herasta maistuu "läpi" öljyt.

Ja lopuksi eikun: nami nami!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom