Lainaus
Ilmoitus suomi24:ssä
Tämä vahvistaa taas jälleen kerran uskoani siitä, että Suomessa korkeakouluihin pääsee aivan liian paljon ja liian helpolla porukkaa.
Mikä motivaatio ylipäänsä ohjaa ihmisen opiskelemaan alaa, josta ei itse ole edes kykenevä tekemään päättötyötään? Ja mikä tulevaisuus on työelämässä, jos lahjat on tota luokkaa.
Pistää ihan oikeasti vihaksi.
Toivon hartaasti, että tuokin idiootti kärähtää yrityksestään.
ilmoitus suomi24.fi sanoi:Teknisen opinnäytetyön dokumentoija
Kirjoittanut: Saarinen 12.5.2005 klo 19.44
Nyt oivallinen tilaisuus tienata tuntuva lisäansio ilman häiritseviä puhelinsoittoja ja täysin itse valitsemanasi työaikana!
Viittä vaille valmis maisteri etsii henkilökohtaista ohjaajaa (suomeksi työn puolestani kirjoittajaa) opinnäytetyön tekemiseen.
Ymmärrät edes vähän teollisesta tuotantoympäristöstä ja tiedät parhaassa tapauksessa jotain mittaus- ja laatutekniikoista. Ennen kaikkea omaksut lähteistä lukemaasi tekstiä ja hallitset melko hyvin teknisen asiatekstin kirjoittamisen. Opastan mielelläni lähdekirjallisuuden etsimisessä ja hankinnassa sekä työn aihepiirin ja tavoitteiden esittelyssä.
Työn laajuus on 75-100 sivua ja työn tulisi olla viimeistelyä vaille paperiversiona valmis syyskuun 2005 loppuun mennessä. Toivoisin sinun lähettävän minulle välinäyttöjä työstä esimerkiksi sähköpostitse noin kuukausittain, jotta työtä valvova professorikin saisi välinäyttönsä ilman kikkailuja. Välinäyttöjä vastaan maksan sinulle myös tiettyjä rahasummia välillä, ja koko potin saat valmiista työstä.
Olet esimerkiksi sopivaa kokopäiväistä kesätyöpaikkaa vailla oleva jollain lailla teknisiin aloihin liittyviä tieteitä opiskellut teekkari/yliopisto/AMK-opiskelija. Pelkältä lukiopohjalta tai alemmalta pohjalta työn tekeminen on huomattavasti vaikeampaa. Voit olla myös valmistunut ja kokenut kaveri, mutta sellaisilla ei yleensä tuppaa olemaan aikaa ottaa muiden hommia=)
Voit aloittaa työn heti, ja mitä pikemmin sen parempi. Työn voit tehdä etänä sähköpostin välityksellä kommunikoiden mistä päin maailmaa tahansa millaisina viikonpäivinä ja kellonaikoina tahansa. Myös henkilökohtainen paikan päällä tapaaminen ja arviointi on mahdollista Etelä-Suomen alueella. Itse asun Tampereella.
Mikäli kiinnostuit, ota pikimmiten yhteyttä. Koko työstä palkka on työn laadusta ja omasta ohjaukseen osallistuvasta työpanoksen tarpeesta riippuen 1000-2500€. Ei paha raha alle sadan sivun kirjoittamisesta, vai mitä?=)
Yhteydenotot
Sähköpostiosoite: xxx
Ilmoitus suomi24:ssä
Tämä vahvistaa taas jälleen kerran uskoani siitä, että Suomessa korkeakouluihin pääsee aivan liian paljon ja liian helpolla porukkaa.
Mikä motivaatio ylipäänsä ohjaa ihmisen opiskelemaan alaa, josta ei itse ole edes kykenevä tekemään päättötyötään? Ja mikä tulevaisuus on työelämässä, jos lahjat on tota luokkaa.
Pistää ihan oikeasti vihaksi.
Toivon hartaasti, että tuokin idiootti kärähtää yrityksestään.