MOI!
Tarvisin kipeästi apua kiinteyttämiseen ja rasvanpolttoon.
Lähtökohdat siis; muija 19 vuotta, mitat 171/68, fyysinen hotellisiivoustyö jossa keskikulutus 160kcal/h eli 640kcal/pv.
Salitreenejä kolmijakosella ohjelmalla 3-4 krt/vko, aamulenkkejä 3krt/vko sekä kevyitä lentopalloreenejä 2krt/vko.
Liikuntapuoli siis ok. MUTTA
Tein tunnarit kalorilaskuri.fi ja sen mukaan, saisin syödä 3300kcal (päivinä jolloin aamulenkki,työpäivä ja salitreeni) lihomatta/laihtumatta. Eli, kun laihtuminen
on tarkoituksena,kalorit täytys olla noin 2800kcal. Vai olenko väärässä??
Merkkasin päivän safkat kalorilaskurilla ja niitä tuli vain hieman alle 2000kcal....
Onko ihme kun paino ei laske! Päivän syömiset siis menee suurinpiirtein näin:
AAMU:
70g kaurahiutale
150g raejuusto
sokeroimaton mehukeittto
10g lesitiini
+burnerit,green tea,vitamiinit, omega 3
LOUNAS:
150g naudanlihaa
50g pastaa
300g kasviksia
20g cashewpähkinöitä
VÄLIPALA 1:
250g rahkaa
ananaspurkki
VÄLIPALA 2:
200g raejuusto
mehukeittoa
PÄIVÄLLINEN:
aikalailla sama kuin lounas
ILTAPALA:
250g rahkaa
10g lesitiini
mehukeittoa
vihreää teetä
magnesium
En siis oikein ymmärrä... olen ollut mukana mm.Fitfarmin Bikini Challengessa, jossa oli vieläkin vähemmän hiilareita ja toinen välipala pois. JA vaikea varmaan arvata, kiloakaan ei tippunut. Mutta kroppa tiivisty
Mun on pakko syödä 6krt/ pv, koska en saa muuten riittävästi kaloreita .. :(
Joojoo, pitäshän se olla päivänselvää, että lisätä 800kcal, jotta saatas -500kcal, mutta en uskalla!!!!!!!!!!!!!!
Mistä tiiän kusettaako tuo kalorilaskuri, että kulutus oikeesti ois niin iso ? Ja tosiaankaan niitä lisäkiloja en tarvi..
Auttakaa asiasta tietävät !
Sitäpaitsi mulla on häät elokuussa, ja aattelin sinne 60kg päästä :D
Tarvisin kipeästi apua kiinteyttämiseen ja rasvanpolttoon.
Lähtökohdat siis; muija 19 vuotta, mitat 171/68, fyysinen hotellisiivoustyö jossa keskikulutus 160kcal/h eli 640kcal/pv.
Salitreenejä kolmijakosella ohjelmalla 3-4 krt/vko, aamulenkkejä 3krt/vko sekä kevyitä lentopalloreenejä 2krt/vko.
Liikuntapuoli siis ok. MUTTA
Tein tunnarit kalorilaskuri.fi ja sen mukaan, saisin syödä 3300kcal (päivinä jolloin aamulenkki,työpäivä ja salitreeni) lihomatta/laihtumatta. Eli, kun laihtuminen
on tarkoituksena,kalorit täytys olla noin 2800kcal. Vai olenko väärässä??
Merkkasin päivän safkat kalorilaskurilla ja niitä tuli vain hieman alle 2000kcal....
Onko ihme kun paino ei laske! Päivän syömiset siis menee suurinpiirtein näin:
AAMU:
70g kaurahiutale
150g raejuusto
sokeroimaton mehukeittto
10g lesitiini
+burnerit,green tea,vitamiinit, omega 3
LOUNAS:
150g naudanlihaa
50g pastaa
300g kasviksia
20g cashewpähkinöitä
VÄLIPALA 1:
250g rahkaa
ananaspurkki
VÄLIPALA 2:
200g raejuusto
mehukeittoa
PÄIVÄLLINEN:
aikalailla sama kuin lounas
ILTAPALA:
250g rahkaa
10g lesitiini
mehukeittoa
vihreää teetä
magnesium
En siis oikein ymmärrä... olen ollut mukana mm.Fitfarmin Bikini Challengessa, jossa oli vieläkin vähemmän hiilareita ja toinen välipala pois. JA vaikea varmaan arvata, kiloakaan ei tippunut. Mutta kroppa tiivisty
Mun on pakko syödä 6krt/ pv, koska en saa muuten riittävästi kaloreita .. :(
Joojoo, pitäshän se olla päivänselvää, että lisätä 800kcal, jotta saatas -500kcal, mutta en uskalla!!!!!!!!!!!!!!
Mistä tiiän kusettaako tuo kalorilaskuri, että kulutus oikeesti ois niin iso ? Ja tosiaankaan niitä lisäkiloja en tarvi..
Auttakaa asiasta tietävät !
Sitäpaitsi mulla on häät elokuussa, ja aattelin sinne 60kg päästä :D