help 14v

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joker12
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä siis, olen aina ollut kovin hentorakenteinen , varsinkin käsistä, luuni ovat yhtä ohuet kun kananjalat eikä kovin iso forkkukaan sitä korosta:/ eli pyytäisin nyt jotain vinkkejä mitä kotona voisi tehdä? :) enemmän ajatellut forkku-ojentaja-hauis treeniä mutta myös tottakai koko kehoa jalat ym. kotona on leuan veto tanko, penkki, missä on 2.5kg 7.5kg ja 10kg painot ja 2 kilon käsipainot :face:.. ja tota ruokapuolta? aika laiha kyllä olen kieltämättä 178cm ja 60kg... kiitos vastauksista jo etukäteen :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisit koittaa vaik treenata siel kotosalla ;) Syö hyvin ja treenaa, eti netistä kuvia/ videoita kehon kaikille lihaksille tehtävistä liikkeistä ni tiiät mitä teet, ohjelmia löytyy kanssa haulla :)

Olen kyllä yrittänyt etsiä netistä tietoa mutta huonolla menestyksellä en oikein löydä mitä suurinpiirtein etin, :/ kiitos vatsauksesta!

- - - Updated - - -

ja lisäys vielä että, onko penkkipunneruksessa jotain vinkkejä mikä voisi kasvattaisi forkkua hyvin?

hehehee. olen kyllä kokeillut mutta koska tanko on 22kiloa niin saan ehkä tehtyä noin 2 toistoa koska ranteisiin sattuu niin perhanasti :/

vipusivu.jpg

Ja sama kädet suoraan eteenpäin :) Tosiaan forkkuja saat hyvin niil käsipainoilla vasta ja myötäotteella, hammer otteella..

e: J... ehtiki jo ensi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tsekkaa ja kysy toki jos on kysyttävää, tsemppiä reeneihin ! :)

e: tässä vähän noihin forkkuihin, mut älä niitäkää liikaa hinkkaa ;)
http://www.terveysmyrsky.com/index.php/blogi/80-kyynaervarsien-eli-forkkujen-kasvun-raejaeyttaeminen
http://www.pakkotoisto.com/treeni/85422-forkkujen-treenaus/

Tää rullaus on ainakin omasta mielestä kova sana :
http://roki.gym-space.fi/files/2012/10/forkkuja.jpg

Osta ihmeessä jostai tarjoustalosta tai prismasta sellaset puristimet, tuo vähän lisää temppuja sun treeniis :)
https://www.toknet.fi/kuntoiluvalin...puristin-2-kpl/6438114550960/dp?openGroup=318

kiitos paljon, nyt kyllä meni ainakin jotain tietoa kalloon :). pitääpä mennä hetkenpäästä jo kokeilemaan näitä! :) ja vielä että onko ruokailunsuhteen mitään vinkkejä? :) voin kertoa nyt perus ruokavaliostani.. aamulla jotain tuoremehua tai maitoa, niitten kanssa yleensä ruisleipää tai vaaleeta leipää. koulussa sitten ruokailu,siellä syön suht paljon ja monipuolisesti, sitten tässä on se pahin tapani yleensä koulunjälkeen tykkään hakea lähikaupasta energiajuoman koulupäivän jälkeiseksi piristeeksi :/, onko tästäkin joku todella iso haitta lihaskasvatukselle?, ja sitten noin 1-2h päästä, llämmin ruoka yleensä riisiä/perunaa niitten kanssa kanaa tai lihaa,kurkkua ja raejuustoa, salaattia en kyllä paljon syö :/. sitten illala kanssa samaa ruisleipää tai vaaleata ja tuoremehua :). no tulipas aika litania..

- - - Updated - - -

ja jos jotain ''naposteltavaa'' jääkapista haen niin se sitten on puolen litrallinen lasi maitoa.

Zone-sarja -42%
Jees, aamupalalla leivänpäälle proteiinia ( leikkele, juusto ja kananmunaa ) ja tuplaat vaikka maidon ni avòt uskallan väittää..Toi energiajuoma tuskin tuhoaa lihaksistoa kokonaan, mut sisältäähän se paljon sokeria ja energiaa mikä kertyy sit helposti läskiks, toki 1 päivässä ei ole paha :) Ihan hyvältä näyttää noi ruokailut, monipuolisesti ja masu täyteen ni luulis hyvää tulevan ! Muistat vaan sitten sitä proteiinia joka ruokailuun, tosi hyvä et toi "naposteltava" on maitoa eikä limpparia ymsyms :) Ei tästäkään kuitenkaa tarvi tähtitiedettä tehä ja tressata, ellei tavotteena ole olla mr.olympia jonain päivänä..Tosiaan, noihin forkkuihin löytyy yhtä jos toistakin liikettä, googlailes kun aikaa näyttää olevan ;) PS; mä en ole hyvä puhumaan noista ruokailuista, mutta noin alkeellisesti ja siitä ruokailustakin löydät paljon jo kirjoitettua tietoa jos ja kun vähän etsit, onnea matkaan !

joo kiitos paljon taas asiallisesta vastauksesta! :) joo ja juustoa ja kinkkua siinä leivän päällä yleensä on :) . ja tolla läskillä ei kyllä ole oikein väliä kun aikas laiha olen.. muutenki aina sellainen että mitä vaan syö niin ei liho sitten mitenkään.

Pyöri täällä foorumilla ja ime itseesti tietoa. Paras tapa :) Ja kuntosalille meneminen on kova sana. Ennen pitkää huomaat ettei kotitreenillä niin helposti saakaan sitä lihaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom