Hellcity vol.4 - Burnt amber K-18!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei nyt taas aleta. Sanoin jo nyyssölälle, että jos kitinä jatkuu, niin nämä loppuvat tähän. Koittakaa nyt jo ihmeessä ymmärtää, ettei meillä ole tässä budjettia ja tämä tehdään vain sarjiksena, ei minään taideteoksena. Me saamme ihmisiä kuvauksiin ihan heidän aikataulujen mukaan ja nämä kuvataan tyyliin "pidän kameraa messissä jos vaikka sattuis ko. henkilö poikkeemaan".
Älkää nyt perkele lopettako! Täähän on tosi kiinnostava sarjis. Kitinä kuuluu vain mun perisuomalaiseen luonteeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa jälkeä! Itse pidän punaisen lisäämisestä mustavalkokuvaa tehostamaan.

Kovaa peliä Bos..HELLCITYSSÄ! Aivan mahtavaa, tunnelma on just oikea, ei liian ahdistava, nam nam nam lisää vaan. Me voitais Sahaajan kans tulla joksikin gansterikaksikoks sinne pyörähtämään? =P

Muutama viikko taukoa pakkikselta ja heti on tällasta tarjolla.

Aivan hurjan siistiä,lisää vierailevia punttimimmejä mukaan:rock:

Joo on kyl komeeta matskua. Ihan omaperästä kun ei ihan joka paikas tälläsiä sarjiksia näy. Väritys yms. on juuri sitä mitä pitääkin, pirun siistiä jälkee!
Olis Suomen kielinen niin olis aika härski:D No ei voi olla et olis aika tökeröä, vaikka kuvat on ne mitä sarjiksissa luetaankin.

Etenee liian nopeasti. Joka kuva ei kahlitse silmääkään tarpeeksi pitkäksi aikaa että osaisi edetä tarpeeksi rauhallisesti. Juoni uskomattoman kliseinen.

Siinä miinuksia. Sitten niitä plussia.

Juonen kliseisyys lienee tahallista, vivahteita monesta lajityypin helmestä. Pirun hieno ideana. Muutama todella hyvä kuva, kuten juuri viimeinen ruutu tästä uusimmasta.

Todella mukavaa luettavaa ihan huvikseen tehdyksi sarjikseksi. Lisää vaan :thumbs:

kyllä tulee, kunhan Mike saa tuosta vol. 5sta yhden kuvan toimimaan joka on viivästyttänyt julkaisua, tai vaihtoehtoisesti hänellä on mielenkiinto vähän hiipunut projekstiin. Olen kyllä yrittänyt potkia vauhtia mieheen mutta heikolla menestyksellä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom