Hellcity vol.4 - Burnt amber K-18!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo lyöntikohtaus paljastaa ikävästi sen, että Bisleyllä ei taida olla kamppailutaustaa... Kunnon toriheijari. :D

Tuo lyöntikohtaus paljastaa ikävästi sen, että Bisleyllä ei taida olla kamppailutaustaa... Kunnon toriheijari. :D

Ymmärsit väärin.... Dan Steelellä ei ole kamppailulaji taustaa. Itse taas olen SM-3nen Taido nimisessä itsepuolustuslajissa. Liikun lähes ääntä nopeammin ja kun voimani ovat liki yli-inhimilliset, olen kutakuinkin "the killing machine"!!

Ymmärsit väärin.... Dan Steelellä ei ole kamppailulaji taustaa. Itse taas olen SM-3nen Taido nimisessä itsepuolustuslajissa. Liikun lähes ääntä nopeammin ja kun voimani ovat liki yli-inhimilliset, olen kutakuinkin "the killing machine"!!
Ymmärrän, jouduit siis nöyrtymään taiteen edessä...:lol2:

Hienonnäköistä jälkeä jälleen kerran :thumbs: . Tahtoo lisää.

Iik. Steelestä tulee kokoajan väkivaltasempi ja hullumpi :D . No mikäs siinä... kivaa katteltavaa.

Hienoa, vihdoinkin uutta osaa pukkasi pihalle. Tarinassa alkoi vihdoin vähän tapahtuakin, tosin kuvat ei olleet niin hienoja välttämättä kuin edellisissä. Niin taiteellisia tai sellasia.

Joku äänitehoste tuohon ku se katkaisee narkkarin niskat maybe?

Aika huippu :D

NGV on alaikäinen, sitä ei voi käyttää sarjiksessa, ei ainakaan missään raa-assa kohtauksessa.

tee siitä sidekick Steelelle. Batman ja Robin tyyliin. "Holy hackmachine, Steele. I think the villains are hiding over there!"

tai sitten ei :)

Kuvat alkaa olla kunnossa mutta hahmojen imagot vielä vähän heittelee:

Jos Fist toisessa jaksossa osti kaikki suuret yritykset (kuten Nokia, Fortum??), miksi hän seisoisi t-paidassa kadulla sopimassa jotain pientä huumediiliä?

Ei nyt taas aleta. Sanoin jo nyyssölälle, että jos kitinä jatkuu, niin nämä loppuvat tähän. Koittakaa nyt jo ihmeessä ymmärtää, ettei meillä ole tässä budjettia ja tämä tehdään vain sarjiksena, ei minään taideteoksena. Me saamme ihmisiä kuvauksiin ihan heidän aikataulujen mukaan ja nämä kuvataan tyyliin "pidän kameraa messissä jos vaikka sattuis ko. henkilö poikkeemaan".

ihan viihdyttäviihän nää on. toi WTF?-ruutu oli ehkä tän osan paras :)

litet offtopic, mutta ei saatana että tuosta miken avatarista tulee petteri summanen ja isänmaan toivot mieleen :D

Kuvat alkaa olla kunnossa mutta hahmojen imagot vielä vähän heittelee:

Jos Fist toisessa jaksossa osti kaikki suuret yritykset (kuten Nokia, Fortum??), miksi hän seisoisi t-paidassa kadulla sopimassa jotain pientä huumediiliä?

Maltahan nyt.... Kyllä kaikella on merkityksensä. Jopa "pienillä" huumediileillä. Lue vain HellCityä, kun julkaistaan eteenpäin, niin näet mitkä motiivit kenelläkin on ja mikä tässä on kaiken taustalla....Jännäää....:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom