helkkari soikoon kun pännii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja obb_83
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt kiroan kreatiinin alimpaan helvettiin. Alotin kreatiinin tankkaamisen 2 päivää sitten uudelleen ja otan sen kanssa dekstroosia ja juon ne yhdessä palautusjuoman kanssa. Sen verran myönnän käyttäneeni väärin, että olen ottanut ns koko päivän tankattavan määrän (n. 10-15g) kerralla. Ongelmana nyt onkin se, että heräsin viime yönä 5-6x kuselle joten aamulla olo oli kuin en olisi nukkunut viimeiseen vuoteen. Olen kärsinyt muutenkin koko viikon todellisesta unen puutteesta. Olen armeijassa (vielä 2 viikkoa, sitten alkaa todellinen reeni) joten osasyyksi laitan maailman paskimman tyynyn, mutta onko tässä mitään keinoa saada kusemisen tarve pienenemään?

Kaveri ehdotti, että mahdollinen suolan lisääminen huomattavasti ruokavalioon voisi pitää ylimääräisen nesteen kropassa. Miten on? Suolan haittavaikutuksetkin tiedetään liiallisesti nautittuna.

Antakaa vinkkejä etten tule täysin epätoivoiseksi.. tällä hetkellä kreatiinista on varmasti enemmän haittaa minulle kun hyötyä, koska ei näillä unilla tarvi edes uneksia palautumisesta.

ps. Ylikunnostako tämä unettomuus johtuu?
pss. Ja tästä eteenpäin otan kreatiinia vain 2g/d niinkuin purkissa sanotaan, josko se auttaisi.

Tosiaan, kaverisi neuvo ei ollut mikään huono.

Koita sekoittaa 5g kreatiinia vaikka lämpimään veteen(sekoittuu paremmin) ja sitten lisäät vasta kylmää vettä.
Ja tosiaan tuota isompia annosksia kerralla on turha vetää, Kaikki loput tulee kusen kanssa pönttöön, tai minne nyt ikinä virtsaatkaan.

Itse juon noin puoli litraa vettä per laaki. Ja ei sitä suolaa pidä purkista syödä, sekoita vaikka pikkuisen aina niihin kreatiini paukkuihin.

Olen huomannut, että monella on sama ongelma, kreatiinikuurilla kusettaa helvetisti, itselläni asia on päinvastoin, käyn kusella kolme tai neljä kertaa päivässä. Kaikki extra vesi mitä tulee kreatiinin kanssa imettyä, tuntuu pysyvän sisällä.

Turha syyttää kreatiinia,jos tosiaan olet ylikunnossa.Itsellä ei ole mitään tuollaisia vaikutuksia ole ikinä kreatiinista ollut.Ei sitä nestettä voi paljoa enempää kropasta ulos tulla mitä sinne on päivän aikana laittanut.Mulla menee ylikunnosta koko kroppa todella sekaisin ja varsinkin univaikeuksista huomaa heti,että elimistä käy ylikierroksilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom