Nyt kiroan kreatiinin alimpaan helvettiin. Alotin kreatiinin tankkaamisen 2 päivää sitten uudelleen ja otan sen kanssa dekstroosia ja juon ne yhdessä palautusjuoman kanssa. Sen verran myönnän käyttäneeni väärin, että olen ottanut ns koko päivän tankattavan määrän (n. 10-15g) kerralla. Ongelmana nyt onkin se, että heräsin viime yönä 5-6x kuselle joten aamulla olo oli kuin en olisi nukkunut viimeiseen vuoteen. Olen kärsinyt muutenkin koko viikon todellisesta unen puutteesta. Olen armeijassa (vielä 2 viikkoa, sitten alkaa todellinen reeni) joten osasyyksi laitan maailman paskimman tyynyn, mutta onko tässä mitään keinoa saada kusemisen tarve pienenemään?
Kaveri ehdotti, että mahdollinen suolan lisääminen huomattavasti ruokavalioon voisi pitää ylimääräisen nesteen kropassa. Miten on? Suolan haittavaikutuksetkin tiedetään liiallisesti nautittuna.
Antakaa vinkkejä etten tule täysin epätoivoiseksi.. tällä hetkellä kreatiinista on varmasti enemmän haittaa minulle kun hyötyä, koska ei näillä unilla tarvi edes uneksia palautumisesta.
ps. Ylikunnostako tämä unettomuus johtuu?
pss. Ja tästä eteenpäin otan kreatiinia vain 2g/d niinkuin purkissa sanotaan, josko se auttaisi.
Kaveri ehdotti, että mahdollinen suolan lisääminen huomattavasti ruokavalioon voisi pitää ylimääräisen nesteen kropassa. Miten on? Suolan haittavaikutuksetkin tiedetään liiallisesti nautittuna.
Antakaa vinkkejä etten tule täysin epätoivoiseksi.. tällä hetkellä kreatiinista on varmasti enemmän haittaa minulle kun hyötyä, koska ei näillä unilla tarvi edes uneksia palautumisesta.
ps. Ylikunnostako tämä unettomuus johtuu?
pss. Ja tästä eteenpäin otan kreatiinia vain 2g/d niinkuin purkissa sanotaan, josko se auttaisi.