Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helenius hävisi:(
Ihan samanlaista kielenkäyttöä se on foorumeillakin, ihan samanlaista kommenttia vastustajan ihonväristä.
Tästä tullee vaikein ottelu Heleniukselle tähän asti. Edelliset kaatuneet on kaikki olleet entisiä mestareita joiden ura on ollut laskupuolella, Chisora taas on nuori, nälkäinen ja vastaavassa paikassa urallaan kuin Helenius. Toivottavasti Robertin valmennuksessa on satsattu ja puututtu ottelun ensimmäisen puoliskon erien liikaan löysäilyyn, toistaiseksi Helenius on ratsastanut liikaa sen varassa että ottaa tyrmäysvoiton loppuerissä. Ljahovitsia vastaan Helenius oli häviöllä viiden/kuuden erän jälkeen monien kirjoilla, samoin Petersin ja Brewsterin kanssa alut oli turhan tahmailua. Nyt kun vastustajat kovenee, niin tyrmäysvoittojen todennäköisyys laskee koko ajan ja jos matsi Chisoraa vastaan menee nyt pisteille mikä on hyvin mahdollista Chisoran vielä tuoreen leuan takia, niin ei ole läheskään itsestäänselvyys että Helenius vie.
Ainakin Unibetilta löytyi Chisoran pistevoitto 13 kertoimella, aika houkutteleva..
edit.tosin tuli juuri mieleen, että Chisoran pistevoiton todennäköisyyttä saattaa laskea jonkin verran se että matsi käydään Heleniuksen kotikentällä..
No joo. Mun mielestä tällä vain korostetaan, että suomalaiset on ehkä maapallon ainoa kansa, joka ei vedä urheilussa kotiin päin, vaan toivottaisiin, että parempi voittaisi. Oli se parempi sitten naapuri, homo tai mikä vaan rättipää. Suomalaiset on maailman oikeudentuntoisin kansa. Mä olen siitä ylpeä.
Fight Festivaleissa näkee vähän väliä ryöstötuomioita kotiin päin.
Tämä Heleniuksen voitto oli mun silmissä nyrkkeilyhistorian ehkä suurin ryöstö.