Helenius vs Chisora 3.12.2011 Hartwall Arena *Spoilerit*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Push-Up
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipa hienoo kahtoo matsia lähiräkälässä.. Tässä Kommentointi matsista:

"TAPA SE naapuri"
"LYÖ NY JO SITÄ SAVUNAHKAA"
"VITTU MIKS TUO naapuri VIELLÄ SEISOO"
"naapuri naapuri KUOLE naapuri JEEEJEJEJEJEJE naapuri KUOLE"

ps. Robbe hävis.

Heleniukselle isot propsit jos käsi oikeesti hajos. Muutenhan ottelu nyt meni pistein britille. muisti pikkasen pätkii mut oisko ekat 6 erää voinu mennä(ilman sinivalkolaseja) 3-3 ja loput britille(en oo tuomari)

Tuli muuten vaparifanina aika paljon putoiltua tolle tuomiolle kun osaa mma-pisteidenlaskijoita on syytelty viime aikoina sysipaskoiksi niin aika hyvin ne näköjään vetää näihin verrattuna.

Varmaan Chisoralle sanottu kopissa, että voitat ainostaan tyrmäämällä vaikka voitat pisteillä se ryövätään.
Nyt ymmärrän miksi nyrkkeilyä ei katsota, jos tuomiot ovat tuommosia tittelimatseissa vielä! Yök.
Hyvä etten ollut ainoa joka luuli tappion tulevan.

Ei varmaan paljon kuulla enää tuosta matsista ne koittavat haudata sen unohtumattomiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helenius on hidas ja kömpelö. Voitot on ainoastaan yksittäisten isojen heijareiden varassa. En trollaa. Ihan turha haaveillakaan, että Heleniuksesta voisi olla vastusta esimerkiksi Klitschkolle :D Ja mitä tulee tuohon käden murtumiseen, niin sehän on vain yksi merkki heikkoudesta.

Ite kattelin katsomosta ja olin kans varma, että nyt tuli tappio. Suurimmaks osaks sen takia, että Meronen oli sitä mieltä. En tiedä mikä olis oma fiilis ollu, jos ottelun olis kattonu ilman selostusta. Pakko nostaa hattua molemmille ottelijoille. Voi miettiä kuinka lujaa Hlenius lyö, jos kerran käsi murtu osuessaan toista naamaan. Siitä huolimatta kaveri paino päälle. Sit taas Heleniukselle hatun nosto, koska ei luovuttanu, vaikka käsi paskana. Jos tuomio pysyy, niin mm-matsi on edelleen mahdollinen. Ja tottakai matsi olis ollu ihan erilainen, jos Robbe ois pystyny käyttämään sitä oikeaa kättä kunnolla, näkihän sen heti ekassa erässä kun se kerran pari osu sillä.

Ihan samanlaista kielenkäyttöä se on foorumeillakin, ihan samanlaista kommenttia vastustajan ihonväristä.

No joo. Mun mielestä tällä vain korostetaan, että suomalaiset on ehkä maapallon ainoa kansa, joka ei vedä urheilussa kotiin päin, vaan toivottaisiin, että parempi voittaisi. Oli se parempi sitten naapuri, homo tai mikä vaan rättipää. Suomalaiset on maailman oikeudentuntoisin kansa. Mä olen siitä ylpeä.

Tuo Heleniuksen käsi tuntuu brakailevan jatkuvasti. Näin oli Liakovichiakin vastaan jo. Pitäisiköhän Robben ottaa vähän taukoa? Voisikohan sitä tukea jotenkin paremmin siteillä tms?

Tästä tullee vaikein ottelu Heleniukselle tähän asti. Edelliset kaatuneet on kaikki olleet entisiä mestareita joiden ura on ollut laskupuolella, Chisora taas on nuori, nälkäinen ja vastaavassa paikassa urallaan kuin Helenius. Toivottavasti Robertin valmennuksessa on satsattu ja puututtu ottelun ensimmäisen puoliskon erien liikaan löysäilyyn, toistaiseksi Helenius on ratsastanut liikaa sen varassa että ottaa tyrmäysvoiton loppuerissä. Ljahovitsia vastaan Helenius oli häviöllä viiden/kuuden erän jälkeen monien kirjoilla, samoin Petersin ja Brewsterin kanssa alut oli turhan tahmailua. Nyt kun vastustajat kovenee, niin tyrmäysvoittojen todennäköisyys laskee koko ajan ja jos matsi Chisoraa vastaan menee nyt pisteille mikä on hyvin mahdollista Chisoran vielä tuoreen leuan takia, niin ei ole läheskään itsestäänselvyys että Helenius vie.

Ainakin Unibetilta löytyi Chisoran pistevoitto 13 kertoimella, aika houkutteleva..

edit.tosin tuli juuri mieleen, että Chisoran pistevoiton todennäköisyyttä saattaa laskea jonkin verran se että matsi käydään Heleniuksen kotikentällä..

lol, onneksi jätin vetämättä, niin ei vituta:D

Se voitto ois kuulunu chisoralle vaik mulkku onkin!
Kyl se nyrkkeili paljo paremmi ja sai iskuja perille. Ei heleniuksesta oo mestariks tolla seisoskelulla

No joo. Mun mielestä tällä vain korostetaan, että suomalaiset on ehkä maapallon ainoa kansa, joka ei vedä urheilussa kotiin päin, vaan toivottaisiin, että parempi voittaisi. Oli se parempi sitten naapuri, homo tai mikä vaan rättipää. Suomalaiset on maailman oikeudentuntoisin kansa. Mä olen siitä ylpeä.

Fight Festivaleissa näkee vähän väliä ryöstötuomioita kotiin päin.

Tämä Heleniuksen voitto oli mun silmissä nyrkkeilyhistorian ehkä suurin ryöstö.

Fight Festivaleissa näkee vähän väliä ryöstötuomioita kotiin päin.

Tämä Heleniuksen voitto oli mun silmissä nyrkkeilyhistorian ehkä suurin ryöstö.

Oli ainakin suurin ryöstö mitä itse olen nähnyt, samoin mielestäni Rosberg hävisi oikeasti ottelunsa. Kyllä nämä kotiinpäinvetämiset ja tuomarien voitelut on olleet aina nyrkkeilyn häpeätahra, ei mahda mitään:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom