Heikkoutesi ja vahvuutesi?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Heikkoutena on selkä, ja oma usko kehitykseen kun välillä junnaa paikallaan. Myös kankea kuin rautatanko olen. :(

Vahvuutena on ollut hauikset/olkapäät jotka kasvavat ja vahvistuvat vaikka en edes suoraa rasitusta laittaisi. Epäkkäät on myös vahvat.

Monella tuntuu olevan ojentajat ja pohkeet murheekryyninä.

Jeps. täällä yksi lisää. Lisäisin miinus listaan vielä hauikset.

Plussaa jaloille ja peppuosastolle. Selkäkin on kiva. Tissit on voimaltaan ihan jees.

Toisaalta huonona päivänä kun katsoo peiliin, ei mikään kelpaa.

Miinusta tulis siitä, että ei oikein tuo paino lähde kasvuun eikä lihaksetkaan kovin suuria ole.

Plussaa sitten siitä, että kroppa on sopusuhtainen ja lihakset taasen erottuu hyvin. :)

vahvuus: ojentajat, epäkkäät, siivet, tetris

heikkous: etureidet, pohkeet, hauis, aerobinen kunto

muut menettelee, toisiin suhteutettuna !!

Vahvuudet:
Ojentajat
Latsit kasvanu nopeesti
Vatsat
Hauberikin kasvanu ihan kivasti
Heikkoudet:
Perkeleen olkapäät
Pohkeet

Vahvuudet :

-Selkä
-Reidet

Heikkoudet :

-Rinnat
-Olkapäät

Vois myös mainita, että massan saanti on hankalaa mutta toisaalta voima kehittyy paremmin.

Heikkoudet: Hauis, tyttöjen painoilla tehdään vieläkin eikä se kasva sitten millään :(

Vahvuudet: Punnerrusliikkeet

Heikkoudet: Hauikset isolla hoolla, rinta ja forkut
Vahvuudet: Pohkeet isolla peellä (ympärysmittaa ainakin 5cm enemmän kuin hauiksilla), takareidet ja ojentajat

vahvuudet:rinta,selkä,vatsat,olkapäät
heikot:reisii ei tartu millää lihaa,hanskat vielä liia pienet.

selällä meinaan siis maven tulos nousua. Tokiha heikkouksii voi aina laittaa kaikki ku eihä sitä mikää tunnu tarpeeks isoa ja vahvaa oleva:)

Vahvuudet :

-Selkä
-Reidet

Heikkoudet :

-Rinnat
-Olkapäät

Vois myös mainita, että massan saanti on hankalaa mutta toisaalta voima kehittyy paremmin.

Komppaan tuota vahvuudet heikkoudet kohtaa. Kone laski mulle rasvattoman lihasmassan testissä 93kg ja pituus on 175cm. Massaa on aina ollut ja läsää järkyttävästi liikaa. Tuolla toisessa threadissä kaikki testoista noi mun arvot vois selittää ton laardin kertymisen. Mielestäni syön ihan ok nykyään.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Heikkoudet: pohkeisiin ei liha tartu ja sitte ojentajat jokainen voi itse päätellä missä kunnossa ovat: kapea penkki sarja ennätys 10x 52.5 ja penkki maksimi lähentelee satasta ja on jo kohta yli. Ja sitten ne surullisenkuuluisat vatsat

Vahvuudet: Rinta, hauis , ei en ole rhp mutta nuo vaan kehittyvät muiden lihasten kustannuksella mutta hyvä niin. Ja kolmantena sitte reidet. Olkapäät ja selkä siltä väliltä eli ei kokoiselleni vahvoja eikä heikkoja.

Heikkoudet: pohkeisiin ei liha tartu ja sitte ojentajat jokainen voi itse päätellä missä kunnossa ovat: kapea penkki sarja ennätys 10x 52.5 ja penkki maksimi lähentelee satasta ja on jo kohta yli. Ja sitten ne surullisenkuuluisat vatsat

Vahvuudet: Rinta, hauis , ei en ole rhp mutta nuo vaan kehittyvät muiden lihasten kustannuksella mutta hyvä niin. Ja kolmantena sitte reidet. Olkapäät ja selkä siltä väliltä eli ei kokoiselleni vahvoja eikä heikkoja.

Jumalauta sälli nostaa penkistä. :eek: Ja tuo kapea penkkikin tuossa iässä ei todellakaan ole mitenkään huono (minun mielestäni).

vahvuudet:
ojentajat, olkapäät, reidet/jalat
jotenkin vaan kehittyy helposti, esim. pystäriin tullu lisää tämän vuoden treeniaikana yli 20 kg, siis sarjapainoihin.
Ojentajissa on voimaa ja kestoa aikas paljon, tuntuu treeneissä vaikealta saada väsytettyä ojentajat, kun tuntuu että aina vaan kestäs tehä vielä jotain, mut sehän on hyvä vaan :)
jalatkin turpoaa mulla erittäin helposti, pohkeet ei kasva millään, mutta ne on armottoman sitkeät.

heikkoudet:
hauis, rinta.

eli olen saanut kyhättyä sellaset "pikkukipparikallet" eli sellaset välimallin patit, ei kauheen voimakkaat, muttei kyllä heikotkaan.
Rinnan kanssa oli ongelmia tänä "treenivuotena" ei noussu sitten ei mitenkään tulokset, nyt olen kuitenkin saanu taas melko hyvän tuntuman taas parin-kolmen kuukauden aikana.
Vaihdoin normipenkin tasapenkkiin kässäreillä ja paljon dippiä yms.
ja toimihan tuo vaihtelu. nyt menee normipenkkiä hieman isommilla romuilla kuin sillon "tyssäysvaiheessa"

selän kehitys jatkuu sillain tasasta tahtia.

Mielestäni ei saa mitään aikaan jos ei ole ns."hullun raivoa" ja asennetta reeniin niin että haluaa kehittyä:rock: tuon lisään kyllä itselleni vahvuuksien joukkoon.

Vahvuudet: Selkä, aerobinen puoli ihan ok kunnossa ja räjähtävyyttä löytyy jaloista.

Huonoudet: Olkapäät,kädet,forkut ja pohkeet sekä voimakaan ei meikäläiseen kovin helposti näytä tarttuvan. Punnerrusliikkeissä olen huono.

Pääasia että kovaa treenaaminenkin on kivaa eikä mitään pakkopullaa.

Lisää valitus- ja ylistysvirttä
Pumpit on yllättävän hyvät: pohkeet,kädet ja tissit turpoaa tosi hyvin hetkellisesti ihan sama mitä tekee :(
Mikkihiirihartiat, jotka on lisäks aina jumissa venyttelee tai käy hierojalla
Olkapäät ritisee ja ratisee lähes aina tehdessä
Kyynärvarret ja kyynärpää vittuilevat aina välillä: nyt tuet on auttanu
Safkapuoli on hallinnassa mutta painoa helpolla kerry: vrt 3 lämmintä sapuskaa päivässä + 3-4 välipalaa. Välillä lipsuu syömään kaikkea hyvää tai aika useinkin :jahas:
Hikoilen kun pieni sika ja polla on aina punaisena salilla, ilman naamapyyhettä ei tuu mitään treeneistä

Heikkoudet: Näppivoimat on heikot ja selkärangassani on pieni mutka, joka haittaa kyykkyä ja mavea.

Vahvuudet: Eritoten erilaiset punnerrusliikkeet. Lihaa tarttuu muuten pikkuhiljaa tasaisesti joka paikkaan.

Heikkous: rinnan kehittyminen. Voimaa tulee kyllä pirusti, mutta massaltaan laahaa kyllä paljon muita lihaksia jäljessä.

Vahvuudet: hauikset, ojentajat

Suositut

Back
Ylös Bottom