Heiiiii Vaasan ja lähikuntien pakkislaiset!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kävin testaamassa Wasa Gym Houssin tänään, oli hyvä sali, kaikki mahdolliset laitteet, penkit, masiinat etc. Oli vielä jonkulainen kamppanja että saa testata viikon ilmaiseksi :thumbs:

Hyvä mesta toi Vilposen Wasa Gym House:thumbs:

Tosimiesten ja naisten treenimesta ja miksei myös tavisten ja muiden,jotka tuloksia haluavat...:rock:

Oma vaatimaton toiveeni olisi,että Vilponen hankkisi salille hammer-soutukoneen (must),maahan pultatun kiinteän dippitelineen ja toisen säädettävän (90-180 astetta) penkin kässäripuolelle (ps.kävin viimeksi kesällä):worship:

Moi kaikki Vaasalaiset,

Olen melko uusi pakkislainen, kokemuseni vaasalaisita saleista.

1. wasa sports club (jäsenenä varmaan 6-8 vuotta), hyvä mulle koska sisko ja vaimo käy jumpissa ja "pakottaa" minutkin usein mukaan.
2. brando, ihan ok mesta, kerran oon käynyt.
3. uimahalli, muutaman kerran käyny ja ihan ok.

4. Tennis center, hirveä läävä , likainen ja rikkinäiset koneet, joskus ennen sulkkis vuoroa pakko käydä lämmittelemässä tuolla.

Classiccia ja bf centteriä en ole valitettavasti kokeillut.

Mites ois Hietalahden kuntotalo? Kaupungin ylläpitämä, ja avainkortin saat uimahallilta. 130€ vuosi. Ei siis ollenkaan pahan hintainen.

Oliskohan kenelläkään tietoa/kokemusta vaasalaisista personal trainareista, aika kallista on tuollainen henk. koht. valmentaja niin ei ihan sikaa säkissä haluaisi ostaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oliskohan kenelläkään tietoa/kokemusta vaasalaisista personal trainareista, aika kallista on tuollainen henk. koht. valmentaja niin ei ihan sikaa säkissä haluaisi ostaa.

Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta siskolla oli aikoinaan Wasa Sports Clubilla oma personal trainer jonkin aikaa ja sanoi kyllä, ettei saanut rahoilleen vastinetta. Tosi kallis juttu ja luulen, ettei mitään järkeä sellaista hommata jos vähänkään itse mitään mistään tietää. Halvemmaksi ja mielenkiintoisemmaksi homma menee kun ottaa itse asioista selvää ja hoitaa jotain muuta kautta itselleen hyvän ohjelman ja treenailutottumukset.

Mutta varmasti tämäkin jakaa mielipiteitä.

Tuli käytyä, oli niin paljo jengiä että hyvä kun sisään mahtui.

Piti olla hyviä avajaistarjouksia, niin ainut tarjous tais olla joku bsn hifi hera pönttö ja pari jotain turhaa amino purkkia 115e:face:

Joo enpä itsekkään erikoisempia tarjouksia löytänyt. Mutta ihan kivalta pieneltä liikkeeltä vaikutti. Varmasti käyn uudestaankin.

Kaikki tuntuu haukkuvan tenniscenteriä, mutta kyllä sielläkin tulosta saa, painoa rautoihin ja rautaa liikkeelle ;)

Suhteellisen hiljainen sali ja siitä syystä alottelijalle melko mukava.

Nyt vain itseä kiinnostaisi osittain rahan takia osittain vaihtelun vuoksi kokeilla tuota hietalahden kuntotaloa. Tai vaihtoehtoisesti tätä uutta salia mikä juuri on vaasaan avattu (fit1 vai mikä lienikään?)

Kuntotaloa kehuttu ja varsinkin kun vähän voimanostomaisesti tulee vedettyä niin ilmeisesti olisi oikeinkin passeli.
Onko siellä käviöillä antaa vinkkiä kuinka ruuhkaista siellä arkisin on? Mihinkä kellonaikaan kannattaa olla liikkeellä, että ei tarvitse odottaa paikkojen vapautumista?

Kaikki tuntuu haukkuvan tenniscenteriä, mutta kyllä sielläkin tulosta saa, painoa rautoihin ja rautaa liikkeelle ;)

Suhteellisen hiljainen sali ja siitä syystä alottelijalle melko mukava.

Nyt vain itseä kiinnostaisi osittain rahan takia osittain vaihtelun vuoksi kokeilla tuota hietalahden kuntotaloa. Tai vaihtoehtoisesti tätä uutta salia mikä juuri on vaasaan avattu (fit1 vai mikä lienikään?)

Kuntotaloa kehuttu ja varsinkin kun vähän voimanostomaisesti tulee vedettyä niin ilmeisesti olisi oikeinkin passeli.
Onko siellä käviöillä antaa vinkkiä kuinka ruuhkaista siellä arkisin on? Mihinkä kellonaikaan kannattaa olla liikkeellä, että ei tarvitse odottaa paikkojen vapautumista?

Melkeenpä aina mahtuu. Ehkä neljän jälkeen nyt alkuvuodesta maanantaisin on ollut vähän ruuhkan tapaista. Sunnuntait on tosi hiljaisia.

Voimanostopaikoille mahtuu käytännössä aina.

Myöhäisistä illoista en tiedä (siis kuuden jälkeen ei havaintoa)

Onko jollakin tietoa mitä tapahtui Vaasan Fitnesstukulle? (n) piti käydä ostamassa täydennystä ja koko kauppa on poissa. Ei mitään tietoja ollut.

Latest posts

Back
Ylös Bottom