Hehän ovat kuin kaksi marjaa...

Iida Ketola
Yvonne-Strahovski_iphone_4_wallpapers-15.jpg

Yvonne Strahovski
2012_03_22_4f6ad89c7e8af.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päävokalisti Leevi and the Leavingsista
EE4C9311-9F01-45FF-883D-429B8FD762DF.jpg

Päävokalisti Beach Boysista
3892831.jpg

Täytyy kyllä vielä puolustukseksi(omaksi) sanoa, ettei muissa kuvissaan muistuta yhtään. Sattunut vaan huono ilme/meikki/valaistus/whatever samaan kuvaan. :nolo:

Ei tainnu nääkään olla täällä. Voiko ihmiset olla yhtään enemmän samannäköisiä olematta kaksosia?

Robert Herjavec (Dragon's Den)

600full-robin-williams.jpg

Robin Williams

Robert-Herjavec.jpg

Jännä miten ihmiset näkee nämä "marjat" niin eri tavalla. Esimerkiksi minä en saa viimeisimmästä postista kaivettua oikein mitään muuta yhtäläisyyttä kuin hiusmallin. Kaikki ne kasvonpiirteet joihin olen kiinnittänyt Williamsissa huomiota, loistavat poissaolollaan tässä Herjavecissa. Kai sitä uudet kasvot nähdessään jokainen kiinnittää ensimmäisenä huomion joihinkin kasvonpiirteisiin ja ne sitten korostuvat voimakkaampina aina kun kyseisen henkilön näkee. Toisilla vaan se huomio on jo ensimmäisellä kerralla kiinnittynyt johonkin muuhun piirteeseen ja siksi täälläkin ketjussa osa marjoista ei näytä toisiltaan joillekin lukijoille.

Joo, ei nuo minunkaan mielestä ole samannäköisiä. Samanlaiset hiukset, thats it.

Itse luulin joskus kahta henkilöä yhdeksi ja samaksi, ja kaverit väittivät etteivät he edes etäisesti muistuta toisiaan. Kyllä vitutti.

Itsellä meni intissä alkuun aina kaksi läskiä alikessua sekasin, että kumpi on kumpi. Ajan kuluessa heidät oppi erottamaan eikä niissä enää ollutkaan muuta samaa kuin että molemmat oli läskejä.

Joo, ei nuo minunkaan mielestä ole samannäköisiä. Samanlaiset hiukset, thats it.
Onhan noilla nyt aikalailla samanmallinen nenä ja leuka. Mutta Robin Williamsilla on kyllä jotenkin niin persoonalliset ilmeet ja eleet ettei kyllä ole vaaraa että hänet sekottaisi keneenkään muuhun.

Miks nicole scherzinger ja kim kardashian on aina menny mulla sekasin eikä ne oo ees niin samannäkösiä, saman värinen letti korkeintaa :rolleyes:
gallery-2810321.jpg
Jompikumpi on Hamiltonin muija ja oli äsken useinkin TVkuvassa ku formuloita kattelin. Nimikin sanottiin mutta ei pysty enää muistaa. Voishan sen wikipediasta tarkistaa jos kiinnoistais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom