Hehän ovat kuin kaksi marjaa...

Supernaturalin Luciferi
Mark Pellegrino
Oikein! Mutta, tuo toinen... Eipä ole vielä kukaan sitä tiennyt (parissa muussa paikassakin kun olen kysynyt) :anssi:
Tai sitten ne, jotka tietää, ei halua 'valaista' muita :jahas:
Noh, semmonen vinkki - 'järkyttävä' sellainen, ehkä joillekin :rolleyes: - kyseessä on koti-suomalainen-mainen tyyppi!
Ton tiedon jälkeen, loppuu kyllä varmaan veikkailut, joko ei tule mitään, tai sitten se oikea vastaus...
Noh, kyllä mä sen kohtapuolin varmaan ilmoittelen (jos asia hirveän hirveästi paljon vaivaa, niin voi vaikka yksärillä kysyä :lol2:)!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja lostin Jacob

Tausta jo tohon suuntaan aikan hyvin vihjasi :rolleyes:

Ei saatana! Kun leikkaa kuvasta hiukset ja käden pois, niin...

Karalahti? :-o

Tätäkö hait...

IMG_223.jpg

Noh, ei mikään mestariteos, mutta :hyvä:

Edit. Partakin olisi ollut kiva, mutta, no mitä vähän yritin, niin eipä siitä oikein mitään tullut :itku:

Tätäkö hait...

Kokeilin laittaa googlen kuvahakuun palan kuvasta, mutta niin kauan kuin siinä oli vähänkin palmua ja L-kirjainta taustalla se palautti pelkkiä Lost-kuvia, joten
croppasin vähän lisää:
sw48ea.jpg
,
mutta tällä tuli pelkkiä punakoita naamoja.

Häiritsi koko ajan kun silmissä oli jotain tuttua. Sitten kun croppasin hiukset pois, ei tarvinnutkaan enää arvuutella:
flzdz4.jpg

Taidan olla sokea tai päässä vikaa (onkin), mutta suurin osa näistä "samannäköisistä" ei mielestäni ole lähellekään samannäköisiä.

Joo, jotkut kuvat kyllä menee vähän, noh, 'huonon maun' rajoilla :jahas:

http://i42.tinypic.com/sw48ea.jpg
mutta tällä tuli pelkkiä punakoita naamoja.

Jospa viimeisin muokkaukseni, tuottaisi parempia tuloksia...

IMG_334.jpg

Kyseessä, on nyt tällä kertaa, siis samat henkilöt! Vaikka, no ei kyllä helpolla meinaisi uskoa :wtf:
Näyttää molemmat enemmän Mark Pellegrinolta, kun toisiltaan... :lol2:
Mitä 'viimeiseen muokkaukseen', lähinnä sen takia näitä ('jatko-osa' kuvia) olen työstänyt, että on päässyt enemmän photarin maailmaan sisään...
Olisi tietenkin voinut odottaa 'parempia' projekteja, mutta...
What is done - IS DONE!! - and cannot be undone.

Sanokaa mitä sanotte, sekotan nämä heput aina.

Samuel l Jackson
original.jpg

Laurence Fishburne
1210335127_Samuel_L_Jackson_320x240.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom