Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HealthEx on avattu Kampin keskuksessa ja Keilaniemellä Espoossa. Onko kenellä täällä kokemusta tästä treenimenetelmästa? Se perustuu siihen että 30 min harjoitus ilmalaitteilla vastaisi 1½ tuntia kuntosalilla.

Mitenkäs nyt voi lesotella muille? ;)

No joo, ei nyt ihan äänettömiä, mutta raudan kolinaa vierastaville mukavaa suhinaa. Mitä taas tulee vastustason tietämiseen, niin onhan siinä ne pirkuleen mittarit joita joku voi tulla vaivihkaa vakoilemaan- ja mitä enemmän vastusta, sitä pidempi ja äänekkäämpi suhina treenin jälkeen paineita pois laskiessa. Joka tapauksessa, maksimivastus luokkaa 100kg. Revi siitä huumoria sitten varsinkin jossain jalkaprässissä.ne ovat täysin äänettömiä ja vain kuntoilija itse tietää käytössä olevan vastustason.
Ja katin paskat.30 min harjoitus ilmalaitteilla vastaisi 1½ tuntia kuntosalilla.
WTF??? Vaikka maksoinhan itsekin 110e/3kk...Liittymismaksu 64€
12 kk sopimus, hinta per kk 64€
...
:lol2:...vähän mä oon hidas...
Näinhän se kyllä on. :kippis1:Eli kyllähän noilla ainakin aluksi treenailee, mutta rauta on aina rautaa :thumbs:
HealthEx on avattu Kampin keskuksessa ja Keilaniemellä Espoossa. Onko kenellä täällä kokemusta tästä treenimenetelmästa? Se perustuu siihen että 30 min harjoitus ilmalaitteilla vastaisi 1½ tuntia kuntosalilla.
Ja mistä se lihas tietää, onko vastuksena ilmaa vai rautaa?No niin, siinähän se totuus sitten tulikin selkeästi sanottuna. Muu tuskin on mahdollistaVai pitäisikö tuo ymmärtää niin, että tehokas 30 min ilmalaitteilla vastaa 1½ tuntia tehotonta salitreeniä?
Uskon että se on mun omakin etu, että opin nostamaan, työntämään ja vetämään turvallisesti ja tehokkaasti ja hallitsemaan tasapainoani ja lihasten yhteispeliä. Sitä ei oikein opi missään laitteissa, joissa on joku fiksattu liikerata jota teet istualtaan.
Mutta siihen asti treenaan molemmilla - sillä mitäpä siitä säikeestä, ellei sitä ensin kasvata penkkaamalla :evil: !