HBO: True Blood

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
HBO:n uusi vampyyrisarja joka sijoittuu jenkkilän syvään etelään. Pääosassa Anna Paquin. Perustuu Sookie Stackhouse kirjoihin, kirjoittajana Charlaine Harris.

En sen enempää juonesta kerro mutta sijoittuu pieneen kylään keskellä ei mitään syvässä etelässä.

Kattelin tossa kolme ekaa jaksoa ja tykkäsin kun hullu puurosta.

Tätä sarjaa onkin kehuttu, pitää viikonloppuna katsastaa nuo ekat jaksot. Idean puolesta ainakin kuulostaa hyvältä.

jep, ensimmäisen osan jälkeen oli hieman WTF-olo, mutta mainiolta sarjalta tämä vaikuttaa näin kolmen ekan jakson jälkeen.. ja vampyyrit ovat aina viileitä, ja niin myös hillybillyt :hyvä:

click

2667910457_37f5b5fabd.jpg

Toi starttaa Canal+ 22.10.

Ekan katoin, iha hemmetin maistuva

Loistavaa, vampyyrisarja :hyvä: Vampyyriviihde on ollut mun heikko kohta kersasta lähtien (eipä tiennyt ensimmäisen Pikku Vampyyri -kirjan lahjoittaja mitä teki), joten pakkohan se oli tarkistaa ensimmäinen jakso. Semmoinen tuntuma jäi, että tuosta voi sotkeentua vielä hyväkin keitos. Moonlight on selvästi kevyempää tavaraa, eikä kenties siksi oikein ottanut osuakseen (vaikka aihepiiristä johtuen katsoinkin uskollisesti kaikki jaksot), mutta True Bloodissa näyttäis olevan sopivan kieroutunut meininki.

En ole mikään pyyrifani ja genren suurkuluttaja, mutta pidän kyllä sarjasta todella paljon. Siinä on jotenkin niin raikas ote verrattuna muihin tv-sarjoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
(eipä tiennyt ensimmäisen Pikku Vampyyri -kirjan lahjoittaja mitä teki),

Ukomatona, siitä on n. 15 vuotta ku viimeks lukasin Pikku-Vampyyrejä, mut vieläki muistaa et niissä oli tyyppi nimeltä Rydiger :D Hienoja tekeleitä.

tosiaan meno paranee yhä, 4. jakso katsottu..

btw. itse sarjasta voidaan olla mitä mieltä tahansa, mutta True Blood:n alkutekstit (ja musa!) kolahtaa ja kovaa:

click

"God hates Fangs" heheheh...

tosiaan meno paranee yhä, 4. jakso katsottu..

btw. itse sarjasta voidaan olla mitä mieltä tahansa, mutta True Blood:n alkutekstit (ja musa!) kolahtaa ja kovaa:

click

"God hates Fangs" heheheh...
Samaa mieltä sekä menon paranemisesta että alkuteksteistä ja musiikista. Kyseinen musiikkityyli edustajineen ei ehkä kuulu niihin, jotka pyörii itselläni aktiivisoitossa, mutta tuo Jace Everettin Bad Things on kyllä hieno biisi.

Aiheuttiko muuten kenessäkään muussa närkästystä sarjan verenimijöiden vampyyrihampaiden sijoittelu? Mulle kulmahampaat on ne ainoat oikeat vampyyrin työvälineet, joten ainakin alkuun se toisten etuhampaiden muuttuminen aseiksi näytti typerältä. Onneksi kaikkeen tottuu :D

Aiheuttiko muuten kenessäkään muussa närkästystä sarjan verenimijöiden vampyyrihampaiden sijoittelu? Mulle kulmahampaat on ne ainoat oikeat vampyyrin työvälineet, joten ainakin alkuun se toisten etuhampaiden muuttuminen aseiksi näytti typerältä. Onneksi kaikkeen tottuu :D
Sama häiritsee vieläkin itseäni, kait siinä jotain omalaatuisuutta haetaan. Hyvältä vaikuttaa sarja ensimmäisen neljän jakson perusteella.

Vieläkin jaksaa seurata, hieman erilainen ja ihan mielenkiintoinen sarja.

Two pints of Tru Blood please!

Jahas, meinasi jo edellinen jakso saada innostuksen lopahtamaan mutta kymppijakso olikin aivan loistava!!! Muodonmuuttajia ja IHMISSUSIA!!! Loistavaa!!

Seuraako tätä kukaan muu enään?

Jahas, meinasi jo edellinen jakso saada innostuksen lopahtamaan mutta kymppijakso olikin aivan loistava!!! Muodonmuuttajia ja IHMISSUSIA!!! Loistavaa!!

Juu, tosiaan seurataan - Huippusarja! :thumbs:

Minä seuraan uskollisesti, tuo sarja on justiinsa mulle sopivaa viihdettä. Havaittavissa on ehkä pientä addiktoitumisen oireistoa, nimittäin odottelen uutta jaksoa aina ihan täpinöissäni.

Kyllähän tätä tulee seurattua, maistuu oikein hyvin. Tuli tuossa viime jaksossa mieleen, että kuinkahan paljon käsikirjoittajat ovat ottaneet juttuja World of Darknessista. Kovin tutulta vaikutti....

Back
Ylös Bottom