Omg, waffa munmo kyllä! Lukeeko Pakkista?nevahood sanoi:itse omin silmin tuon näin. ei tuo arkku mikään painava ollut, eikä matka ollut kovin pitkä mihin se arkkua kantoi, muutamia kymmeniä metrejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omg, waffa munmo kyllä! Lukeeko Pakkista?nevahood sanoi:itse omin silmin tuon näin. ei tuo arkku mikään painava ollut, eikä matka ollut kovin pitkä mihin se arkkua kantoi, muutamia kymmeniä metrejä.
nevahood sanoi:itse omin silmin tuon näin. ei tuo arkku mikään painava ollut, eikä matka ollut kovin pitkä mihin se arkkua kantoi, muutamia kymmeniä metrejä.
Hautajaisissa otetaan paljon , joten pakkislaiset tahtoo .nevahood sanoi:itse omin silmin tuon näin. ei tuo arkku mikään painava ollut, eikä matka ollut kovin pitkä mihin se arkkua kantoi, muutamia kymmeniä metrejä.
Kilkenny sanoi:Ja muistakaa sitten hallittu alaslasku siellä haudalla (Doggcrapp tyyliin). Se on kumminkin tuo negatiivinen vaihe pirun tärkeä.