2on 1off
+
3on 1off
Sattuu tosi hyvin 7 päivälle, mut en tiiä ootko sit kiinnostun 5-jakosesta. Itsellä ainakin motivaatio pysyy hyvin, ku ei o liikaa taukoja... 2 lihasryhmää per päivä.
rinta+ojentajat
selkä+epäkkäät
tauko
olkapäät+pohkeet
vatsat, haukka ja forkut
pakarat+reidet
tauko
tällä meen ite ja toimii mulle tosi hyvin.... mut niiku sanoin... se ois sit 5-jakonen
joskus vaihdan olkapää ja haukkapäivää päittäin, jos ojentajissa tuntuu viel paljon rintapäivän jäljiltä. Jos haluaa haukan reenaa 2 kertaa viikossa joskus, ni se on hyvä tehä selkäpäivänä kevyempi paikkoreeni.
Teen yleensä joku 4-5 eri liikettä per lihas ja 3x12 tai 4x12 on aika normal settii, joskus 15 toistoo... ja välillä 8 vaihteluks. Selkää teen joku 6-7 liikettä aina. Alotan lähes aina sadalla leualla (15-20 kerrallaa), joista 3 sarjaa on levee vastaote(remmeillä) ja 3 sarjaa kapee vastaote. Tuntuu et selkä haluaa enemp liikkeitä.
Puolet mun liikkeistä on toimivia vakiosettejä ja toiset puolet on sellasia et pyrin vaihtelemaan niitä joka kerta... hifistelyä... hakea erilaista tuntumaa.
En viiti rupee enempää selostamaan. Täs nyt on vaan mun menetelmä pähkinänkuores ja mä oon bodaaja, en voimailija, eli massa on se juttu.
Huono 5-jakoinen. Ei tule yhtään epäsuoraa rasitusta ja yksi päivä on kokonaan jollekin vatsoille ja forkuille sekä haukalle....