Hauskoja ihmisten nimiä

Jee, Jaa, Ei
Just. Jaa, Ei, Tyhjiä?

Näkyypä siellä Yoda-nimisiäkin olevan pari. MIKSI!? Miksi kukaan haluaa antaa lapselle nimeksi Yoda? Voi prkl, jos lapsi haluaa olla Yoda niin se vaihtaa sen nimensä Yodaksi sitten myöhemmin.

Edit. en voi itselleni mitään, mutta naurattaa tuo Lerssi-niminen nainen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllähän näitä on :
Miina Kenttä (openi tuttu)
Jonne Ritari (tuttu)
Susanna Tran <---> Tran Susanna (oli samalla yläasteella) >: aika paha

Timo Yö. Siin on mukava puhelimessa selitellä "Yön Timo täällä morjens..." (On muuten ihan hatusta vedetty nimi):D

kyllähän näitä on :
Miina Kenttä (openi tuttu)
Jonne Ritari (tuttu)
Susanna Tran <---> Tran Susanna (oli samalla yläasteella) >: aika paha

Mulla on kaveri jonka nimi on Sami Tran ja sillä on systeri Sanna... voisin joskus kuittailla et "mitä jos olisitkin susanna" :D

Tosin ei toi Transsami ole huono sekään :D

Yrityksessä, jossa työskentelen, on Finance Manager nimeltä Emmanuel Finance. Eräs yrityksen työntekijä on nimeltään Gay Burger.

Entinen koulukaveri, jolla oli varmaan ihan norminimi Malesialaiseksi, sai itseni pariin otteeseen hymähtämään. Jätkä kun oli harvinaisen ruma ja haisi mädälle kurkkuoksennukselle, ja sen nimi oli Helmi.

Nimipalvelusta:

N
Lillukka, Tähti, Omena, Sissi, Kikka, Jee, Jaa, Ei, Kisa, Kaunotar, Suometar, Ruusunnuppu, Myrtti, Koko, Rikka

M
Varis, Herakles, Herkules, Ice, Frodo

Molemmat
Hee, Nunu, Papu, Maki, Joo, Gandalf (sitä naista käy sääliksi)

mun lapsen nimeksi taitaakin tulla Joo Herakles...

ei jumalauta :lol2: mä haluasin nähdä ne kekkoset jotka antaa lapsilleen tollasia nimiä.hieno mennä ekana päivänä kouluun kun opettaja kysyy mikä sun nimi on:no mä oon Ice-Power Mutikainen...tai Ei Ruusunnuppu...
Myrtti?KOKO???

haha! matrix revolutionsissa oli nainen jonka nimi oli Kamala

Nimipalvelusta:

N
Lillukka, Tähti, Omena, Sissi, Kikka, Jee, Jaa, Ei, Kisa, Kaunotar, Suometar, Ruusunnuppu, Myrtti, Koko, Rikka

M
Varis, Herakles, Herkules, Ice, Frodo

Molemmat
Hee, Nunu, Papu, Maki, Joo, Gandalf (sitä naista käy sääliksi)

Jepjep, mitä nimiä: taruhahmoja, erilaisia kasveja tai niiden osia, roska, apinalaji... nuo jeejaajoot sitten liittyvät varmaankin aasialaisiin maahanmuuttajiin.

Nainen jonka etunimi oli Keijo, tuli yks päivä töissä vastaan:eek:

tunnen yhen tytön, jonka nimi on Mari Kasvi. Tanssii nykyään muistaakseni playersissä. Toinen samasta kaupungista kotoisin oleva ent. työkaveri oli Pilvi Hepolammi, kohtuu hauska sekin.

Pentti Hirvonen

Joskus kävin jollain hälytyksen tapaisella eräässä firmassa, aiheuttajana sitten pikkujouluporukka saunatilossa tms.... Koitin jotain nimiä siinä saada raporttiin, niin eiköhän joku paviaani ilmoittanut nimekseen Pentti Hirvonen. Käkätystä ja joojoohuutelua annoin vastaukseksi, mutta olikin tosi kyseessä. Pentille terkkuja.

Yhdysvaltalaisella hiphop ja r&b artisti Akonilla on aika hauska syntymänimi: Aliaune Damala Bouga Time Puru Nacka Lu Lu Lu Badara Akon Thiam.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom