Hauskoja ihmisten nimiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pankkivirkailijalla oli tulla virhe oman nimeni kanssa (sukunimestäni kun väännetään milloin mitäkin...), ja kertoi sitten siinä hauskimman nimisistä asiakkaistaan. Mieleen jäivät Armas Paska ja Ilta Pimiä...

Minun mielestä aika hauska sukunimi on Putkisto, Marja Putkisto:D

Toinen hauska on Kakkonen. Satun tietämään hepun, jonka nimi on Heikki Kakkonen. Kyseinen mies kirjoittaa yleensä allekirjoituksensa muodossa: Heikki 2:D

Minun mielestä aika hauska sukunimi on Putkisto, Marja Putkisto:D

Toinen hauska on Kakkonen. Satun tietämään hepun, jonka nimi on Heikki Kakkonen. Kyseinen mies kirjoittaa yleensä allekirjoituksensa muodossa: Heikki 2:D

Onkohan muita numeroita käytössä sukunimenä kuin Kakkonen ja Kolmonen? Nämä on tullut vastaan.

Työpaikalla on verstaalla töissä kaveri, jonka sukunimi on Uuttera. Sukunimeä korostaa se, että kyseinen henkilö on varsin ahkera ja tunnollinen työntekijä:D

Muistan lukeneeni nuorempana lehdestä pohjanmaalaisesta pariskunnasta jotka ottivat toisensa sukunimet ja heistä tulivat kuuluisimmat...Aina Hellä ja Mikko Alapää....eli Aina Hellä-Alapää..

en tiiä oonko sanonu jo mutta joskus ala-asteikäsenä olin vähän aikaa partiossa ja meijän partion johtajan etunimi oli urvelo :-D väestörekisterin mukaan ainoa sen niminen...

:offtopic:
Poikaystävä joskus monta vuotta sitten laittoi lehteen ilmoituksen jossa luki että myydään batman ja rydman nahka- asusteita. Ja laittoi Rydman- nimisen miehen puhelinnumeron ilmoitukseen.:D

Arhippa Kivilohkare (en kyseistä tyyppiä tunne...mutta tälle nimelle oon putoillu aina kun sen kuulen... :lol2: ja tyypillä saddam niminen pikkuveli.. :D )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom