Hauskoja ihmisten nimiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän väliin on kyllä laitettava video, joka liittyy hyvin aiheeseen! Ei jumaliste, että repesin tuon naisen nimelle ja noille kommenteille, joita Kirsi Salo päästi suustaan. :D
http://www.youtube.com/watch?v=t2WdPqHsYNc

Voi olla wanha, mutta ainakin sain hyvät naurut! :lol2: Voi kyllä hyvin johtua väsymyksestä... :zzzz:

Turun Sanomissa oli kastetuissa viime keväänä seuraava nimihirviö:

Myrmidia Verena Serafiina Mörönen

ja allekirjoittaneina olivat Äiti, Isä ja Wolferiina...:D

Voi tyttöparkoja, jos on esim. ärrävika! Tai toisaalta ilman vikojakin... voi tyttöparkoja!

Turun Sanomissa oli kastetuissa viime keväänä seuraava nimihirviö:

Myrmidia Verena Serafiina Mörönen

ja allekirjoittaneina olivat Äiti, Isä ja Wolferiina...:D

Voi tyttöparkoja, jos on esim. ärrävika! Tai toisaalta ilman vikojakin... voi tyttöparkoja!

Mua pelottaa lähinnä tuo Wolferiina. Uskaltaisikohan kukaan mies antaa Wolferiina-nimisen ellin ottaa itseltään suihin? "Hei Ahmaliinaseni, imisitkö hieman munaani? Varotko sitten niitä torahampaitasi, kiitos?" Nimestä päätellen oksasilppurin paneminen sattuu vähemmän kuin Wolferiinan suorittama fellaatio.

eilen tuli vastaan pellervo-niminen mieshenkilö...

Mua pelottaa lähinnä tuo Wolferiina. Uskaltaisikohan kukaan mies antaa Wolferiina-nimisen ellin ottaa itseltään suihin? "Hei Ahmaliinaseni, imisitkö hieman munaani? Varotko sitten niitä torahampaitasi, kiitos?" Nimestä päätellen oksasilppurin paneminen sattuu vähemmän kuin Wolferiinan suorittama fellaatio.

No voi perse :D :lol2:

Tuo kirsi salon kommentti tosta kok:ista oli myöskin hyvä :hyper:

Joo olen törmännyt duuniasioissa pariskuntaan,jonka sukunimi oli Bongi..:smoke: :)

Jorma Kivessilta

Taneli Lerssi oli samassa koulussa. Tyyppi joutui ymmärettävistä syistä vaihtamaan numeronsa, kun oli tullut pilapuheluita tyyliin "Onkos se Taneli siellä" "juu" "mikäs se sinun sukunimi on?" "en kerro" "sano nyt" "en" "SANO" "no Lerssi..." "AAHAHAHAHAH...TUUTTUUUUT" ja "Onko se Lerssin Taneli? Täällä Pekka Patukka, mä oon sun kohtalontoveri! AHAHAHAH TUUUTUUUUT!!"

Sisko oli kerran soittanut väärään numeroon ja oli vastattu "Yrjö Lautasella"

Eräs Ljk:n kiltalainen, joka oli valloittamassa molempia napoja oli Jermi Tertsunen.:)

Eräs herra on myös tavattu, jonka sukunimi on Poskiparta

Hesarissa oli tänään iso juttu kiipeilijästä nimeltä Nalle Hukkataival =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom