Hauskoja ihmisten nimiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lehdessä oli joku nainen jonka sukunimi oli Jormanainen:D
tarkemmin ajatellen myös Dennis Rodmanilla on ihan hauska sukunimi. miltä kuulostaisi suomeksi Dennis Kankimies:D

Kuljetusfirman auton kyljestä bongattu P. & L. Ihanainen, aiheutti pientä huvitusta kun oli vielä nainen ratissa=)
(No offence)

Eilen oli kuulemma kolmosen uutisis haastateltu niitä M/S Nordlandia matkustajia ja siel oli ollu mm. jo Kummelista tuttu nimi Janis Petke.. ei varmaan ihan oikee nimi, oli ollu aika soosis
:rock:

Eilen oli kuulemma kolmosen uutisis haastateltu niitä M/S Nordlandia matkustajia ja siel oli ollu mm. jo Kummelista tuttu nimi Janis Petke.. ei varmaan ihan oikee nimi, oli ollu aika soosis
:rock:

Joo! Näin tuon uutisissa olleen jutun! Tyypin "nimi" tuli tekstinä kuvan laitaan...ihme kun ei MTV 3:n toimitus ollu älynny asiaa, vaan laittoivat nimen esille :D

Mun luokalla oli joskus tokalla luokalla Sauli Peni niminen jamppa. Mä viel muistan, et sen porukat meni vaihtamaan niiden sukunimen joksikin muuksi. Mä ja mun luokkakaverit ihmeteltiin, et miks ihmeessä ne oli menny vaihtamaan sen. Sauli ei osannut vastata. Meil ei oikein viel leikannut niin nuorena...

Homo Oma Mauno Osa Samuli **********

Tämä on tosi.

Mun luokalla oli joskus tokalla luokalla Sauli Peni niminen jamppa. Mä viel muistan, et sen porukat meni vaihtamaan niiden sukunimen joksikin muuksi. Mä ja mun luokkakaverit ihmeteltiin, et miks ihmeessä ne oli menny vaihtamaan sen. Sauli ei osannut vastata. Meil ei oikein viel leikannut niin nuorena...

Mulla ei näköjään leikkaa vieläkään ku en tajua tossa nimessä mitään hauskaa:eek:

Mulla ei näköjään leikkaa vieläkään ku en tajua tossa nimessä mitään hauskaa:eek:

Päivää, nimeni on Sauli Peni. Lyhennetään Peni S.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom