Hauskin TV-mainos?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
1."HYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄ!!!"

2."Tänään ei sada yhtään niin paljon kuin eilen!"

3.
Poliisi:"Luupaatko, ettet enää ikinä hölmöile?"
Keijo:"Lupaan."
Poliisi:"Vannon kautta kiven ja kannon."
Keijo:"Vannon kautta kiven ja kannon." (ilmeenä WTF)
Poliisi:"Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön."
Keijo:"Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön."
Poliisi:"Hyvää matkaa sitten."
:lol2::5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
--
3.
Poliisi:"Luupaatko, ettet enää ikinä hölmöile?"
Keijo:"Lupaan."
Poliisi:"Vannon kautta kiven ja kannon."
Keijo:"Vannon kautta kiven ja kannon." (ilmeenä WTF)
Poliisi:"Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön."
Keijo:"Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön."
Poliisi:"Hyvää matkaa sitten."
:lol2::5:

Tästä olen täysin samaa mieltä, aivan käsittämättömän hauska mainos! :rock:

Loistavat näyttelijät kruunaamat loistavan idean.

Tällä hetkellä telkusta tulevista mainoksista toimivimmat on Coca-Colan mitä-löytyy-automaatin-sisältä ja C-C Zero, jossa exät tapaavat kaupassa. Ainoo vika noissa on, että ne tulee joka mainostauolla.

Tällä hetkellä telkusta tulevista mainoksista toimivimmat on Coca-Colan mitä-löytyy-automaatin-sisältä ja C-C Zero, jossa exät tapaavat kaupassa. Ainoo vika noissa on, että ne tulee joka mainostauolla.

Ai se... mä oon katsonut sitä mainosta ilmeellä "mitä ne on oikein ajatellut..." Outo, mitäänsanomaton mainos joka saa himoitsemaan Pepsi Maxia. Siis se, jossa exät tapaa kaupassa ja siihen tulee miehen uusi mimmi joka kysyy että suklaata vaiko kermavaahtoa. Mies sanoo että molemmat ja sitten tulee helikopteri josta pudotetaan joku naru johon mies ja uusi mimmi tarttuu ja ne nousevat taivaisiin. Jes.

Näin tänään jonkun mainoksen, olisko ollut DNA, jossa ratikkakuski julistaa kyytiläisille että Raimo on tullut kotiin ja tänään rakastellaan pitkään Raimon kanssa ja kamasutrat otetaan esiin jnejne.. suu loksahti auki, just hyvä :-D

Ai se... mä oon katsonut sitä mainosta ilmeellä "mitä ne on oikein ajatellut..." Outo, mitäänsanomaton mainos joka saa himoitsemaan Pepsi Maxia. Siis se, jossa exät tapaa kaupassa ja siihen tulee miehen uusi mimmi joka kysyy että suklaata vaiko kermavaahtoa. Mies sanoo että molemmat ja sitten tulee helikopteri josta pudotetaan joku naru johon mies ja uusi mimmi tarttuu ja ne nousevat taivaisiin. Jes.

Just toi!

Näin tänään jonkun mainoksen, olisko ollut DNA, jossa ratikkakuski julistaa kyytiläisille että Raimo on tullut kotiin ja tänään rakastellaan pitkään Raimon kanssa ja kamasutrat otetaan esiin jnejne.. suu loksahti auki, just hyvä :-D

mä oon katsonut sitä mainosta ilmeellä "mitä ne on oikein ajatellut..." :D

Mutta mielipiteitä on monia :)

tänään näin ton mainoksen, ei helevetti, miten ne keksii tommosia mainoksia.

Kuka muistaa Stop-pastillimainokset? Tarkoituksena oli vissiin saada isot miehet syömään pahanmakuisia pastilleja.

"Ei sitä ois kestänyt kukaan, jos ei olis ottanut Stoppia mukaan"
Sitten mulla on sellainen muistikuva että niissä olis myös laulettu: "Stoppi ja naisiin" :rolleyes: (saa korjata jos muistan väärin)

Se oli hyvä mainos, jossa vanha mies oli T-risteyksessä ja ilmeisesti katseli molempiin suuntiin minne kääntyä tms. Risteysalue oli aivan tyhjä. Yhtäkkiä papparainen painaa kaasua reilusti kytkimen ollessa vielä osittain painettuna (=hirveät kierrokset ja ääni sen mukainen) ja ajaa aivan suoraan metsään siitä risteyksestä. :D

Oliko joku rallimainos, jolloin jengi alkaa juoksemaan autoa kohti työntääkseen sen takaisin tielle.

Ei nyt ihan mennyt noin kuten muistelin, mutta tästä voi itse kukin katsella kyseisen pätkän:

http://www.youtube.com/watch?v=PHhZjX__WUs

- Se Canal+ mainos missä jääkiekkomatsin pitäis alkaa mutta tuomari ei tiputa kiekkoa jäähän. sitten pelaajat alkaa istuskelemaan ja selostaja sanoo että ompahan ihmeellinen peli
- on jääny mieleen se slogan "TV-koti on moderni koti" kun mainostettiin tv-lupaa. oli ihan hauska
- tosi hyvä oli kans aikoinaan se ilta-sanomien mainos missä joku supersankariksi pukeutunut tyyppi tsiigaili kaapin päällä jotain hyvää misua ja sitten kaapin katto hajos ja mies tipahti alas. Sitten ruutuun tuli lööppi tyyliin "Huippukokous peruttu, poliitikko loukkasi jalkansa" ja sen jälkeen "Eihän sitä koskaan tiedä". Noita eihän sitä koskaan tiedä -mainoksia oli myös tien poskessa. niissä oli aina joku julkkis laitettu Elviksen tms. asuun.

ehkä kummaa, mutta ittee nauratti vitusti ärrän mainos jossa juhan af gran tulee tiskille.

"kosmista päivää"
"mitä saisi olla?"
"jotain ihan ufojuttuja" :D

Nostetaas vähän...

Tänään tuli nähtyä ekaa kertaa 020202 mainos missä Hissu Hietalahti tulee antamaan neuvoja pappatunalla. Tossa nyt riitti hyvä maskeeraus ja Hissun näyttely, mut se oli pitkästä aikaa ihan hauska mainos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom