Hauskin TV-mainos?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Se jäätelömainos missä oli se yksi imitaattori ja se meni kioskille ja esitteli elekielellä haluavansa jäätelöä ja sitten se myyjä tinttasi sitä ja sen jälkeen näkyi kun kioskin kulmalla oli joukko mustasilmäisiä äijiä, joilla kaikilla oli jäätelöt kädessä.
Boogie?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mainos, jossa mies kertoo, kuinka nuorena yritti tehdä kaiken mahdollisimman tehokkaasti, juoksi rappuset, ei vastannut puheluihin. Sitten vanhana patuna mies istuu tuolissaan katsoen surullisena puhelinta ja voivottelee, kun nyt sitä aikaa olisi. Toteaakin jotenkin näin, en muista tarkkaan, siinä mainoksessa: "nuorena minulla ei ollut aikaa ja nyt on. Mitä hittoa minä sillä kaikella teen?"

Mitäköhän siinä mainostettiinkaan? Jäi vain mieleen.

Nyt kun tää ketju oli nostettu ylös niin pakko mainita omat tän hetkiset suosikit eli Reilu-mainokset.

"Ajatteletko sä ikinä omilla aivoilla?" tms
"Sä oot aika kiltti kun rakastat iskää, eihän sillä muuten olis ketään."

Arvaa mistä mä tiän, että sä oot hölmö? -mainokset. En kyllä yhtään muista, notta mitä mainostivat :D

Muistanko oikein, että joskus oli joku kahvimainos, missä on nyrkkeilyottelua edeltävä tiedotustilaisuus ja toinen nyrkkeilijä alkaa riehua toiselle tyyliin: "'Cos I beat you bad. 'Cos I beat you so bad that your big bully ass mom isn't gonna recognize you!"

Onko netissä videoklippiä tästä, jos joku muistaa?

Mä muistan yhen aivan huipun mainoksen kaukaa sitten, jossa oli kaks mummoo ratikassa ja kiroilivat. se oli ihan paras. En kyllä muista sen kummempaa mitä mainostivat siinä.

Sit mun mielestä hyviä mainoksia: (muiden mielestä varmaa ärsttäviä :D )

-Dallas on pulla-mainos :haart: vaikken pullaa syökkään, kiva biisi.
-Valio laktoositon-mainos. siinäki on kiva biisi.
-Sunnuntai (jauho) mainos. missä on poika pulla ja siinä lauletaan: tulatullallaa posket pullollaan.. jne

Se puhelinluottelo mainos jossa se silmälasipäinen hujoppi on jonottamassa klubille puhelinluottelon kera.

Sitten se näyttää sitä Puh luotteloo sille isolle köriläs portsarille ja... Leveä hymy leviää tuon mesikämmenen naamalle. Iloisesti huudahtaen se sanoo että: ''KATO PERKELE SEHÄN ON MATIKAISEN SEPPO! samalla sivulla puhelinluottelossa kuin minä, Ei kun INEEN VAAN''

Old Spice -mainokset on kyllä todella surkeita. Ei hauskoja alkuunkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom