Hauskin TV-mainos?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Pari vanhaa hyvää tulee mieleen:

Hieman spurgun oloinen jamppa astuu ulos Esson baarista, katselee hetken ympärilleen ja toteaa: "en oo koskaan juonu maitoa, enkä juo" Jonka jälkeen ruutuun tulee teksti "Ja sen kyllä huomaa"

Hemaisevan näköinen nuori naisopettaja kävelee läpi luokan erittäin lyhyessä mekossa, ja kumartuu nostamaan liitua lattialta taulun edestä. Juuri kun hame on nousemassa "vesirajaan", ilmestyy pyllyn eteen näkkileipäpaketti, ja yli -innokas ääni huutaa: "Katsokaa, Näkkileipää!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua jotenkin naurattaa aina ne Soneran mainokset, missä Pirkka-Pekka Petelius kohkaa millon mitäkin... jo se pelkkä ukko saa mut aina repeämään. Saati että sieltä kuuluis "Tulee sitten sellanen palomuuri että hyvä kun aurinko paistaa läpi!" vai miten se nyt menikään. Samoin se oli hauska missä ne pelasi jotain seurapeliä sen hands-freen kanssa ja olikos se nyt Miitta Sorvali joka siinä viisastelee... en muista kylläkään mitä siinä sanottiin, mutta jostain syystä hymyilytti aina.

Näistä jotenkin tulee etenkin oma isä mieleen, kun vouhottaa aina noiden uusien vempeleiden kanssa vaikka ei niistä mitään ymmärräkään.

Volkkarin vähän aikaa sitten tullut DSG vaihteiston mainos, jossa pojat pärisee suulla ja toinen vaihtaa aina vaihdetta ja saa vedettyä henkeä, mutta tää toinen inisee vaan taukoomatta ja lopussa näyttää, et siltä lähtee taju ja silmät tippuu päästä. Hyvän muksun saaneet siihen mainokseen.

Jossain mainoskisassakin pärjännyt Nike:n mainos.

Pukuäijät pelaavat keskellä yötä tennistä ja sinne tulee vartija hätistämään äijät pois ja he hyppäävät aitojen yli. Taitaa ottaa vaikutteita skedemiesten kohtelusta.

Itse on tullut noita mainospätkiä ihan keräiltyä (381MB näköjään). Mainoksissa, joiden kestoaika on kovin rajattu, ja onnistutaan tuomaan samaistumisen, huumorin ja vaikuttavuuden tuntu, on mielestäni jotain niin kovin kiehtovaa.

Osassa näitä mainostaja selviää vasta viime hetkellä, joten laitan vaan tiedostojen nimet millä saattaa esim. googlesta löytää..

- grocery_store_kid_no_candy.avi
- hhonda-ad-300k.swf
- musclerelaxers.wmv
- coffe.mpg
- indiancom.mpeg
- dutch2.mov

Se mainos missä erivärisiä kirkkaita superpalloja pomppii jyrkkää katua alas kitaransoitto taustalla. Ei ole kauaa kun pyöri telkkarissa... Se oli Yksinkertaisuudessaan aivan mahtava; hauska ja ajatuksia herättävä.

Faidra sanoi:
Mua jotenkin naurattaa aina ne Soneran mainokset, missä Pirkka-Pekka Petelius kohkaa millon mitäkin... jo se pelkkä ukko saa mut aina repeämään. Saati että sieltä kuuluis "Tulee sitten sellanen palomuuri että hyvä kun aurinko paistaa läpi!" vai miten se nyt menikään. Samoin se oli hauska missä ne pelasi jotain seurapeliä sen hands-freen kanssa ja olikos se nyt Miitta Sorvali joka siinä viisastelee... en muista kylläkään mitä siinä sanottiin, mutta jostain syystä hymyilytti aina.

Näistä jotenkin tulee etenkin oma isä mieleen, kun vouhottaa aina noiden uusien vempeleiden kanssa vaikka ei niistä mitään ymmärräkään.

Yksi omia suosikkejani myös ehdottomasti.
"Aja vaan kuule se katiskasi ihan omalle puolelle, kun mulle ollaan juuri tuomassa uutta palomuuria..niin mahtuu paremmin."
PP: n äänensävyt on huippuja, lempeän innostunut, etten sanoisi höpsähtänyt. Ja sitten sen toisen ukon WTF -ilmeet ja PP:n eleet ja ilmeet yleensäkin, kyllä se on näyttelijä tuo Petelius! :worship:
Joka kerta hymyilyttää.

yksi hyvä taisi olla Nokian rengasmainos, jossa mies kusee sähkölankaan halutessaan hieman jännitystä elämään.

Fat Rat sanoi:
"Kun sanan valta perään laittaa sanan valta, se näyttää valtavalta":hyper:

Täytyy sanoa että joillakin on hieman eri käsitys hauskasta kuin minulla..:jahas:
Tuo mainoshan on :curs: :curs: !!

Mun mielestä hyviä on nämä kaikki Pepsin ja Adidaksen jalkapallomainokset, jossa jalkapallon superstarat (Ronaldinho, Carlos, Beckham jne.) pelailevat.

Joku ikivanha mainos, en muista mitä mainostetaan, mutta jos tiedät niin kerro. Eli siinä on ihmisiä kaikkialla julkisilla paikoilla, esim. liukiportaissa, jotka alkavat yhtäkkiä huutaa kurkku suorana. Näyttää ihan piilokameralla tehdyltä. On muiden ihmisten ilmeet niin aidon näköisiä. Lopussa sanotan, että älä panikoi... Oliskohan ollu joku vakuutusmainos??? Epämääräinen selitys, mutta en muista sitä kunnolla.

Yksi hyvä on sellainen jossa kaksi koiraa kävelee ihan peräkkäin nenä toisen perseessä kiinni. Hetken päästä ruutuun pamahtaa teksti: "Jätä turvaväli". Tipahdin sohvalta kun näin ton ekan kerran.

Se veikkauksen uuden mainoksen musiikki on niin paska, että se on jo hyvä. Se koko mainos menee samaan sarjaan.

Powerhousu sanoi:
Se veikkauksen uuden mainoksen musiikki on niin paska, että se on jo hyvä. Se koko mainos menee samaan sarjaan.
Oon koittanu löytää soittoääneks :D Vinkkejä anybody?

"Saisiko neidille olla viiniä?"
"Chateau!"
....
"Oma tekemää"
"Tee ite parempaa!"

Eli tässä mainos, jossa pervo yrittää vongata pissistä ja se päättyy pissiksen heittäessä laattaa ;-))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom