Haukkari heijauksella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nedved
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos ten haukkarin suoralla tangolla tai käsipainoilla niin, että olen täysin paikoillaan niin forkkuihin ottaa paljon enemmän kuin haukkariin. Sitten kun laitan pientä heijausta mukaan niin tuntuu taas haukkarissa paljon enemmän ja saan niihin kunnon pumpin. Painojen määrä ei tunnu vaikuttavan koska sama ongelma eli forkkujen puutuminen ilman mitään heijausta tapahtuu myös painoilla millä saan tehtyä 3x15 sarjat. Mistähän tuo johtuu?

Sulla vaan forkut on heikommassa kunnossa kuin haba, ei siinä mitään sen ihmeempää ole. Ei se tuosta mihinkään muutu, vaikka sen mutkatangon otatkin. Äläkä tee sitä hauiskääntöä sillä heijaustyylillä, teho katoaa täysin. Voit yrittää vaihtaa käsien asentoa, eli vaikka laittamalla kädet enemmän kropan eteen. Tällä tyylillä varmasti saat enemmän tuntumaa habaan.

Itse teen pari viimeistä toistoa heijaamalla. Maalaisjärjen mukaan 8 puhdasta + 2 heijattua on enemmän kuin pelkkä 8 puhdasta. Vaikka mistä mä tiedän kun käsivarret on tämmöiset kepit.

Itse teen pari viimeistä toistoa heijaamalla. Maalaisjärjen mukaan 8 puhdasta + 2 heijattua on enemmän kuin pelkkä 8 puhdasta. Vaikka mistä mä tiedän kun käsivarret on tämmöiset kepit.

Kyllä ne viimeset toistot voikin tehdä "heijarilla". Saa puristettua viimesetkin mehut, mutta jos aloitat heti sillä tyylillä (liian suuret painot), suurin osa tehosta menee muihin lihaksiin. Mutta tärkein juttu (minkä itsekin olen havainnut vasta viime vuosina) on sen hauiksen puristaminen. Tee pienillä painoilla ja purista kunnolla hauista, niin varmasti alkaa haba kasvaa. Keskity siihen lihaksen supistamiseen enemmän, eikä niinkään toistojen määrään. Vannon että toimii!

Puristatko tankoa liikaa?
Koitas pistää peukut samalle puolelle muiden sormien kanssa (abinaote) ja keskityt habaan enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselläkin muistaakseni forkut väsähti ennen hauista aloittelija aikoina (olettaen, että ketjun aloittaja on aloittelija...) meni ohitse ajan kanssa. Myös muistaakseni helpotti kun otti rannekäännöt mukaan ohjelmaan, mutta kannattaako aloittelijan semmosia ruveta veivaan jos ohjelmana on 1-jakoinen. 2-jakoisessa itse ujuttannut toisen alakroppa treenin loppuun muutaman sarjan ennen kahden päivän lepoa. Tiedä sitten todellisesta hyödystä. :)

Otsikko on hauska, se on käännettynä varsin monitulkintainen heijari haukkauksella. Tuo ei ole välttämättä kenenkään muun mielestä hauskaa, mutta yrittäkää ymmärtää, olen nukkunut edellisenä kolmena yönä yhteensä 12 tuntia ja tehnyt kaikki valveillaoloajat töitä. Kiitos ja anteeksi. Nyt nukkumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom