Hauisongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slayer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
miten kapeeta vastaotetta äijät käyttää leuoissa, kun halutaan menevän puhtaasti sinne hauvikseen?

Mä teen hiukan hartioita leveämmällä otteella noin vitosia lisäpainoilla ja kolmiokahvalla oman painon pumppisarjan päälle - on toiminut.

edit: En tosin ole tietoisesti pyrkinyt selkää liikkeestä eliminoimaan. Vastaotteella teen, koska teen nykyään eristävää hauistreeniä erittäin harvoin, hyvin on ilman toistaiseksi pärjätty.

miten kapeeta vastaotetta äijät käyttää leuoissa, kun halutaan menevän puhtaasti sinne hauvikseen?

Ihan normaali hartianlevyinen ote. Olennaista on työntää kyynärpäät eteen, jos haluaa leuoissa tuntuman sinne hannuihin. Vaihtamalla myötäotteeseen saa tuntumaa vähän eripuolille forkkia ja hauiksia.

Onko liikettä, jolla saisi paksuutta (tai leveyttä - miten sen nyt haluaa sanoa) hauberiin? Kun siis katsotaan normisti seisovaa henkilöä naamapuolelta. Selitinkö tarpeeksi vaikeasti? :D

Onko liikettä, jolla saisi paksuutta (tai leveyttä - miten sen nyt haluaa sanoa) hauberiin? Kun siis katsotaan normisti seisovaa henkilöä naamapuolelta. Selitinkö tarpeeksi vaikeasti? :D

Vasarahauisliikkeet eli liikkeet jossa tankoa köyttä tms. pidetään pystysuorassa asennossa.

Kyllä hauis kasvaa epäsuorilla liikkeillä, mutta itse olen sitä mieltä että enemmän saa kehitystä aikaiseksi jos treenaa kädet myös erikseen.

Olis hauska järjestää pienimuotoinen kysely/tutkimus asiasta. Että saataisiin selvyys pitääkö hauiksia ja ojentajia treenata erikseen

1. Olen/en ole ole treenannut käsiä omana päivänään: Olen
2. Ympärysmitta ilman pumppia: 52cm.
3. Pituus ja paino: 182cm, 103kg

Vasarahauisliikkeet eli liikkeet jossa tankoa köyttä tms. pidetään pystysuorassa asennossa.

Kyllä hauis kasvaa epäsuorilla liikkeillä, mutta itse olen sitä mieltä että enemmän saa kehitystä aikaiseksi jos treenaa kädet myös erikseen.

Olis hauska järjestää pienimuotoinen kysely/tutkimus asiasta. Että saataisiin selvyys pitääkö hauiksia ja ojentajia treenata erikseen

Minkäs kokone hauberi pumpissa jännitettynä?

Taitaapa olla melko isoilla rasvoilla.

1. Olen/en ole ole treenannut käsiä omana päivänään: Olen, ehkä pari kk.
2. Ympärysmitta ilman pumppia: 38cm
3. Pituus ja paino: 188cm, 89kg

Kynis... :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Että saataisiin selvyys pitääkö hauiksia ja ojentajia treenata erikseen

Ei tarvitse. Itselläni käsi 50 sentin paikkeila, ja ainut reeni mitä hauis saa on epäsuorarasitus selkäliikkeissä, ja silloin tällöin teen reenin päätteeksi pari sarjaa haukkaa akkojen painoilla.

Ojentaja reenikin on vain punnerrus painotteista. Ranskalaiset ym. vemputusliikkeet teen palauttavana reeninä, ja nekin aivan akkojen painoilla..

1. Olen/en ole ole treenannut käsiä omana päivänään: Olen, treeniä takana vasta 3 ½ kk tosin
2. Ympärysmitta ilman pumppia: 37cm
3. Pituus ja paino: 186cm, 80kg

Ellen ole ihan väärässä, ihan suht' sopiva hanskan mitta varsin vähällä treenaamisella?

Melko järee hauberi :wtf: Taidan itsekki seuraavassa ohjelmassa alkaa tekeen kädet omana päivänä,yleensä tullu pumppailtua jonku isomman lihasryhmän jälkeen.

Tarkoitus olikin tuolla tutkimus/kysely messulla hieman nostaa keskustelua, kun monet vannovat ettei eristäviä harjoituksia tarvittaisi ollenkaan isojen käsien hankkimiseen.
Kuitenkin lähes kaikilla huippubodareilla jotka tunnetaan isoista hanskoista on treeneissään erillinen supersarjapäivä käsille.
Kun käsiä treenataan sekä epäsuorasti että suorasti ne saavat monipuolisinta mahdollista treeniä ja kovaa sellaista vähintään kahdesti viikossa ilman kevenettyjä päiviä ja vaativatkin sitä, koska kuuluvat kehon pienimpiin lihasryhmiin ja toipuvat nopeammin kuin selkä ja rinta joiden yhteydessä monet niitä ainoastaan rääkkäävät.

Minkäs kokone hauberi pumpissa jännitettynä?

En ole pumpissa mittaillut mutta pitää joku kerta tehdä se käsiohjelman jälkeen, peilistä katsottuna ero näyttää suurelta, eivätkä ne kunnon supersarjapumpin jälkeen juuri taivu 90 astetta pienempään kulmaan ;)

Teen käsipäivän ohjelmassa aina ensin muutaman voimaliikkeen pitemmillä palautuksilla ennen supersarjoja, esim. kapea penkki ja levytankohauiskääntö.

Ei tarvitse. Itselläni käsi 50 sentin paikkeila, ja ainut reeni mitä hauis saa on epäsuorarasitus selkäliikkeissä, ja silloin tällöin teen reenin päätteeksi pari sarjaa haukkaa akkojen painoilla.

Ojentaja reenikin on vain punnerrus painotteista. Ranskalaiset ym. vemputusliikkeet teen palauttavana reeninä, ja nekin aivan akkojen painoilla..

Et siis pidä omaa paivää käsille, treenaat niitä kuitenkin eristävillä liikkeillä säännöllisesti?

Et siis pidä omaa paivää käsille, treenaat niitä kuitenkin eristävillä liikkeillä säännöllisesti?

Ojentajia saatan tehdä silloin tällöin pari pitkää sarjaa kovien penkkien jälkeen, jos huvittaa. Habaa tulee tehtyä ehkä yhden kerran kahteen viikkoon jollain eristävällä liikkeellä. Eli yleensä hammereilla tai myötäotekäännöillä.

En mitenkään panosta mihinkään eristävään liikkeeseen, koska en usko, että niillä saan penkkitulostani sen kummemmin nousemaan, vaan senkin energian mikä menisi jonkun ranskalaisen vääntämiseen, käytän enemmin esim. lattiapenkin tai normipenkin tekoon.

Kyseinen systeemi on kyllä hyvin tuonut lihaakin käsivarsiin. Penkkiin, kun saa lisäkiloja, niin hyvin on ojentajatkin siinä sivussa kasvaneet.

Kolme käsitreeniä viikossa on ihan piece of nakki. Pienellä suunnittelulla ei palautumisen suhteen tule mitään ongelmaa.

Laita Archey kuvaa kädestä, ois hieno nähdä miten tiukassa toi 52cm natulla on? ;) T. 46cm narukäsi

1. Olen/en ole ole treenannut käsiä omana päivänään: Olen, tällä hetkellä lähinnä scott-penkissä tangolla/käsipainoilla, treeniä takana kymmenisen kk tällä erää.
2. Ympärysmitta ilman pumppia: 40,5cm, pumpissa 2 cm enemmän
3. Pituus ja paino: 178cm, 106kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom