Veikkaan Metal gym :Djarre55 sanoi:Westside barbell Gym jenkeissä? Tätäkö tarkoitat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan Metal gym :Djarre55 sanoi:Westside barbell Gym jenkeissä? Tätäkö tarkoitat?
jarre55 sanoi:Westside barbell Gym jenkeissä? Tätäkö tarkoitat?
nano sanoi:En ole puhunut yhtään mitään siitä millaisia hauiskääntöjä minun salillani tapahtuu. Totesin vain, että 100kilon hauiskääntö suoralla tangolla harjoittelulla ja panostuksella ei ole mitenkään ylivoimainen tehtävä. Edelleen olen tätä mieltä. Nothing further.
nano sanoi:En ole puhunut yhtään mitään siitä millaisia hauiskääntöjä minun salillani tapahtuu. Totesin vain, että 100kilon hauiskääntö suoralla tangolla harjoittelulla ja panostuksella ei ole mitenkään ylivoimainen tehtävä. Edelleen olen tätä mieltä. Nothing further.
Sumppari sanoi:Tietysti kun noin varma olet tuosta että se on kenen tahansa saavutettavissa, niin olet varmaan itse jo melko lähellä tuota painoa, niin ota itsestäsi video, vaikka vääntäisitkin "vain" ysikympillä tuon samaisen suorituksen.
suhteessa 200 kilon penkkaajiin yli 100 kilon hauiskääntö porukkaa onnano sanoi:Itse en ole vielä 100kiloa kääntänyt. 95kiloa olen kuitenkin kääntänyt.
Voisin tehdä sulle ihan oman reenivideon missä käydään kaikki lihasryhmät läpi. Saat sen 30e:llä eli hitusen halvemmalla kuin Vilposen vastaavan.
TomBombadilpistäpä tuo treenivideo tulemaan sanoi:Maksatko meikäläisenkin treenivideosta viiskymppiä? Siinä tehdään pienillä painoilla rumalla tekniikalla!
jto sanoi:mä taas voin kirjottaa nostavani suuria painoja. ei näistä mun jutuista täällä mitään makseta, joten nyt ois aika alottaa sekin :D
TomBombadil sanoi:En mä niitä treenivideoita muilta halua, kuhan toi nano nyt vaan tekis sellasen...
Hauiskääntö yli 100 kilolla ilman heijausta taitaa olla melko mahdoton juttu ihan fysiikan lakienkin vuoksi. Jos sitä pelkkää hauisvoimaa haluaisi mitata niin sitten pitäisi koko mies tai ainakin yläkroppa köyttää seinään kiinni.jto sanoi:jos taas siitä voimasta pelkästään jutellaan, sillon pitäs mittailla selkä seinää vasten, mutta koska ko. liike on suurimmalle osalle lajeista lähinnä tarpeeton, ei sille liene tarvetta![]()