neutraali sanoi:
Joo,kyllä se kuule Neutraali 48 kiloselle 15vuotiaalle aloittelijalle on melko raskas paino siirrellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:
neutraali sanoi:Itse otin yhdenkäden scottia eilen 37kgx6 käsipainoilla niin
Joo en sitä epäilekkään mutta nauratti vaan tuo kun on pitänyt kuitenkin mennä kokeileen sitä painoa kun muut ovat lähteneet salilta :DSustanooli sanoi:Joo,kyllä se kuule Neutraali 48 kiloselle 15vuotiaalle aloittelijalle on melko raskas paino siirrellä.
Itse en kehtaa edes enää tehdä, kun naisetkin ottaa isommilla painoilla. Säännöllisesti hauista olen treenannut viimeksi 6-7 vuotta sitten.
N.O.Kummonen sanoi:Vakavasti ottaen täytyisi ne saattaa muun kropan tasalle ennen kuin pukkaa vammaa päälle lihasten epätasapainon takia.

nano sanoi:Eipä tuossa 100kilon hauiskäännössä mitään niin ihmeellistä ole. Reenaamalla kyseistä liikettä huolella tuo on jokaisen saavutettavissa.
Raven sanoi:Juu, varmaan selkä paskaksi tekniikalla.
Eipä tuossa 100kilon hauiskäännössä mitään niin ihmeellistä ole. Reenaamalla kyseistä liikettä huolella tuo on jokaisen saavutettavissa.
nano sanoi:Ei toki. En tarkoita sellaista selkää-seinää-vasten tehtyä toistoa vaan "normaalia" seisten tehtyä _siistiä_ hauiskääntöä. Kerro minulle miksi pitäisi hajottaa selkä?
Raven sanoi:Jos kerran jokainen saa, niin miksi sitten todella harva todellisuudessa saa tuon romun?.
nano sanoi:Kyllä, samaa mieltä. Itse olen useasti ihmetellyt tätä, että mikä siinä on, että jengi vääntää salilla vuosi toisensa jälkeen samoilla romuilla. Se on helppoo tehdä joka tiistai se vakio 10toistoa 30kilolla.Vaihtelu&volyymi&kuorma, pätee myös tähänkin taiteenlajiin.
Rauta Reiska sanoi:En halua vittuilla, mutta jos joku semmonen sanoo sulle jotain treenaamisesta joka on treenannut kauemmin kuin minkä ikäinen ite oot niin kannattas pikkusen kuunnella ja ottaa opiks.....
Se on jotenkin kumma homma näillä foorumeilla, kun jengi reenaa saleilla, joilla suurin havaittu hauiskääntö on suoraan verrannollinen nälkää näkevään huippumalliin.
N.O.Kummonen sanoi:Ai kuten saleilla, joilla kyykkyenkka on 480 kg, penkkienkka 335 ja vetolistalla lukee tasan 400 kiloa. Siis saleilla, joillaa 34 on kyykännyt yli 300 kiloa, 84 penkannut yli 200 ja 34 vetänyt maasta yli 300 kiloa. Väittäisin, että keskimääräisesti hiukan normitreenaajaa vahvempia ukkoja tuolla salilla treenaa. Tuollaisella salilla en ole törmännyt yhteenkään sadan kilon hauiskääntöön joten melkoinen on se sali jolla käyt. Tiedetään, että voimamiehet ja kehonrakentajat ovat vähän voimanostajia kiinnostuneempia tuosta hauiksen treenaamisesta, mutta luulisi, että salillani olisin törmännyt edes yhteen tuollaiseen, jos se kerran on niin helppoa.
Westside barbell Gym jenkeissä? Tätäkö tarkoitat?