Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseasiassa ei mene, koska kumpikin käsi joutuu tekemään itsenäisesti työn käsipainoissa. Lisäksi variaatioita löytyy enemmän kun tangolla tehtäessä. Itse teen aina samaan aikaan, koska ottaa päähän leputtaa toista kättä ja sarjat venyvät niin pitkiksi (ajallisesti).Timba79 sanoi:Minä teen ainakin vuorotellen, menee muuten vähän koko idea käsipainoista.
Itselläni noi negatiiviset on jopa ylikontrolloituja ja liikkeissä tulee aina pysäytys, joten omalla kohdalla ei heijausta tapahdu. Lähinnä tuon hitaan negatiivisen takia teen käsillä samana aikaan kun muuten alkaa kädet väsymään kun pitää hanttelita käsissä niin pitkiä aikoja.Timba79 sanoi:Ihan totta puhut Toolate, mä vaan en ole tehnyt kun hammerkääntöä joskus molemmilla käsillä samaan aikaan. Yhdellä kädellä kerrallaan tehtäessa on se etu, ettei tule tehtyä niin kovasti heijaamalla ja pystyy puristamaan sarjoista pari toistoa enemmän kuin kahdella kädellä tehtynä.
Pahemmin tuo samanaikaisesti tehtynä rassaa kyllä hengitystä.Krice sanoi:Tasatoistoilla ei lopu happi niin äkkiä kuin vuorotoistoilla.
Ronny11 sanoi:Mitä ootte mieltä jos tekee yhen käden kerrallaan?
kiwi^ sanoi:mikä etu tehdessä käsipainoilla verrattuna scottiin? IMO saa paremman tuen scottis, ja näinollen isommat raudat.. mut mitä kansa tuumii? ja scottis onko se käyrätanko vai suora. itse käyrän ystävä