hauiskäännöstä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tee vuorotellen...

Timba79 sanoi:
Minä teen ainakin vuorotellen, menee muuten vähän koko idea käsipainoista.
Itseasiassa ei mene, koska kumpikin käsi joutuu tekemään itsenäisesti työn käsipainoissa. Lisäksi variaatioita löytyy enemmän kun tangolla tehtäessä. Itse teen aina samaan aikaan, koska ottaa päähän leputtaa toista kättä ja sarjat venyvät niin pitkiksi (ajallisesti).

-- Edit --
Vielä edelliseen: Joitakin liikkeitä ei voi edes tangolla suorittaa (ainakaan kovin helposti) kuten esim. hauiskääntö istuen.

Ihan totta puhut Toolate, mä vaan en ole tehnyt kun hammerkääntöä joskus molemmilla käsillä samaan aikaan. Yhdellä kädellä kerrallaan tehtäessa on se etu, ettei tule tehtyä niin kovasti heijaamalla ja pystyy puristamaan sarjoista pari toistoa enemmän kuin kahdella kädellä tehtynä.

Kyllähän noita liikkeitä kannattaa vuorotella, lihasärsykettä pysty hiukan muokkaa tekemällä eri liikkeitä. ite vuorottelen vaihtamalla molempia haukkari liikkeitä vuoroviikoin( kun ohjelmaan tulee 2 eri liikettä)

Timba79 sanoi:
Ihan totta puhut Toolate, mä vaan en ole tehnyt kun hammerkääntöä joskus molemmilla käsillä samaan aikaan. Yhdellä kädellä kerrallaan tehtäessa on se etu, ettei tule tehtyä niin kovasti heijaamalla ja pystyy puristamaan sarjoista pari toistoa enemmän kuin kahdella kädellä tehtynä.
Itselläni noi negatiiviset on jopa ylikontrolloituja ja liikkeissä tulee aina pysäytys, joten omalla kohdalla ei heijausta tapahdu. Lähinnä tuon hitaan negatiivisen takia teen käsillä samana aikaan kun muuten alkaa kädet väsymään kun pitää hanttelita käsissä niin pitkiä aikoja.

Olen kans sattumalta viime ajat tehnyt hauiskäännöt istuen kp:lla tasatahtia. Aika rankka liike oikeastaan kun pyrkii kontrolloimaan liikettä. Kyynärpäät kurissa ja tunne hauiksilla. Kropalla ei pääse vääntämään apuja kuten käsi kerrallaan tehtynä melkein väkisin käy. Mitään heijauksia ei synny kun keskittyy pitämään keskikropan tiukkana ja olkapäälinjan paikallaan.

Olen jopa viime ajat pitänyt liikettä kaikkein tuottoisimpana hauisliikkeenä. Massaliikkeenä ihan potentiaalinen vaikka siististi tekisikin. Toolate mainitsi tuon hengen ahdistuksen ja se kyllä pitää paikkansa. Taitaa olla kyllä kuntokin jo paska kun tuollaisesta puuskuttaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mikä etu tehdessä käsipainoilla verrattuna scottiin? IMO saa paremman tuen scottis, ja näinollen isommat raudat.. mut mitä kansa tuumii? ja scottis onko se käyrätanko vai suora. itse käyrän ystävä

kiwi^ sanoi:
mikä etu tehdessä käsipainoilla verrattuna scottiin? IMO saa paremman tuen scottis, ja näinollen isommat raudat.. mut mitä kansa tuumii? ja scottis onko se käyrätanko vai suora. itse käyrän ystävä

No ei se ihan näin mene, scotissa on huomattavasti vaikeampi huijata, eli joudut käyttämään pienempiä painoja. Sillä siis eliminoidaan kropan käyttö positiivisessa vaiheessa.

Mielestäni myös pätevä massaliikkeeksi. Itse olen tehnyt sillä lailla, että sarjan alussa yhtaikaa, ja lihasten väsyessä sarjan lopussa vuorotahtiin. Auttaa vääntämään viimeisetkin mehut lihaksesta.

Back
Ylös Bottom