Kehonrakenuksen äitimaassa eli tampereen wolffilla yksi iso mies teki haukkaria seuraavanlaisesti (varmaan pyörii tälläkin forumilla joten voit itse vastata =)): Eli tehään käsipainolla habaa, kun paino lähtee alaspäin niin käden saavuttaessa 90 asteen kulman paino osuu penkkiin tai johonkin muuhun esteeseen, lyhyt lepo siinä ja sitten taas paino ylös. Liikkeessä voi valita reippaasti normia painavamman käsipainon.
Eli siis vähän niinkuin boxkyykky tai lattiapenkki. Oon tota itse kokeillut muutaman kerran ja se suorastaan repii hauiksen riekaleiksi, eli siis on hyvä liike.
Osaisiko joku viisas bodari kertoa miksi liike on niin hyvä, mihin se perustuu tai mikä tai kenen idea sen takana on, vai onko se vaan kyseisen voimamiehen ittekehittämä liike notta saa ison käsipainon liikkumaan?
-K
Eli siis vähän niinkuin boxkyykky tai lattiapenkki. Oon tota itse kokeillut muutaman kerran ja se suorastaan repii hauiksen riekaleiksi, eli siis on hyvä liike.
Osaisiko joku viisas bodari kertoa miksi liike on niin hyvä, mihin se perustuu tai mikä tai kenen idea sen takana on, vai onko se vaan kyseisen voimamiehen ittekehittämä liike notta saa ison käsipainon liikkumaan?
-K