Hauis Scott-penkistä

ilmo sanoi:
En tiedä onko tuo raskaampi vai kevyempi, mutta kun kokeilin tuota perjantaina, niin tuntui, että nosto lähtee helposti, mutta noston loppuvaihe on vaikeampi, päin vastoin kuin vapaalla tangolla tehdyssä scotissa...

Juu näinhän se on.. Helpompi alottaa ainakin! :david:

SilkkaaLihasta sanoi:
Hei POJAT! Nii ja tytöt =) Miten kannattaa tehdä noita hauiksia, 3x8 vai 3x6? Mulla on kolmijakonen ohjelma eli siis viikossa tulee hauiksille toi kolme sarjaa. Mulla myös on painot jumittanu 22.5 kiloon ja olen tehnyt tota 3x8. Ensimmäinen sarja menee aina, mutta toinen jää jo vajaaksi ja kolmanteen sarjaan tiputan 20 kiloon. Oon nyt hinkannu tota samaa varmaan joku 3 viikkoa, ehkä enemmänkin. Eli pitäisikö vaihtaa 3x6??

Edit: Nii, ja teen siis Scotissa =)

vaihda välillä liikkeitä, SYÖ, tee vaikka TTT-treeni väliin jos jumittaa. tai pidä viikon tauko. tai pistä enemmän voimailutyyliseks. jos ei nouse, vaihda tyyliä hetkeks ja kokeile joskus uudestaan.

Oli muuten väärät painot tossa, siis teen 27.5 ja vähennän sitte 25kg. Mut ei niillä painoilla nyt niin väliä oo vaan se että jumittaa.

PenttiK sanoi:
Onko paha seisaalteen tehdessä pitää selkä kiinni seinässä?

Vähentää selällä "fuskua" eli hyvää se vaan on.

Onko kyynärpäitten tarkoitus olla sitä ns. Tukea vasten vai tuleeko sen olla ojentajia vasten kokonaan niin, että kyynärpäät ovat tuen alapuolella? Itse olen tehnyt niin että kyynärpäät ovat telinettä vasten. Vasemman kyynärvarren jänne (tai vastaava) on alkanut nyr kipeytyä, joten voiko syy johtua juuri tuosta tekniikasta?

Back
Ylös Bottom