Hauis Scott-penkistä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KSENA sanoi:
Mites muuten kun tolla mutkatangolla tekee hauiksia, niin kannattaako ottaa kapeempi ote vai leveempi ote?
Ei kait sillä paljon ole väliä. Itse teen leveämmällä, jotta kyynerpäät pääsevät vartalon sivuille. Mutta jos tarkoitat scottissa tehtyä, niin silloin kapeempi ote.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
KSENA sanoi:
Mites muuten kun tolla mutkatangolla tekee hauiksia, niin kannattaako ottaa kapeempi ote vai leveempi ote?

Itsellä ainakin nousee enemmän rautaa kun tekee leveällä otteella. Tästä syystä teenkin kapealla... ;) (ja kapea myöskin tuntuu jotenkin hauiksessa enemmän.)

Kaponen ote ottaa hauiksiin enemmän, leveä ote taas rasittaa forkkuja.

mutkatangossa on 2 paikkaa, mistä voi ottaa kiinni kun tekee hauiksia. tai siis luonnolliset ranteita myötäilevät otteet niin niissä on 2 mahdollisuutta. kato että peukalo käänty hitusen vasemmalle ja kohtalaisen kapeelta, niin ottaa habaan, nyt jos luin oikein noitten muiden kirjoituksia

Keila sanoi:
Itsellä ainakin nousee enemmän rautaa kun tekee leveällä otteella. Tästä syystä teenkin kapealla... ;) (ja kapea myöskin tuntuu jotenkin hauiksessa enemmän.)

Täsmälleen sama juttu täällä ja etenkin tuon perille menon takia teen lähes poikkeuksetta kapealla otteella.

tarkotin, että kannattaa kattoa, että peukalot sojottavat ulkosyrjään, eikä sisäsyrjään, kun tekee mutkatangolla, tämä oli sulle reme <3 :D

Zone-sarja -42%
KSENA sanoi:
tarkotin, että kannattaa kattoa, että peukalot sojottavat ulkosyrjään, eikä sisäsyrjään, kun tekee mutkatangolla, tämä oli sulle reme <3 :D

Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä takia?:hyper:

Tuosta oteleveydestä... Itse jouduin vaihtamaan leveän otteen kapeaan koska leveä ote väänsi tosi ikävästi kyynervarsia. Nyt en kyllä muista miten otteen vaihtaminen vaikutti raudan määrään.

Edit. Muuten pidän Scott-penkissä tehtyä hauiskääntöä parempana, tai ainakin itselleni sopivampana kun seisaalta tehtyä versiota. Treenipainot olivat aikalailla samat kun molempia joskus tein. Nykyään tangolla pelkästään Scottia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Slarto sanoi:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä takia?:hyper:
jos peukalot on sisäsyrjässä, elikkä myötäotteella, niin se reenaa käsivarren lihaksia. ulkosyrjä = vastaote, eiks se noin mene?

Tänään oli salilla 3 hemmoa, jotka teki Scotthauista. Yhdellä tyypeistä oli ihan kohtalaiset kädetkin. Ihmettelin kuinka epäpuhtaan näköistä settiä ne heittivät.

- Kädet eivät menneet suoriksi alas asti.
- Ihme heivailua yläkropan kanssa.
- Jollakin tais persekin nousta penkistä.

Saako tälläkin tavoin lihakset kasvamaan? :eek:

Yritys oli tyypeillä ainakin kova ja sarjoja taisivat tehdä paljon. Jalkoja näillä tyypeillä ei paljon näkynyt ja hauistreenin jälkeen siirtyivät tekemään penkkiä.

Onko nämä niitä paljon puhuttuja....

mä oon käsittänyt että kehonrakennuksessa ei haittaa vaikka viimeiset toistot menisikin vähän fuskaamalla.. mutta jos he koko setin tekivät tuolla tavalla niin aika omituista

Täällä yks tyyppi mikä tekee oikeastaan aina W-tangolla kapealla otteella. Jotenkin tuntuu alakohta väärältä, jos leveältä pitäisin kiinni. Scotistä tykkään hemmetisti. Mä en varmaan avaa kättä ihan 180-asteeseen, ehkä johonkin 160-170-asteeseen sen jätän. Ja tapana on ollu pitää alakohdassa n. sekunnin pysäytys.

Gurut.. onko järkee?

Raksa-Pena sanoi:
Täällä yks tyyppi mikä tekee oikeastaan aina W-tangolla kapealla otteella. Jotenkin tuntuu alakohta väärältä, jos leveältä pitäisin kiinni. Scotistä tykkään hemmetisti. Mä en varmaan avaa kättä ihan 180-asteeseen, ehkä johonkin 160-170-asteeseen sen jätän. Ja tapana on ollu pitää alakohdassa n. sekunnin pysäytys.

Gurut.. onko järkee?

Mä teen kans samalla tavalla. Tuntuu et olis parempi, ettei laske ihan suoraks käsii, niin on koko ajan jännitys hauiksissa.

Topah sanoi:
Tänään oli salilla 3 hemmoa, jotka teki Scotthauista. Yhdellä tyypeistä oli ihan kohtalaiset kädetkin. Ihmettelin kuinka epäpuhtaan näköistä settiä ne heittivät.

- Kädet eivät menneet suoriksi alas asti.
- Ihme heivailua yläkropan kanssa.
- Jollakin tais persekin nousta penkistä.

Saako tälläkin tavoin lihakset kasvamaan? :eek:

Yritys oli tyypeillä ainakin kova ja sarjoja taisivat tehdä paljon. Jalkoja näillä tyypeillä ei paljon näkynyt ja hauistreenin jälkeen siirtyivät tekemään penkkiä.

Onko nämä niitä paljon puhuttuja....

No ehkä tossa oli RHP-touhua mukana, paha sanoa kun ei ole tyyppejä tai heidän treenejään nähnyt.

Mutta eipä tuo kuvailemasi scotti mitään ihmeellistä ole, ei sitä kättä tartte jokaisessa sarjassa ihan alas asti laskea, tosin ei jätetä mihinkään puoliväliinkään. Ja viimeisissä toistoissa saattaa se persekin vähän nousta jos kunnolla puristaa. Eli se pieni cheattaaminen kuuluu asiaan, toki se ei saa olla itse tarkoitus.

c70.jpg

Mitenkähän tämmönen laite vaikuttaa vapaalla tangolla tehtyyn?
onko raskaampi vai kevyempi?
Meidän salilla on nimittäin tämmöne.

Hei POJAT! Nii ja tytöt =) Miten kannattaa tehdä noita hauiksia, 3x8 vai 3x6? Mulla on kolmijakonen ohjelma eli siis viikossa tulee hauiksille toi kolme sarjaa. Mulla myös on painot jumittanu 22.5 kiloon ja olen tehnyt tota 3x8. Ensimmäinen sarja menee aina, mutta toinen jää jo vajaaksi ja kolmanteen sarjaan tiputan 20 kiloon. Oon nyt hinkannu tota samaa varmaan joku 3 viikkoa, ehkä enemmänkin. Eli pitäisikö vaihtaa 3x6??

Edit: Nii, ja teen siis Scotissa =)

Tortilla90 sanoi:
c70.jpg

Mitenkähän tämmönen laite vaikuttaa vapaalla tangolla tehtyyn?
onko raskaampi vai kevyempi?
Meidän salilla on nimittäin tämmöne.

En tiedä onko tuo raskaampi vai kevyempi, mutta kun kokeilin tuota perjantaina, niin tuntui, että nosto lähtee helposti, mutta noston loppuvaihe on vaikeampi, päin vastoin kuin vapaalla tangolla tehdyssä scotissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom