hauis/ojentaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Elikkä mitä mieltä ootte siitä et tekis ojentajat heti hauisten perään samana päivänä.. ? vai oisko parasta tehä eri päivänä ?

sit ois toine kysymys:

eli käytän n-largea palkkarina ja kysysin et kui paljo sitä ois järkevin ottaa treenin jälkeen ? painoa on noin 72 kiloa..

Minkälainen treenijako sulla on? Moni tekee 4-jakosessa yhtenä päivänä kädet. Toisaalta taas yhtä moni treenaa hauiksen rinnan kanssa ja ojentajat olkapäiden kanssa.

Ei oo niiku vakituista ohjelmaa vielä.. oon tehny nyt vähä aikaa rinnan 2 kertaa viikossa(ma ja to).[onks tässä mitään järkeä??] Hauikset oon tehny aina rinnan kanssa ja ojentajat olkapäitten kanssa pe. tai sit hauiksen ja rinnan kanssa.. jalat teen ti. ja selkää yritän tehä pe. Eli on vähä vielä hakemista tuo ohjelma

Jyki sanoi:
Ei oo niiku vakituista ohjelmaa vielä.. oon tehny nyt vähä aikaa rinnan 2 kertaa viikossa(ma ja to).[onks tässä mitään järkeä??] Hauikset oon tehny aina rinnan kanssa ja ojentajat olkapäitten kanssa pe. tai sit hauiksen ja rinnan kanssa.. jalat teen ti. ja selkää yritän tehä pe. Eli on vähä vielä hakemista tuo ohjelma

Eli yrität tehdä selkää perjantaina ojentajien ja olkapäiden lisäksi?Jos muutenkin yrität käydä 4 kertaa viikossa salilla, niin miksi et ota kunnon jaollista ohjelmaa, kuten 2-,3-,4-jakoista?Tulis käytyä kaikki lihat tasavertaisesti sitten läpi.

kaveri lupas hommata saliohjelman tossa vähä aikaa sitte, mut ei oo vielä kuulunu... sen takii on ollu vähä hajanaista tää treenaamine.. :(

Pakkotoisto on hyviä ohjelmia täynnä. Että ei muuta kun selaamaan vaan eri käyttäjien ohjelmia. Tämänkin osion ekalla sivulle on useampi ketju joka käsittelee jonkun ohjelmaa.

Back
Ylös Bottom