Hauis fail yläselkätreenissä

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hammersoutu :rock: toimii, eikä hauberg väsy siinä hommassa. Mutta tuota... ei siinä sen kummempaa ku yrittää keskittyä tekniikkaan ja selällä vetämiseen. Mulla oli sama ongelma ennen, mutta aloin neuvoista viisastuneena pitää käsiä niinku koukkuina ja ajattelee sarjan aikana just sitä lihasryhmää, mitä yritän treenata niin alkaa sarjat osumaan sinne minne pitääki.

Tosta edellä mainitusta käsien väsyttämisestä itelle ei ollu hyötyä, kun en vaan enää jaksanu pitää kiinni tangosta. Remmeillä oon joskus pelleilly, mutta nekään ei auttanu loppupeleis. Parhaiten on toiminu toi mitä ekaks ehdotin. :)

Eikös threadin aloittajalla ollut ongelmana juuri se, että hauikset väsyy ennen selkää ja se osittain johtuu tuosta kun joutuu keskittymään puristamiseen. Ja remmeillä ei tarvitse puristaa tangosta forkut punaisina. Toki arvasin, että heti tulee noottia, etteivät forkut saa rasitusta, kun tekee remmeillä, mutta kysymyshän oli selkätreenistä.

Eikös useimmiten kannata lähteä korjaamaan ongelman syytä, eikä seurausta;) Tarkoitan nimen omaan tätä remmiasiaa. Eli jos ote ei pidä niin korjataan sitten sitä otetta, eikä vaan poisteta seurausta remmeillä. Tottahan toki jossain vaiheessa monella treenaajalla tulee vastaan se hetki, kun selällä todellakin pystyy liikuttamaan isompia painoja kuin myötäotteella tarkoituksenmukaisesti pystyy kannattelemaan esimerkiksi kulmasoudussa, mutta uskon että harvalla 16 kesäsellä ongelma johtuu tästä.

Eikös useimmiten kannata lähteä korjaamaan ongelman syytä, eikä seurausta;) Tarkoitan nimen omaan tätä remmiasiaa. Eli jos ote ei pidä niin korjataan sitten sitä otetta, eikä vaan poisteta seurausta remmeillä. Tottahan toki jossain vaiheessa monella treenaajalla tulee vastaan se hetki, kun selällä todellakin pystyy liikuttamaan isompia painoja kuin myötäotteella tarkoituksenmukaisesti pystyy kannattelemaan esimerkiksi kulmasoudussa, mutta uskon että harvalla 16 kesäsellä ongelma johtuu tästä.
En mä itse näe mitään ongelmaa remmien käytössä tai niiden käytön ''seurauksissa''. Remmejä tulee käytettyä vain lähinnä leuanvedossa itsellä, joten mulle aika sama jääkö ne 6-8 epäsuoraa rasitusta tulematta forkuille viikkoa kohden. En mä mitenkään halua aliarvioida forkkujen merkitystä. Itsellä forkut saa muissa liikkeissä rasitusta + eristävät sarjat forkuille silloin tällöin. Mielummin teen selän hyvällä tuntumalla ja voin ''maksaa'' sen hinnan, että puristusvoiman kehitys vähenee 7.43 prosenttiyksikköä.

Voin mä tietysti olla itsepäinen ja uhmakas 16-vuotiaskin. :whip:

Eikös threadin aloittajalla ollut ongelmana juuri se, että hauikset väsyy ennen selkää ja se osittain johtuu tuosta kun joutuu keskittymään puristamiseen. Ja remmeillä ei tarvitse puristaa tangosta forkut punaisina. Toki arvasin, että heti tulee noottia, etteivät forkut saa rasitusta, kun tekee remmeillä, mutta kysymyshän oli selkätreenistä.
itekö sitte ensimmäiseks suosittelet remmejä kaikille?kerran remmit aina remmit

itekö sitte ensimmäiseks suosittelet remmejä kaikille?kerran remmit aina remmit
Mä en nyt ymmärtänyt aivan sun pointtiasi mun aikasempaa postaukseen liittyen. Siis missä vaiheessa olen kaikille pakottanut remmejä? Jos tunnet, että oon kussut sun muroihisi, niin laita privana vaan tollaset äksyilyt. Jos sydämelläsi on jotain, mä olen hyvä kuuntelemaan.

selkä

Niin Ultimate Fighter2 ohjelmasta poimin hyvän tipin esim. tuohon taljan tekemiseen. Matt Hughes neuvoi siinä jotain äijjää, että "Kuvittele, että lapojesi välissä on appelsiini ja sinun pitää puristaa se":thumbs:

Mä en nyt ymmärtänyt aivan sun pointtiasi mun aikasempaa postaukseen liittyen. Siis missä vaiheessa olen kaikille pakottanut remmejä? Jos tunnet, että oon kussut sun muroihisi, niin laita privana vaan tollaset äksyilyt. Jos sydämelläsi on jotain, mä olen hyvä kuuntelemaan.
siis jos ei ylätaljaa pysty ilman remmejä tekemää ni mitä sitten pystys? leuanvedot ja maastavedot o huomattavasti raskaampia eli se tarvii sitte remmit niihinki eikä se kannata kaikis vetoliikkeis niitä käyttää.. jokos tajusit

siis jos ei ylätaljaa pysty ilman remmejä tekemää ni mitä sitten pystys? leuanvedot ja maastavedot o huomattavasti raskaampia eli se tarvii sitte remmit niihinki eikä se kannata kaikis vetoliikkeis niitä käyttää.. jokos tajusit
No en ole tosiaankaan sanonnut, että remmejä joka liikkeessä pitäisi käyttää. Niin en ole väittänyt suoraan, enkä epäsuorasti. Jotkut ei vain saa selkään tuntumaa, niin vetoremmit helpottavat, ainakin näin itselläni ja mitä tämänkin threadin postauksia lukenut niin en taida ainoa olla. Jos mä sanon, että remmit helpottavat vetoliikkeitä, niin se on täysin eri asia kuin tuputtaisin käyttämään remmejä joka liikkeessä. Älä yleistä liikaa.

Itse teen ylätaljan ja kulmsoudun remmeillä (toistot 6-12). Maven ja leuat otan aina ilman(toistot 1-6). Tykkään, että saan paremman tuntuman noissa pidemmissä sarjoissa kun ei tarvi käsiä tressata. Kokoa ja voimaa tulee kyllä mavesta ja leuoista noihin ihan tarpeeksi omaan makuun.

Lähinnä pointtina siis se että, noiden remmien kanssa pitää löytää se kultainen keskitie. Ei niitä tarvii pelätä, mutta ei niihin liiaksi pidä turvautuakkaan.

Nämä vain omia mietteitä asiasta. Itsellä toimii, en tiedä miten muilla menisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom