Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Outoa. 95 % kaikista treenaajista, joiden kanssa olen asiast jutellut (minä myös) on saanut juuri erillisenä käsipäivinä kaikista hulluimman pumpin.Originally posted by Deat
Kunnon pumppia ei saa kun samana päivänä tekköö.
Niin no, voi olla vika siinä, etten oikeen hallitse noita supersarjoja sitte. Mul ei vaan ole koskaan tullu kunnollista pumppia ku on treenannu kahta vastakkaista lihasta samana päivänä. Mites noi loput 5% on asiaan suhtautunu?Originally posted by Tomi
Outoa. 95 % kaikista treenaajista, joiden kanssa olen asiast jutellut (minä myös) on saanut juuri erillisenä käsipäivinä kaikista hulluimman pumpin.
Originally posted by Tomi
Jos ojentajat ja hauikset on muista lihasryhmistä jäljessä, niin kannattaa tehdä erillinen käsipäivä.
Originally posted by Bodom
Itelläni vaikeuksii saada haukkaan tatsia jos en tee ojentajaa samana päivänä.
Perusteluja ? , Ainakin hauiksiin saan aina ihan törkeen pumpin, kun teen sen selkätreenin jälken 3 liikettä 3sarjaa ja 6-12 toistoa, ja ojentajan teen samalla lailla, rinnan jälkeen. Mutta mulla ei ainakaan tuu mieleen miksi olisi parempi pitää erillinen käsipäivä.