Hauiksesta

No juu, mulla on haba turvonnu kolmessa kuukaudessa 3 sentii 35->38 eikä todellakaan näytä vielä kovin isolta koska pituutta on 190, mutta kyllä se siitä vielä kasvaa

abine sanoi:
Joo ittellä on viime mittausksis (noin parikuukautta sitte) maksimaaliset 32cm että joo... :nolo:

jeejee.. en olekaan huonoin 33senttiselläni:)

Meikäläisen hanskan malli on aivan perseestä paksuutta 40cm ja sais pistää +5cm niin vois jäyttää edes joltain. En kylläkään enää oo hetkeen aikaan jaksanu tehdä hauista. Vois kyllä ottaa mukaan ohjelmaan.

Liitteet

• Kuva(16).webp
    Kuva(16).webp
    21,9 KB · Katsottu: 1 145
Kride sanoi:
Eihän se +3cm ole sitten lisäys, eikä mikään. :whip:

Näin minäkin tämän olen ajatellut ja eiköhän se sieltä pikkuhiljaa tule. Tosin enemmän panostan selkään ja jalkohin tällä hetkellä ja etenkin tohon selkään. se kun on selkeesti mun surkein lihasryhmä.

Otin omasta kädestä myös kuvan. aika huono kun otin peilin kautta vapaalla kädellä.

Mulla oli jo treenamatta se 38cm. Nyt se on parhaimmillaan yli 42cm. Minulla on siis pitkät kädet, joten mittaa pitää olla yli 45 cm, jotta näyttää joltain.

Liitteet

• P1010001.webp
    P1010001.webp
    13,7 KB · Katsottu: 989
"mulla oli 38cm treenaamatta" hyvän kokonen haba sul heti alkuun :thumbs: ei tainnu kuitenkaan olla lihasta vaan suurimmaks osaks jotain.....muuta(on sit pelkkä veikkaus)

Itsellä mitat 71/176 ja kyynärvarsi 36cm. Hauiksen muoto on vielä sellainen, että senttejä saisi olla paljon enemmän. Itse en ainakaan näillä siimoilla hihaton paita päällä kehtais liikkua julkisilla paikoilla... :nolo:

jüzz sanoi:
Itsellä mitat 71/176 ja kyynärvarsi 36cm. Hauiksen muoto on vielä sellainen, että senttejä saisi olla paljon enemmän. Itse en ainakaan näillä siimoilla hihaton paita päällä kehtais liikkua julkisilla paikoilla... :nolo:

Mikäs sen olkavarren mitta on jos kyynärvarsi on 36... :hyper:

Pointtini oli, että erikokoisilla ihmisillä näyttää erikokoinen hauis erilaiselta. Kun käsi oli 38cm paksu, niin ne oli ihan narun näköiset, koska torso oli niin saamarin iso. Läski kerääntyy mulla kaikki keskivartaloon. Täällä on minun pituisia henkilöitä joiden vyötärö on jotain 80cm kokoluokkaa ja se on täysin mahdotonta minulle. Laskin, että nollan rasvaprosentilla painaisin n. 80kg...

VelttoV sanoi:
Pointtini oli, että erikokoisilla ihmisillä näyttää erikokoinen hauis erilaiselta. Kun käsi oli 38cm paksu, niin ne oli ihan narun näköiset, koska torso oli niin saamarin iso. Läski kerääntyy mulla kaikki keskivartaloon. Täällä on minun pituisia henkilöitä joiden vyötärö on jotain 80cm kokoluokkaa ja se on täysin mahdotonta minulle. Laskin, että nollan rasvaprosentilla painaisin n. 80kg...

Sulla näkyy olleen sama paino marraskuussa kuin mulla nyt tosin olet liki kymmenen senttiä pidempi.... mulla kylmä olkavarsi on 46 mutta ei se näillä rasvoilla näytä miltään joten 20kg pois ja hauis 50cm siinä tavote... :hyper:

Back
Ylös Bottom