hauiksen kasvatus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
treenaa Matsu myös olkapäitä, ohjelmia löytyy varmasti pakkikselta....
Kädet ilman olkapäitä on kuin ilmapallo ilman ilmaa(tiedän, olen filosooohvi):kippis1:

Olet 16v, joten jalkatreenissä jos käytät kyykkyä...niin älä tee maksimi painoilla ja koeta saada tekniikka kohdilleen...jaah ja maastanosto, mikäli treenaat selkää...ei välttämättä..nooh kevyesti...
Tsemiä ja hyvää filmiä, KILL EM ALL;)

hunter killer sanoi:
Olet 16v, joten jalkatreenissä jos käytät kyykkyä...niin älä tee maksimi painoilla ja koeta saada tekniikka kohdilleen...jaah ja maastanosto, mikäli treenaat selkää...ei välttämättä..nooh kevyesti...
Kyllä mielestäni 16v voi jo treenata suht kovaa. Riippuu tietenkin henkilöstä, mutta jos ei pituutta oo tullu enää pariin vuoteen paljoa lisää tai ei ollenkaan niin kovaa vaan. Jos epäilyttää mene kyselemään vaikka koululääkäriltä, se osaa jotenkin varmaan kattoa niistä käyristä että miten sun kasvut on menny että onko hidastunu vai kasvatko vielä paljon... Osaa myös kertoa varmaan tuosta jos treenailee kovin junnuna liian kovaa.

Lapo sanoi:
Kyllä mielestäni 16v voi jo treenata suht kovaa. Riippuu tietenkin henkilöstä, mutta jos ei pituutta oo tullu enää pariin vuoteen paljoa lisää tai ei ollenkaan niin kovaa vaan.
Juu, riippuu ihan siitä missä vaiheessa pituuskasvu on. Itse taisin kasvaa vielä 20-vuotiaana jonkun sentin. Olis kannattanu ottaa junnuna varmaan vähän löysemmin. Terv. 166cm tappi.

hunter killer sanoi:
treenaa Matsu myös olkapäitä, ohjelmia löytyy varmasti pakkikselta....
Kädet ilman olkapäitä on kuin ilmapallo ilman ilmaa(tiedän, olen filosooohvi):kippis1:

juup..

Mitäs toi "pakkikselta" tarkottaa?:rolleyes:

Moi

Jos haluat max.kehitykses käsillesi niin kannattaisi tehdä ojentajat h1. ja hauikset h2. ja max.3liikettä.Vedä yksi ns.pääliike vaikka hauiskääntö kulmatangol.sitten keskitettyy hauist ja viel jos on mahdollista niin tee sellases CableCross laittees et toisel puolel on yhen käden kahva ja toisel ja sit koukistat haukkareitas siin..ihan hyvä liike jos ymmärsit:p:kippis1:

Mikäs tää TTT oikee ny on, toimiiko se oikeesti tollee? Ja tarkottiko tuo että teet yhden viikon 3 päivää putkeen ja viikon lopussa hauis on 1cm isompi? Onko krea pakollinen tuossa :I

miQ sanoi:
Mikäs tää TTT oikee ny on, toimiiko se oikeesti tollee? Ja tarkottiko tuo että teet yhden viikon 3 päivää putkeen ja viikon lopussa hauis on 1cm isompi? Onko krea pakollinen tuossa :I
Juuri näinhän se toimii, eli vedetään kolmena päivänä peräkkäin lähes samat treenit samalle lihakselle. Vain toistomäärät muuttuu hieman. Sitten pidetään loppuviikko lepoa, ja jos homma onnistuu, voit saada tuon 1cm lisää mittaa käteesi.

Itse kokeilin tuota viimeksi joskus 6kk sitten, ja ihan hyvin toimi ilman kreaakin, kunhan vain muistaa pitää kalorit plussalla. Itse sain tuolloin lähes sentin lisää mittaa käsiin.

Edit: Hakusanalla "TTT" löytyy lisää aiheesta.
Edit2: Täältä löytyy ihan viralliset ohjeet tohon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
wilho69 sanoi:
miten toi ttt treeni toimii haukkarin kasvatuksessa onko hyväksi todettu treeni???
Ainakin itselläni toimi! tuli 1 sentti viikossa lisää kun tein ton! :) mutta oli vaan aika tuskalliset lihas kivut... :david:

wilho69 sanoi:
miten toi ttt treeni toimii haukkarin kasvatuksessa onko hyväksi todettu treeni???

Searchilla löytyy enempi infoa.. itse olen kaksi kertaa elämäni aikana tehnyt ja molemmilla kerroilla tuli 1cm lisää :) tuohan se sellaista virikettä, kipuahan se tuottaa mutta ehdottomasti kannattaa kokeilla ja mikä ettei vaikka kierrättää muillakin lihaksilla.

Kyllä tolla oikeasti voi saada 1cm:n viikossa. Se onkin sitten eri asia onko se pysyvää. Usein se on tulehduksesta johtuvaa tilapäistä turvotusta. Ihan oikeasti. Se ei todista mitään, jos mittaat viimeisen treenin jälkeen tai sitä seuraavana päivänä miten paksu tumppu on nyt. Se kannattaa mitata viikon päästä viimeisestä treenistä, niin saa tarkemman tuloksen, kun se ylimääräinen turvotus on laskenut. Kahden viikon pästä vaikka vielä uudestaan, niin tulos vaan tarkentuu.

Juu hauikset on samanlaiset lihakset siinä missä muutki. TTT treeniä kokeiltu 2 kertaa ja ei mitään iloa. Kädet vaan saatananmoisessa ylikunnossa ja pysyvää lihaa ei kukaan viikossa nii paljo kerkeä taikoa.

Måpå sanoi:
Kädet vaan saatananmoisessa ylikunnossa
Tiedän kyllä mitä tarkoitat, mutta on pakko mainita, että ylikunto on vähän huono sana. Ei yksi lihasryhmä voi olla ylikunnossa, vaan jos ollaan ylikunnossa, niin koko elimistö on ylikunnossa. Parempi on sanoa, että kädet on ylirasittuneet tms. Ylirasitustilahan ylikuntokin on, mutta se on silti eri asia.

Onkos muuten ainoa keino saada pitkä hauis näyttämään joltain levossa kasvattaa siihen vaan lisää massaa? Koska tuppaa vissiin aika monella (itseni mukaanlukien) pitkähauiksisella kädet näyttämään kovilta ainoastaan pullistaessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom