Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ronny11 sanoi:Hauis on suhteessa pienempi ku ojentaja(syynä saattaa olla vanha paska penkkiote, joka oli liian kapea). Eli pitäskö hauista reenata enemmän et sais ojentaja kii vai sit ekana reeneissä vaikka ennen jalkoja tai selkää?
Pakko muuten varoittaa tästä ihan oman kokemuksen pohjalta. Hyvä liike on, ei siinä mitään, mutta jos yhtään tuntuu pahalta, niin älkää tehkö. Mulla alkoi tulemaan jonkin aikaa sitten olkapäävaivoja. Ei oikein tietoa mistä se tuli, kun treenikin pysyi melkein samanlaisena. Ristikkäistaljassa rintaa vääntäessä tuntui pahimmalta, mutta syyksi paljastui tämä "posehauis"-liike. Sen kun jätti pois, niin taas luonnistuu ristikkäistaljatkin.Timba79 sanoi:1 pitkä sarja tai pudotussarja ns. posehauisliikettä.
Powerhousu sanoi:Pakko muuten varoittaa tästä ihan oman kokemuksen pohjalta. Hyvä liike on, ei siinä mitään, mutta jos yhtään tuntuu pahalta, niin älkää tehkö. Mulla alkoi tulemaan jonkin aikaa sitten olkapäävaivoja. Ei oikein tietoa mistä se tuli, kun treenikin pysyi melkein samanlaisena. Ristikkäistaljassa rintaa vääntäessä tuntui pahimmalta, mutta syyksi paljastui tämä "posehauis"-liike. Sen kun jätti pois, niin taas luonnistuu ristikkäistaljatkin.
Sen takia mä ton tähän kirjoitin, että monellekaan ei varmaan tule mieleen, että olkapääongelmat voi johtua hauisliikkeestä. Siinä oli olkapää jotenkin niin ihme asennossa, ja joutui venymään ja supistumaan samaan aikaan, niin ei tehny hyvää.Timba79 sanoi:Mulla taas ei oo tuntunut pahalta kuin hauiksessa. ;) Mutta varoitukset kannattaa ottaa tosissaan ja jättää liike pois jos se jossain muualla kropassa tuntuu oudolta tai pahalta.
Powerhousu sanoi:Sen takia mä ton tähän kirjoitin, että monellekaan ei varmaan tule mieleen, että olkapääongelmat voi johtua hauisliikkeestä. Siinä oli olkapää jotenkin niin ihme asennossa, ja joutui venymään ja supistumaan samaan aikaan, niin ei tehny hyvää.
No ei saatana. Toi on sellainen liike jossa pitää keskittyä kunnolla. Painoa tais olla parhaimmillaan 30kg, jonka taljamekanismi puolittaa.Timba79 sanoi:Tai sitten sä tapas mukaan runttasit koko saatanan pakalla tuonkin liikkeen. :D
Luni sanoi:joop,friikki saa olla jos haba on isompi kuin ojentaja tai edes samaa kokoa.tietysti löytyy näitä penkki haba pellejä joilla se tosiaan on niin että hauis on ainoastaan kehittynyt ja ojentajat kuin surkastuneet luumut.
hölkkääjä sanoi:mulla on aina ollut hauikset isommat! enkä oo treenannu vielä juuri kumpaakaa :curs: :curs: :curs: :evil:
Powerhousu sanoi:Pakko muuten varoittaa tästä ihan oman kokemuksen pohjalta. Hyvä liike on, ei siinä mitään, mutta jos yhtään tuntuu pahalta, niin älkää tehkö. Mulla alkoi tulemaan jonkin aikaa sitten olkapäävaivoja. Ei oikein tietoa mistä se tuli, kun treenikin pysyi melkein samanlaisena. Ristikkäistaljassa rintaa vääntäessä tuntui pahimmalta, mutta syyksi paljastui tämä "posehauis"-liike. Sen kun jätti pois, niin taas luonnistuu ristikkäistaljatkin.
Bodaaja sanoi:En pysty kunnolla kääntämään hauista Scott penkissä koska sattuu olkapäihin outoa? Muissa tyyleissä ei mitään kipuja.
Dynamite88 sanoi:eipä tos mitn outoa oo... tehet sen vaa jotenki huonosti että se ottaa olkapäähän, vääntää sitä tai jotai...