Hauikse, Ojentajat ja Jalat samana päivänä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaPa_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, eli mulla on jääny toi jalkojen treenaaminen vähä vähemmälle. Oisin nyt aloittamassa sitä, niin voisko sitä laittaa Haukkareiden ja ojentajien kans samalle kerralle ku ei tahdo oikee aikaa riittää siihen että pyhittäis jaloille oman päivän.

Minkäslainen treeni ohjelma sulla on nyt sitten menossa? Jos itse treenaisin samana päivät jalat, ojentajat ja hauikset niin voisi salilla vierähtää vähän liian monta tuntia aikaa. Kuinkas monta kertaa sinne salille viikossa ehdit?

EDIT:kirjoitusvirheitä

2-jakoisessa toi on ihan hyvä...

IMO toimii. Itselläni on jalat, hauikset ja ojentajat samana päivänä ja ihan hyvin homma luistaa. Jossain välissä aion vaihtaa 3-jakoiseen, mutta en vielä. Ei tuohon mene puolta päivää. Hauksille ja ojentajilla molemmille kaksi liikettä ja jaloille tietenkin huomattavasti enemmän. Itse teen jaloille yleensä kyykyn, hack-kyykyn, takareiska koukistuksen, reiden ojennuksen ja koukistuksen, sekä pohkeet seisten/istuen.

Hauksien ja ojentajien liikkeitä vaihtelen ja teen molemmille kaksi liikettä ja noin.6 sarjaa. Itse treenaan kaksi jakoisella ja tämä tuntuu hyvältä toiselta päivältä, kun ei ole innostusta treenata koko kroppaa molemmille kerroilla. Elikkä ihan hyvin voit laittaa, jos siltä tuntuu. Kannattaa kokeilla, sittenhän sen tietää.

Voit myös jakaa jalat kahdelle päivälle (tyyliin timba)... Heität etureidet+kyykyn johonkin reeniin ja takareidet+pohkeet johonkin toiseen.. Eti se threadi, missä on Timba79:n 4-jakoisesta juttua... (treeni&ravinto)

2-jakoiseen tuo kädet ja jalat juttu sopii, mutta ei kyllä IMO mihinkään useampaan osaan jaettuun. Kaikissa 3-4 jakosissa jaloille ehdottomasti oma päivä. Ja 5-jakoisessa jalat saa jo jaettua kahteen.

Ja tohon Hämmerin viittaamaan hommaan, eli mun uusi 4-jakoinen on:

1. Rinta, olkapää, epäkkäät
2. Etureidet, pohkeet, vatsat
3. Selkä, ojentajat
4. Takareidet, pohkeet, hauis, forkut

Eli ei tartte tehdä jalkoja yhtenä päivänä ja muutenkin menee tosi vähän mikään päällekkäin.

Joo kiitoksia neuvoista. Eiköhän noista vinkeistä jonkun näköinen soppa synny...
Neljä kertaa viikossa käyn salilla ja pitäs keretä tyttöystävänki kans olee enemmän ja siinä sivussa yrittää vähä opiskelemaanki :) Koulu matka tahtoo olla sen verran pitkä että menee sihen niin paljo aikaa ,että viikolla ei tahdo muuta keretä tekemään ku käydä koulus ja salil, sit nukkumaan.

Back
Ylös Bottom